Harj igen, endnu et indlæg her fra mig, som var i Odense, og det var for griner, og jeg griner stadig over det .. Muhah..
Vil da fortælle om den så skønne festaften, om de sjove ting der skete, osv, Mmm noget a det kommer måske i en lidt tilfældig rækkefølge
Lidt forhistorie: Jeg er taget med Min gamle rideklub Ballerup rideklub med til DM. da vi så ankommer og alt er på plads og fredagen næsten er gået Fandt Nathia mig på hest, og vi for lige sagt hej til hinanden, når men efter Lørdag Formiddag er jeg så meget sammen med dem istedet for dem fra min KLUb, og så da jeg så mødes med dem fra klubben ved frokost der begyndte de at komme med en så dum sætning at jeg tænkte
Ta jeg sammen , vi er her for at have det sjovt forhelvede. Når men de sagde ,
Hende: Hvem er det du er sammen med
Mig: Nogle fra Msr
Hende: Er det vores modstandere?
Mig: Ja ?
Hende:
Du Må ikke være sammen med vores modstandere,
Mig: Når okaay, men d er jeg alligevel, hej hej

Jeg glemmer d ikke .. haha .. når men derefter var jeg sådan set kun sammen med dem fra msr, og så til festen
Når men kl er blevet 20.00 og jeg står så sammen med den fra BAL(min klub jeg var med), og laller lidt rundt til lidt musik, da Nathia så ENDELIG kommer, flyver jeg over til hende og skrider faktisk fra dem fra klubben da vi går udenfor, Så fik lige nasset mig til en smøg udenfor af Kenny .. HåHå, og står så udenfor sammen med Nathia, Kenny, Anders og så to nye veninder jeg fik: Sofie og Mette, vi snakker lidt og går så ind og danser, og nej, ikke bare sådan noget lalle lalle, men rigtig
LUDER OG LEBBE/BØSSE DANS som dem fra klubben kalder det sammen med Nathia(altså hvor at man står helt tæt op ad hinanden, osv) , Fair nok. blir overfaldet af Sama fra klubben, og spørger så hvad vi laver jeg svare hurtigt danser og går over til de andre istedet, hvor jeg så står sammen med Kenny og går rigtig til den, hvor at dem fra min klub bare står og glor(vi var flade a grin) hahaha, da kl så blir halv elleve, drager jeg mod mit telt sammen med Kenny, Anders, Dines, Sofie og Nathia, og skal i seng.. VRÆÆL ja det var, når men da jeg så kom ind i teltet kom de her spørgesmål så (dem jeg kan huske):
Hvem var ham den HVidhåret(Kenny)
Hvem var den brunhåret(anders)
Kan du godt lide Kenny
@!#$ hvor var i Mærkelige,
Hvorfor dansede du sådan
Mærkelige venner du har, at i bare går rundt og rager på hinandens rØve, når i danser drenge og piger sammen(hvad har de forventet)
Hvorfor lader du dem tage på dine patter osv osv osv..
Var flad a grin bagefter.
Og så her idag sad jeg ig snakkede med dem fra msr, og fordi Anders sagde at han sys Monique så godt ud, og dem fra klubben hørte det, mente de at Nu kunne Anders lide hende fordi han havde sagt det.. grinte bare a det, og da jeg fortalte Anders og de andre det var vi bare flade a grin HÆHÆ
sådan var min festaften og mere til på Dyreskuepladsen i Odensse til DM i Ponygames og mere til ..
Nogle der har oplevet noget sjovt? eller set marj ?