Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

stævne eller fest ?
Forfatter: 
Dato:  25-08-2005 21:45
Nu står jeg i den pisse irriterende lote f*cked up situation at vores "SCOR EN SUT" fest på gymnasiet er blevet rykket. Først var den sat til den 2. sep, men da der er åbenbart er handelskolefest den dag, så kan vi ikke holde det der, eftersom skolen altid lejer concorden (et diskotek i byen) så man kan feste vidre der nede bagefter, men det gør handelskolen også, og der er ikk eplads til både gym og handelsskolen... ihh suk... så nu er den flyttet til den 9. sep. Se det er der det bliver et problem, for self skal jeg starte klubmesteskab den 10 8-) årh, suk... Så jeg står virkelig i et dilemma :S
For jeg er nød til at tage med til festen, for det sociale, vil nemlig ikke misse alt det sjove når man lige er begyndt i klassen/skolen...
Og havde det været et hvert andet stævne end klubmesterskaberne så havde jeg bare droppet det, men det er mest fordi at det er mit sidste ponyår, og så bliver det nok også mit sidste stævne på ponyen inden han bliver solgt :) så det er noget lidt specielt, så jeg vil derfor heller ikke misse det... Og den dag skal jeg også for første gang starte ponyspring ;D uhh det bliver dejligt ;) ej, men har startet hest en masse gange, men aldrig pony, men nu har jeg fået mulighed for at udnytte de sidste par måneder af mit sidste ponyår, som springrytter :P og jeg som eller betragter mig selv som dressurrytter :p nå, men det skal nok blive sjovt ;D (hov, kom vist lidt ud på et sidespor :P )

Nå, men i jeg har i hvert fald besluttet mig for at gøre begge dele, jeg tager med til festen fredag, men sørger bare for at lade vær med at drikke for meget, og tager hjem sådan at jeg i hvert fald lige kan nå at sove et par timer, og så tage til stævne :)

Det er hvad jeg er kommet frem til, ikke optimalt på nogen måde, men må jo gå på kompromi ;)

Altså jeg har jo beslutter mig, men kunne godt tænke mig at vide hva i ville have gjort i den situation ? og hva der betyder mest for jer ?
(nok mest henvendt til de lidt ældre her inde, men alle er da velkommende til at svare :) )

*DjævleØ's POWER*

Livet er for kort til:
Ting der ikke virker
og
Folk der konstant siger: "øhh"

Husk mig som Julle, Julle med den farveløse humor;-D

MSN: Juliemanden@ofir.dk :-D
0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  25-08-2005 21:47
Jeg ville tage til stævne?

Vh Line og hypperne.
♥Darling♥-♥Queen♥´
Min arto
LineQueenDarling@hotmail.com <-MSN, bare tilføj.

0
0
Svar på denne tråd

jo det er lidt svært
Forfatter: 
Dato:  25-08-2005 21:50
Jeg ville gøre begge dele...
sove lige til festen starter, og så feste hele natten sammen med vennerne, og så kan man i anmeldelsen skrive, at man helst vil ride som en af de sidste i klassen. Det plejer ikke at være noget problem for klubben at få arrangeret:-)
0
0
Svar på denne tråd

Hej søde.................
Forfatter: 
Dato:  25-08-2005 21:53
Nu gider jeg jo ikke at gå til fest, så havde ikke været i tvivl om jeg havde valgt stævnet :)

Men sådan er vi jo så forskellige ;)

Min Msn: HER ;-D
0
0
Svar på denne tråd

tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  25-08-2005 21:58
Nu er jeg nok ikke helt en af de "ældre" endnu (er 14) :P, men ville klart ha gjort det samme som dig.. Du kan sove når du blir gammel..

-Dejligste-
Man skal være selvglad, men der er grænser!
0
0
Svar på denne tråd

Lalalala....
Forfatter: 
Dato:  25-08-2005 22:01
Jeg ville både tage til fest og til stævne..

Mvh.
Julie xxx
- nu med Indi Falkon <,3
0
0
Svar på denne tråd

æ,pæsxd
Forfatter: 
Dato:  25-08-2005 22:06
HELD OG LYKKE MED BEGGE DELE.
0
0
Svar på denne tråd

Held og lykke
Forfatter: 
Dato:  25-08-2005 23:11
Jeg havde også valgt begge dele :)
Så held og lykke med det.

Mvh. Ida & Halifax ♥
~ (y)Fjordpower! ;D ~
Rollo, Stina (M&R) og Ida (Halifax)=
De tre tosser på en tømmerflåde :P

http://www.himclub.com
0
0
Svar på denne tråd

Uha...
Forfatter: 
Dato:  26-08-2005 00:26

Træls :-/ Jeg ville have taget stævnet :P

Men held og lykke med stævnet og med at holde dig vågen klassen igennem :D

:-* Mvh. Theis :-*
~ Dance with the Devil

Medlem og stifter af Klubben for Kikseædende Søuhyrer i Seabiscuit familien
0
0
Svar på denne tråd

Tralala
Forfatter: 
Dato:  26-08-2005 07:43
Hvis jeg SKULLE vælge, ville jeg nok tage stævnet, meen hvis det da er lidt muligt, det med de begge to ting, så ville jeg da gøre det (:

Såså, ;D det skal nok gå, jeg har klaret mig igennem Distriktmesterskabet (også ude på SLR), og have sovet 0 timer den nat :-) (søvnløshed :/)

Held og lykke søde :D
0
0
Svar på denne tråd

Hehe det kommer
Forfatter: 
Dato:  26-08-2005 08:16
Det kommer jo an på hvor seriøs du er :-)

Hvis du bare rider for at hygge dig, så kan du selvfølgelig gøre begge dele, også selv om du måske ikke er på toppen næste dag :-)

Personligt er jeg jo seriøs, så ville altid vælge den ting jeg syntes var vigtigst. Men jeg hader også at skulle forlade mine venner tidligt, så når jeg alligevel ikke at få det hele med. Men lige så meget hader jeg at ride stævne når jeg ikke kan være der 100%, noget jeg også har lært at det gør man ikke :-)

Men det er jo bare mig, håber for dig du kan nå begge dele ;-D

>o< Knuzzer fra Rikke & ponyerne >o<
~ I mit næste liv vil jeg spille golf ~
0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  26-08-2005 09:25
Jeg havde ihvertfald valgt at tage med til festen .. En klubmesterskabs klasse er jo ofte til sidst , så jeg tror at du når det hele (:
Bare sov lige ind til festen , og så gå 30 min tidligere hjem .. eller ;D

Katrine ¤ Latent Lafaette <3

- Altid sammen (:
0
0
Svar på denne tråd

hejsa.
Forfatter: 
Dato:  26-08-2005 10:59
Hvis det var mit sidste stævne som ponyrytter, så ville jeg helt klart tage til stævne.

Kan godt forstå du vil med til festen, når du lige er begyndt og du gerne vil lære lidt flere at kende osv.

Men altså vil tage stævnet. Der kommer flere fester.. ikke flere ponyår ;-)

Knus Christina

<3 Christina&Rasmus <3

Don't work harder
Work smarter
(i)
0
0
Svar på denne tråd

y8igf79799uh
Forfatter: 
Dato:  26-08-2005 12:40
Ville gøre begge dele...
Stor næse??
-STOR personlighed
0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  26-08-2005 18:24
Ligemeget hvad du vælger, så held og lykke med det :)

Mvh Vegetacha B-)

-The formand for "De forvirredes Klub".
0
0
Svar på denne tråd

træls ):
Forfatter: 
Dato:  26-08-2005 18:39
jeg ville gøre det samme som du gør ;-)
Anders + Rikke = true love<3
for altid ;-)

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  26-08-2005 19:03
..Jeg ville tage til stævne, der findes ikke noget sjovere :D
Tar ikke stævner særlig seriøse, men elsker dem.

[ Vildrose med Dancer ]
0
0
Svar på denne tråd

Enten eller..
Forfatter: 
Dato:  26-08-2005 21:14

Jeg ville tage til stævne..

Men jeg er også temmelig seriøs såh..

Hilsen Team Nørgaard..
0
0
Svar på denne tråd

. .. . .. . . .
Forfatter: 
Dato:  26-08-2005 21:40
Jeg ville vælge begge dele, har det lige som dig.
Hvis det bare havde været et almindeligt stævne havde jeg droppet det, for det sociale og sådan.
Men når det nu er sådan et stævne havde jeg også valgt bare at tage med og drikke mest sodavand (:

Held og lykke
MVH. Jennifer.

("v")
Zigato
`V´

Words CAN'T bring me down

0
0
Svar på denne tråd

Begge...
Forfatter: 
Dato:  26-08-2005 21:48
Jeg ville gøre begge dele. Helt bestemt. Desværre lider jeg af tømmermænd, så ridning er ikke godt for mig dagen efter en fest, men jeg har da overlevet indtil nu!

Mvh. Anna
Embla - den lille røde
At have hest er en tillidssag. Ikke blot skal hesten have tillid til rytteren, rytteren skal også have tillid til hesten
0
0
Svar på denne tråd

huhu...
Forfatter: 
Dato:  26-08-2005 21:50
Ville tage til begge dele :) Der er opfundet et middel mod tømmermænd hvis det kunne være noget? :)
.
0
0
Svar på denne tråd

Hej søde!
Forfatter: 
Dato:  26-08-2005 22:35
Jeg ville nok også gøre begge ting, og så ikk drikke . Så er du nok ikk så død til dagen efter ..

± Kyss Cecilie.. ±

‡ Betonie - Min fremtidige Dressur Ponii? ‡

° Msn: Mrscille@hotmail.com °
^^ Bare Add'e..
0
0
Svar på denne tråd

Hmm. Svar!
Forfatter: 
Dato:  27-08-2005 10:54
Jeg vil helt klart gøre begge dele.
Jeg har redte dressur stævne i bagstiv tilstand ;).
Altså havde fået 2 timers søvn!
Men aldrig i mit liv har jeg været så fuld som jeg var den aften. For ik at lægge skjul på noget røg vi os noget fed ( den eneste gange jeg har prøvet det)
Men var så tæske stiv, knækkede mig i flere timer.
Men var stadigvæk vold stiv.
Tog da ud og red mit stævne alligvel.
Og vandt sku da os ;D !
VIl helt klart bar drikke som du har lyst til og så ride det skide stævne.
Gør jeg som regl.
. Zazs .
Livet er ikke Fucking andet end hvad du gør det til.
0
0
Svar på denne tråd

Tjo, ..
Forfatter: 
Dato:  27-08-2005 14:08
Det kommer jo and på hvor højt man går op i sporten!
Selv ville jeg nok tage til festen, men la vær at drikke mig møgstiv. Hvis det var et ligeglydligt klubstævne ville jeg nok drikke. Men var det et vigtigere stævne ville jeg lade helt vær.

Zazs ; Var det et klubstævne du red? For tror ik helt den var gået,hvis det var et distriktstævne og op i de højere klasser ;-)

I'm learning to live, living to learn ! B-)

0
0
Svar på denne tråd

Vær fornuftig
Forfatter: 
Dato:  27-08-2005 14:30
Tag det fra en der har været sine gymnasieår igennem! Den pony betyder jo enormt meget for dig, og nu er der snart ikke mere at trække på for jer to sammen. Så selvfølgelig er det sidste stævne (oven i købet mesterskabsstævne :-)) meget, meget specielt!

Hvad med at tage til fest, og hele tiden (og jeg mener HELE TIDEN)tænk over hvad der venter næste dag. Der er ingen grund til at undvære den ene ting hvis du KAN gøre begge dele. Fester kan sagtens være sjove selvom man ikke drikker ;-)

Men hvis du kun vil en af delene og så gøre det helt og ikke halvt - så tag stævnet. Synes egentlig at du skylder både dig selv og din pony den sidste oplevelse. Der kommer mange fester, og det bliver kun sjovere.

Tænk dig rigtig godt om.

Vickie, Smårytter og Rygklapper 8-)

Jeg søger job - kan du hjælpe?
0
0
Svar på denne tråd

Begge dele...
Forfatter: 
Dato:  27-08-2005 14:36
Jeg ville, i dit tilfælde, vælge begge dele - men ville nok spare på de våde varer, hvis jeg da ville ride ordentligt til stævnet :)

Men ellers ville jeg klart vælge stævnet, fremfor fest, også bare tage i byen, når jeg ikke skulle til stævne :)

Venligst Cecilie
Stald Abildgaard
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider