Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Ekskæresten kommer sammen med ens veninde :s
Forfatter: 
Dato:  30-08-2005 18:27
Hej ænder.

Ja, jeg sidder her og har en krise.

Min eks og jeg slog op i maj måned. Er kommet over det og alt det der @!#$.

Men på et tidspunkt mens vi kom sammen, blev han lidt for gode venner med en af mine, dengang, gode veninder. Det gik lidt skævt i et stykke tid, men vi kom over det.

Så idag for jeg af vide at han kommer sammen med omtalte pige nu :s Fair nok, hvis de er lykkelige så.

Men altså kan bare ikke lade være med at gruble lidt over det. Fordi de har jo "næsten" været sammen før.

Selvfølgelig er det et stykke tid siden vi slog op og det var endda mig der ville have det sådan, men altså føler mig bare lidt forvirret.

For en af mine andre veninder har også lige fortalt mig noget som jeg helst ikke ville vide :s

Vil i ænder ikke være søde at fortælle om jeg er nærtagende eller hvad, for sidder og er rimelig chokeret lige nu :-(

Mvh. Rikke

- Jeg er et kinderæg -

B-)

Part søges i Glostrup eller omegn
0
0
Svar på denne tråd

Hmm. Svar!
Forfatter: 
Dato:  30-08-2005 18:42
Nej du er ikke nærtagende.
Det er sku' normalt det du føler. At det er forkert ikke?
Men har stadigvæk en ejer fornemmelse over den (n)

Og hende tøsen der er da vidst ikke en særlig tro veninde, hvis hun bliver 'lidt for gode venner' med din daværende kæreste.
Jeg var blevet skuffet og ked. :-(
Hmm Men du bestemt ikke nærtagene.
Var blevet meget Vred og ked.
Respektløst over for dig.
Hvor meget kontakt har du med din x sådan ellers?
. Zazs .
Livet er ikke Fucking andet end hvad du selv gør det til.
0
0
Svar på denne tråd

Julemand
Forfatter: 
Dato:  30-08-2005 18:44
Endtil for et par uger siden var vi stadig meget gode venner, men nu ignorer han mig totalt :s

Mvh. Rikke

- Jeg er et kinderæg -

B-)

0
0
Svar på denne tråd

Hmm. Svar!
Forfatter: 
Dato:  30-08-2005 18:48
Han er da lidt af et svin 8-)
Men Hm, har snuset lidt til det der før.
Min Ex som jeg også brød med i Maj, var for nylig 'Sammen-Sammen' med en af mine veninder. TAK for @!#$.
For på det tidspunkt var vi os begyndt at snakke pisse godt sammen..
Og havde så sent som gen inden været 'sammen-sammen'
SVIN!
. Zazs .
Livet er ikke Fucking andet end hvad du selv gør det til.
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  30-08-2005 21:28
Tja, det er vel deres eget valg :) Du kan jo tage det som du vil, men det bedste er nok bare at komme videre.

Hvis de er glade, så burde du også være det. Men der skal da stadig tages lidt hensyn til, at 'hey - du har også kommet sammen med ham'.

Glem det og fokuser på dit liv som det er nu - ikke som det var engang :)

Mvh Vegetacha B-)

-The formand for "De forvirredes Klub".
0
0
Svar på denne tråd

Natacha:
Forfatter: 
Dato:  30-08-2005 21:34
Ja, er også kommet videre. Jeg synes bare at det virker mærkeligt når de nu var lidt for gode venner mens jeg kom sammen med ham og at de så pludselig kommer sammen. :S

Mvh. Rikke

- Jeg er et kinderæg -

B-)

0
0
Svar på denne tråd

kender det godt
Forfatter: 
Dato:  30-08-2005 21:40
Kender godt den Misundelse følse, selvom man ikke rigtig føller noget over for personen mere, er det bar svært at se dem flirte, - 'Deres lille verden'

- Har prøvet det :'/
Tro mig !
- Min Rigtig gode gamle ven !, eler jah før sommerferien var vi de bedste venenr, ingen pige var før ham - ingen dreng var før mig !.
men efter sommerferien, beggynder han at flirte med min veninde, og han kigger aldrig på mig, - aldrig sammen med ham.
Men hvad sker der for ham!.. Min veninde og ham er bare så mega meget sammen , nu har jeg valgt bare at leve med det - MEN DET KAN JEG IK - kende4r det alt for godt !
Pepper <3

Elzker :
Kakao - Alle Fra EPC <3 Teksten <3 (:

altså : hugo drikker stener varm kakao med sin kælling (:

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-08-2005 09:52
Der er en eller anden uskreven regel om, at man bare IKKE tager sine veninders eks-kærester, eller kærester for den sags skyld. Det gør man bare ikke. Om fyren så er nok så sød ;)

Havde en veninde, som var på samme måde. Hun gik efter sine veninders ekskærester, kærester, dem hendes veninder var vilde med osv.
Simpelthen... For meget! Det gør man bare ikke!

Det er bare for meget, og er hverken en god veninde eller eks-kæreste. Dybest set, så - jamen så er fyre bare sådan, ondt generaliseret men som Christina altid siger; Det rart at vide det altid er fyrens skyld og ikke ens egen ;)
Og man vil altid have lidt den der, "jamen - han var min!?" fornemmelse, om man så er kommet over det eller ej.

Det er der dælme bare ikke meget man kan gøre ved nu, nu er de sammen og... Ja så må man jo håbe det er noget der gør dem glade osv. :)

† Rollo †

- Marie, Rollo, Chanell, Uffe & Alme'ti -
| RolloPigen.dk |
0
0
Svar på denne tråd

Det er ikke dig :)
Forfatter: 
Dato:  31-08-2005 15:53
Forstår dig godt . Eller ikke helt, for har ikke prøvet det selv (:

En af mine veninder brød med hendes kæreste i slutningen af juli og hendes X var så sammen med hendes veninde i fredags .. Hun flippede altså og snakker ikke med dem nu ..

Forstår jeg godt..

Gova er Ikke Smuk.
Hun er GudeSkøn<'3

- Lev med Det
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider