Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Festaftenen i DM - Odense !
Forfatter: 
Dato:  04-09-2005 17:53
Harj igen, endnu et indlæg her fra mig, som var i Odense, og det var for griner, og jeg griner stadig over det .. Muhah..

Vil da fortælle om den så skønne festaften, om de sjove ting der skete, osv, Mmm noget a det kommer måske i en lidt tilfældig rækkefølge :-P

Lidt forhistorie: Jeg er taget med Min gamle rideklub Ballerup rideklub med til DM. da vi så ankommer og alt er på plads og fredagen næsten er gået Fandt Nathia mig på hest, og vi for lige sagt hej til hinanden, når men efter Lørdag Formiddag er jeg så meget sammen med dem istedet for dem fra min KLUb, og så da jeg så mødes med dem fra klubben ved frokost der begyndte de at komme med en så dum sætning at jeg tænkte Ta jeg sammen , vi er her for at have det sjovt forhelvede. Når men de sagde ,
Hende: Hvem er det du er sammen med
Mig: Nogle fra Msr
Hende: Er det vores modstandere?
Mig: Ja ?
Hende: Du Må ikke være sammen med vores modstandere,
Mig: Når okaay, men d er jeg alligevel, hej hej :-P
Jeg glemmer d ikke .. haha .. når men derefter var jeg sådan set kun sammen med dem fra msr, og så til festen

Når men kl er blevet 20.00 og jeg står så sammen med den fra BAL(min klub jeg var med), og laller lidt rundt til lidt musik, da Nathia så ENDELIG kommer, flyver jeg over til hende og skrider faktisk fra dem fra klubben da vi går udenfor, Så fik lige nasset mig til en smøg udenfor af Kenny .. HåHå, og står så udenfor sammen med Nathia, Kenny, Anders og så to nye veninder jeg fik: Sofie og Mette, vi snakker lidt og går så ind og danser, og nej, ikke bare sådan noget lalle lalle, men rigtig LUDER OG LEBBE/BØSSE DANS som dem fra klubben kalder det sammen med Nathia(altså hvor at man står helt tæt op ad hinanden, osv) , Fair nok. blir overfaldet af Sama fra klubben, og spørger så hvad vi laver jeg svare hurtigt danser og går over til de andre istedet, hvor jeg så står sammen med Kenny og går rigtig til den, hvor at dem fra min klub bare står og glor(vi var flade a grin) hahaha, da kl så blir halv elleve, drager jeg mod mit telt sammen med Kenny, Anders, Dines, Sofie og Nathia, og skal i seng.. VRÆÆL ja det var, når men da jeg så kom ind i teltet kom de her spørgesmål så (dem jeg kan huske):

Hvem var ham den HVidhåret(Kenny)
Hvem var den brunhåret(anders)
Kan du godt lide Kenny
@!#$ hvor var i Mærkelige,
Hvorfor dansede du sådan
Mærkelige venner du har, at i bare går rundt og rager på hinandens rØve, når i danser drenge og piger sammen(hvad har de forventet)
Hvorfor lader du dem tage på dine patter osv osv osv..

Var flad a grin bagefter.

Og så her idag sad jeg ig snakkede med dem fra msr, og fordi Anders sagde at han sys Monique så godt ud, og dem fra klubben hørte det, mente de at Nu kunne Anders lide hende fordi han havde sagt det.. grinte bare a det, og da jeg fortalte Anders og de andre det var vi bare flade a grin HÆHÆ

sådan var min festaften og mere til på Dyreskuepladsen i Odensse til DM i Ponygames og mere til ..

Nogle der har oplevet noget sjovt? eller set marj ?

VI´m the kingV
© by †Amandus†

0
0
Svar på denne tråd

Amandus...
Forfatter: 
Dato:  04-09-2005 17:59
Ja, jeg har set DARJ ;D -Vi er jo venner. Hydr hydr.

Lyder som om I hyggede jer...

Og tillykke med placeringen!

Mvh Vegetacha B-)

-The formand for "De forvirredes Klub".
0
0
Svar på denne tråd

ja jeg så dig
Forfatter: 
Dato:  04-09-2005 19:11
og føj hvor var det klamt.. tænkte du overhovedet på at der var små børn tilstede.. de små ville ikke nærme jer, synes virkelig i var for meget!!!
Hilsen Marlene&Marius

Nyborg rideklub Den dejligste rideklub på fyn
krikkerne Hygge og samvær

0
0
Svar på denne tråd

Jaja, så siger vi det..
Forfatter: 
Dato:  04-09-2005 20:16
.. Men altså, der var fandme nogle der var værre end os, er ligeglad om de folk der gjorde d, læser det her, men syntes d var yders klamt, a dem som stod oppe på bordet, de der 7-8 stykker, som bare stod tæt på ad hinanden osv, og dem der snavede på livet løs, midt inde på dansegulvet .. VADR

VI´m the kingV
© by †Amandus†

0
0
Svar på denne tråd

puds din glorie
Forfatter: 
Dato:  04-09-2005 21:52
Pas nu på med at pudse din glorie.

Hvad andre gør kan jo ikke retfærdigøre hvad du gør ;-)

"Jeg har næsten dræbt en mand"

"Ad - du skal sgu da i fængsel!!"

"Nej nej, ham der over HAR faktisk dræbt en mand"

"Nå ja men så er det da fair nok hvis du ikke gjorde det 100% :-) "

.. Eller 8-)
-- Cille --

Jeg kan modstå alt - undtagen fristelser 8-)
0
0
Svar på denne tråd

nanananan
Forfatter: 
Dato:  05-09-2005 09:50
Jeg var også med ,

Midtjyllands sportsridecenter? ;D os fra Toftlund. jeg red kvadrillie og red på en brun en, så i mig slet ik? ;D. OG JA så godt ham danse til rytterfest ham med næste ring? :s,

Team Agata..
&
♥Vrinsk Valdimir♥

0
0
Svar på denne tråd

YO DER!!
Forfatter: 
Dato:  05-09-2005 13:43
Jeg var der da oss, Dansede med de dejlige tøser fra klubben. + nogle af de store dejlige tøser. ;-)

Det var vold griner. ´Blev der bare til ham med fjordhestetrøjen sagde slut. Huhu, men vi fik da liie en slutsdans, til Nik&Jay - Lækker. Rigtig sejt. Vi plagede ham oss.

Mvh. Line
.:Line & Chagall:.
- et jordende Team!! og vi elsker det :-*
DET GØR IKKE NOGET EN PONY ER LIDT SMÅFED. SÅ ER DER MERE AT HOLDE AF!
0
0
Svar på denne tråd

hehehehehe
Forfatter: 
Dato:  05-09-2005 15:15
[Agata & Vrinsk Vladimir]: Mmm HVis du så Kenny (ham med ring i næsen) så så du også mig, i nederdel og lysetød stram t-shirt, vi dansede sammen .. hehe .. og en med Wendy trøje også, og så sofie .. mm Det var os :-P Hehe .. @!#$ folk sendte os øjne .. muhaha

VI´m the kingV
© by †Amandus†

0
0
Svar på denne tråd

Festen...
Forfatter: 
Dato:  05-09-2005 17:26
Det var det bedste ved hele weekenden den aften :D Det var godt nok sjovt, ja, så os godt jer danse :P

Det var en rigtig fed aften
:-D
Med venlig hilsen Ann-Sofie

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider