Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Rigtig glad idaG.
Forfatter: 
Dato:  30-08-2005 18:50
Heej Alle Ænder og dyr og , jah ..

Nu er jeg jo bar så glad idag , sjove indlæg , flere BILLEDER , jeg elsker at se billeder , så jer der ikk er i godt humør , i skal altså bar blive i godt humør nu! Jeg vil lave et glaad indlæg..

For ikk så lang tid siden , skrev jeg lidt af et negativt indlæg , nu skal det altså bar blive positivt!

Og det er lidt forskellige spørgsmål , da jeg ikk har fået svar på dem alle!

Skal du starte i Helle ? HERI ?
Skal du starte i Stauslykke ?

Har du læst mit indlæg om sølle hove? Og om at hun skulle have sko på? Nu har hun fået det , er det godt?

Har du en hjemmeside?

Hvor lang tid har du været på HN?

Har du nogesinde oprettet en afstemning?

Er du i distrikt 9?

Men jeg har jo meldt mig til 2 stævner ! Wheehe..
Og har meldt mig til springundervisning.
Har fået ridehus kort! Har redet , Viola har fået sko på! Osv. Alt er bar super!

Håber jeres dag bliver lige så super :-D :P I må virkelig hygge jer! Alle glade hislner fra miig! Viola, Dixi , Mistrall, Buller , Theresa , Freja og De andre , ønsker jer alle , Feede dage Fremover.!
<3TEAM LDV<3

Olaa og Dix = Mine muler!
*,Spring Teamet,* + Mistrall.
0
0
Svar på denne tråd

hoplaaaa
Forfatter: 
Dato:  31-08-2005 10:02

Haii--- :)

Jeg er også bare super duper glad for tiden :D

Min ridning går super, jeg er begyndt at springe på hyppen og den pony min lilsøs rider hihi weeee elsker springning {>

det er hygge ! :P

Anway- red i skoven for første gang ALENE og det var godt nok fedt!! Pascha pigen nød det også i fulde drag !

Får taget ridebilleder til undervisning i morgen som skal ligges ind her på JHN!!- så i kn give kritik og ros hehe. GLÆDER MIG!!

Wee skal springe igen på Søndag!! --mit mål er at snart springe 1 meter nu hvor jeg kan springe på en hest ;) - (pascha er 154stg sprang på en på 129 før)

SeeeSS - og glæd jer til billederne, det gør JEG hiih

bye

♥~Pascha~♥

~~~~~~
Anja Moa- verdens bedste rytter, verdens bedste moster
♡love ya!♡
~~~~~~
tænk, før du handler
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-08-2005 10:46
Ahja, somme tider tilsmiler den positive side en lidt.

For at svare på dine spørgsmål, så nej jeg skal ikke starte nogen steder, rider ikke i distrikt 9, har oprettet en afstemning - en form for ihvert fald, har ikke læst dit indlæg nej.

Jeg har været på HN i... 5-6 år efterhånden. Ja jeg har en hjemmeside - se signatur.

Jeg er også glad, jeg fik sko på Meti i går - så nu kan vi RIGTIG komme ud og ride. Tilgengæld er jeg lidt sur, for har fået mail fra hans forrige ejer - dvs. ikke hende jeg købte ham af. Viser sig, han faktisk har støvallergi og skal have vandet høet bl.a. - det var sguda værd at vide inden man fik hesten! Her går man og behandler for hoste, *grumbles*

Men ahja, jeg skal også til Tyskland idag :P Og så skal der lige fyldes op med sodavand og slik... Nammenam.

† Rollo †

- Marie, Rollo, Chanell, Uffe & Alme'ti -
| RolloPigen.dk |
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider