|
|
| Hva skal i med jeres ponyer ? |
| Forfatter:  |
Frederikke (Aladin) |
| Dato:  |
07-09-2005 18:41 |
|
Hej alle sammen.
jeg vil lige høre hvad i gør med jeres ponyer, når jeres ponyår er slut ??
Jeg har kun 2005 tilbage - nærmere 84 dage, 5 timer og ca 25min (lidt præsist  )
Jeg har det meget svært ved tænken om at sælge. hvor kommer de hen ? Hvad hvis de ikke bliver behandlet ordenligt. og mit værste maridt, hvad hvis de ender på en rideskole eller ryger fra hestehandler til hestehandler ???
Man har jo ikke en chance for at få dem tilbage når de først er solgt. Og desuden tror jeg, jeg vil have det enormt dårligt ved at bruge de penge, man får for dem.
Nu har jeg så taget den beslutning at sætte dem til salg og under udleje for at se om der kommer nået jeg synes, vil passe godt til hestene. Men har stadig svært ved tanken om, hvis de ikke står i stalden når man kommer.
Nogle der har prøvet at sælge deres højt elskede ponyer ? (eller heste)
Hvad gør i dem jeres ponyer ??
Udlånes/sælges:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdasd |
|
|
hmm... min står her hjemme så det vil ikke koste så meget at ha 3 heste/ponyer til at stå! men min pony er en fjordhest så jeg kan blive ved med at ride på den så behodler den
Andrea jeg håber du har det godt på de evige græs marker
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg...... |
|
|
jeg låner jo amadeus, så han skal tilbage i feb månede (næste år) hvor jeg så godt selv må finde en ny rytter til ham, for ellers skal han stå og glo..
Det handler ik kun om at vinde, men om at have sjovt 
Amadeus+Dixie+Lakhila+ Lisa
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjiis tjiis .. |
~| *Mifisto* |~ |
07-09-2005 19:39 |
|
Kæft hvor er Spirit dejlig ...
Har slet ikke tænkt over det endnu  Men der er også 3 år til for mit vekommende, sååh
"Man kan ikke gøre en skildpadde til en væddeløbshest. -Men man kan gøre det til en meget hurtig skildpadde!"
GreenDay
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Taak.... |
Frederikke (Aladin) |
07-09-2005 19:45 |
|
Mifisto: Taak  Min lille smukke pony
DU er sku heldig, nyd dem, 3 år går hurtigt !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Ponnie-Bonnie-honey skal sælges /;
det bliver jeg nødt til, det er ikke med gode vilje. Men vi har ikke råd til at beholde hende, så kan jeg ikke få en hest, og det vil jeg gerne + hun er så god at hun ikke bare skal rådne op, når jeg er for gammel !
Jannie og Henry Team vi synger dårligt og har farveløs humor med de billundske ponyer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| H, vedj |
katharina |
07-09-2005 19:59 |
|
. Hm har jeg ikke helt tænkt over
- jeg ved kun at jeg får Bonnie  hah
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum bum.... |
*Gajolen* |
07-09-2005 20:11 |
|
min er allerede solgt.... det gik utroligt smerte frit...... De nye ejere er bare såååh glade for hende!!!! Så det er skønt. Og så var jeg oppe og se dem starte deres første rigtige stævne hvor de vandt 2 ud af de 3 klasser de startede.... så det var bare helt perfekt!!!!!
KØS *Gajolen* - Man er jo SRINGRYTTER 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Jeg har ikk tænkt over det..
Hvor stor er den pony du ska sælge?
Kris&Tess STVAESPSAERNE V.I.P!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bumme LUm |
|
|
MIn højtelskede pony er lige blevet lånt ud, det er svært at tage beslutningen men når den er taget skal det nærmest bare overståes så man
ikk skal gå med alle de tanker om hvorn den for det og man kan jo altid komme ud til hesten og ride den når den bar er lånt ud...
Jeg har så os været så heldig at jeg have en stor hest som jeg fik inden ponyen sku væk hvilke nok os har gjordt det lettere...
Håberd u finder ud a det
Julie og Luna Vi kan hva vi vil 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har ikk det problem |
Avana |
07-09-2005 20:35 |
|
! JEG Overtager Kahlua stævnemæssigt når johanne bliver fro gammel
Avana Elvis Is Dead So Live With It!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| snøøøøøøøft . |
Camilla (Musse!) |
07-09-2005 21:15 |
|
Min pony er 135, og jeg er 14 år , og 168, sååh jeg er oz ved at være for stor . Men kan bare ikk ta mig sammnen til at komme af med hende, alle siger til mig :" Skal du ikk snart ha ny, den er da aaalt for lille??" . Det er såå træls, når man godt selv ved det .. Men ved ikk hvad jeg skal gøre . ved bare hun skal sælges for vi har ikk råd til 2 . ved ikk om det kan betale sig at få en 1'er, når man skal af med den igen om 2 år , men på den anden side man får aldrig sine ponyår igen . det er sq en svær beslutning .. 
Fjordheste-power 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Jeg har sat min araber til salg. Jeg synes det er synd at hendes helt fantastiske sind og gang skal stå her og glo når jeg gerne vil springe. Hun har ikke lysten. Så hun skal sælges, og det har jeg det fint med, og det haster ikke.. Det er også min egen beslutning.
Din Spirit ser ikke helt dum ud..? Kan han springe? Jeg er måske nok interesseret i at enten låne eller købe ham? Jeg har redet i 7 år, er erfaren og fornuftig. Har redet araberhoppe til. Evt. kommer han til at stå hjemme med andre heste.
-Dejligste-Man skal være selvglad, men der er grænser!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
07-09-2005 22:17 |
|
blir sq bare siddende på en isser hele livet
der er størelsen lige meget.. 
El Trøllo wuz here!
Stolt medlem af JHNs internationale klub for farveblinde
Medlem af Klubben for Kikseædende Søuhyrer i Seabiscuit familien
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ponyår |
~ - LovePhoebe - ~ |
07-09-2005 22:23 |
|
Tjae, jeg har 2½ ponyår tilbage, så har jo massere af tid
Problemet er bare, at jeg er 172 cm høj, så jeg bliver (læs: er) snart for stor til Phoebe
Sælger hende næste sommer  Jeg kan godt holde ud at sælge hende, for hvad hulen skal hun ellers gå at lave, hvis jeg ikke kan ride konkurrence på hende  Synes det er bedre at hun kommer til én, som vil bruge hende - andet er hun simpelthen for god til 
M.v.h. ~ - LovePhoebe - ~ - The most beautyfull girl in the world -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ponypony |
|
|
Min pony - jah, jeg skl finde en ridepart til ham - men jeg vil hellere end gerne vente i laaang tid - og så finde en "perfekt" end jeg bare vil tage den første - Fø'nix er jo tidl. mishandlet. Og så vil jeg køre ham til 
--->Mvh. Fønix<--- I'm just a sentence of my life - Fønix is the rest!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Odin |
08-09-2005 14:01 |
|
Jeg har stadig et par år tilbage, så den tanke bekymrer jeg mig ik om endnu + at jeg går på en rideskole.
Men alle jer, der skal sælge, få kontakt med ejeren, så kan I tage ud og se, hvordan jeres pony har det engang i mellem?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg skal ik sælge |
Ditte.r |
08-09-2005 14:25 |
|
Jeg har en kusine på 17 og hun har fået en lille søster der et år nu de bor på en går og de hjælper mig meget med Alix, men jeg har lang tid 4 år men så længe tror jeg ik jeg kan ride ham for jeg bliver giga høj :s så jeg får deres unge pony den bliver en stor 1 pony så jeg håber jeg kan passe den og så får de Alix i noget tid og måske køber de ham så det bliver ik så slemt for mig
font> Der hvor volden starter slutter kunsten!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvem ved? |
Cecilie (Jason) |
08-09-2005 14:37 |
|
Ved ikke hvad der skal ske med Jassi. Og udskyder da også tanken hver gang jeg tænker på det, selvom der kun er så lidt tid tilbage :/
Kan ikke rigtig få mig til at sælge ham, "bare fordi jeg skal have en større hest", men ved jo godt at heste ikke tænker sådan.
Også kan jeg slet ikke forestille mig, at ANDRE skal ride, og eje, min dejlige pony :'(
Måske låner jeg ham ud, og venter med at få hesten, til at jeg finder ud af, hvad jeg vil ?! :/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej ehj |
• Linette • |
08-09-2005 14:56 |
|
Sascha beholder jeg for altid
Og Lady skal jeg nok af med allerede til jul. Lidt trist bliver det da, men får jo en ny. Så det skal nok gå 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ved det ikke, |
|
|
Men Queen skal nok sælges. Det er syndt at hun skal rådne op herhjemme, bare fordi at jeg ikke kan finde ud af at tage mig sammen.
Men det bliver hårdt, rigtig hårdt. Queen er ikke en helt alm. hest, og hun har aldrig haft en ejer som mig hun har kunne knytte sig til, så det bliver hårdt for os begge.
Vh Line og hypperne. ♥Darling♥-♥Queen♥´ Min arto LineQueenDarling@hotmail.com <-MSN, bare tilføj.
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Regner bestemt ikke med at sælge
Ved faktisk ikke engang om hun er pony eller hest  (Må jeg have fundet ud af)
DukeWhere there's a Will there's WayDon't Delay what you can Do Today
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejligste.. |
Frederikke (Aladin) |
08-09-2005 21:39 |
|
ja, han kan springe huse, heeh  Han er nok mest spring-pony men han er skam også til dressur  Lidt svært at bedømme når han kun er 4 år
Hvis du er interesseret i enten at låne eller købe ham kan du lige skrive en mail 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
Frederikke (Aladin) |
08-09-2005 21:47 |
|
Tessa: Jeg har tre stk. en 1ér en 2ér og en 3ér
Jeg har heldigvis også en stor hest (Divas far) og ham vil jeg vildt gerne lidt "vidre" med, og jeg tror jeg bedre vil kunne koncentere mig om at blive dygtigere med en hest ad gangen, end at skulle ride 4 forskellige hver dag (der er MEGET forskel på en lille 3ér og en stor hest  )
Nu har jeg i hvert fald besluttet mig for at at lave en anonce og se hvad der kommer ud af det. Det kan jo være der kommer en helt perfekt pige/dreng som lige passer til en af min eponyer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tiden går stærkt. |
|
|
tiden går stærkt, og da jeg blev 16 i mandags, og også kun har det her ponyår tilbage, skal jeg nok sælge Lurifax.
Suk, det bliver hårdt!
Malle, Lurifax og Dalshøj Fandango
Don't Play the game, if you don't know the rules!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|