Hejsa ænder, og andre store og små rumvæsner
Ja, lidt nyt fra mig

heheh..
det går super godt, og jeg rider jo med mi pessoabid, hvilket hun virker glad for. men her for 2 dage siden satte jeg den "gamle" uskarpe bid imunden på hende igen, og hun gik godt, men gik ikke helt ned.
0 trusler, eller unoder

hehe.
Så igår (onsdag) fik hun så en lille fridag

haha..
IDAG torsdag, red jeg så! muhaha, hun var fræk! hehe, hun løb med mig, men jeg lavede de bløde halveparader som jeg plejer, og lægger vægten hen i indvændinge side, og igorede hende. så slappede hun af efter lidt kamp, og gik fint med hovedet osv.
SÅ lavede hun er stejletrussel hvor hun lige løfte benene ca. 2 cm fra jorden og der greb jeg en pisk og smækkede hende en ombag i, og så gik hun fint fremad igen. - det skulle siges jeg blev ret sur!! så efter lidt galop, volter m.m gjorde hun en til hvor hun skulle til at løfte poterne igen, der skreg jeg: DU SKAL KRAFTEDME IKKE STEJLE MED MIG SÅ LÆNGE DET ER MIG DER SIDDER HEROPPE .. HEST!! så sparkede jeg til hende, og hun blev vildt forskrækket og daskede fremad

haha.. jeg grinte lidt af det bagefter

men ellers gik hun fint, og hun prøvede mig bare lige af, for at se om jeg vil "give" mig, men nix, jeg sad sku på

hehe, men er sku glad for hende, og hun vil med garanti prøve igen, men jeg er parat! hehe.

forsat god aften