Heej alle ænder.
Puha, længe siden jeg har lavet et indlæg, eller i det hele taget været herinde
Men torsdag eftermiddag, drog vi afsted til Morsø, med trailere, heste, og campingvogne, til en super weekend med DM i dressur!
Nåede desværre ikke at kvalificere Bonnie, men red PRI, La6 og PRT og fik en del mere erfaring med hjem.
Vi havde det så sjovt, og Henry (med dressurponyerne) og jeg var total gode til at synge til rytterfesten . hehe. Hvor ballonmanden fra scenen er din, kom!
Fredag, PRI ;
Bonnie var ret fin, dog stak hun af i en fri trav, da hun blev bange for fotografen, sprang forkert an, hvilket var min fejl da jeg red meget forsigtigt og ch. i en galop øgning, men hun var nu meget sød, fik 62,8%, og endte lidt over midten, så det var ganske fint !
Lørdag, La3 ;
Fik lavet et supert trav program, samt starten af galoppen, men så blev det for kedeligt for damen, og i en fri galop, stak hun af med 180 km/t. så det kostede en masse point, men blev da nr. 4 med 64,7%.
Ærgeligt hun lavede det spas, ellers var vi kommet noget højere op!
Søndag, PRT ;
Programmet blev plaget af en meget våd og glat bane, samt at jeg red meget forsigtigt pga. jeg ikke ville have hun stak af igen . Men det var fint nok, og fik 63,4%, og 2 point fra en 5 plads.
lidt billeder, taget af Katrine med Lafaette ;

Versade fra PRI'en

Traversade fra La6

Slutning på fri trav, i La6
i øvrigt, vandt Bozze b-finalen

fredag blev hun 3'er i La1 med 67,9%, i den indledende klasse lørdag, var hun meget nervøs, og red 64%, 1 point fra at komme med i a-finalen.
men hun vendte stærkt tilbage, med at vinde b-finalen med 66%!