Nu står jeg i den pisse irriterende lote f*cked up situation at vores "SCOR EN SUT" fest på gymnasiet er blevet rykket. Først var den sat til den 2. sep, men da der er åbenbart er handelskolefest den dag, så kan vi ikke holde det der, eftersom skolen altid lejer concorden (et diskotek i byen) så man kan feste vidre der nede bagefter, men det gør handelskolen også, og der er ikk eplads til både gym og handelsskolen... ihh suk... så nu er den flyttet til den 9. sep. Se det er der det bliver et problem, for self skal jeg starte klubmesteskab den 10

årh, suk... Så jeg står virkelig i et dilemma :S
For jeg er nød til at tage med til festen, for det sociale, vil nemlig ikke misse alt det sjove når man lige er begyndt i klassen/skolen...
Og havde det været et hvert andet stævne end klubmesterskaberne så havde jeg bare droppet det, men det er mest fordi at det er mit sidste ponyår, og så bliver det nok også mit sidste stævne på ponyen inden han bliver solgt

så det er noget lidt specielt, så jeg vil derfor heller ikke misse det... Og den dag skal jeg også for første gang starte ponyspring

uhh det bliver dejligt

ej, men har startet hest en masse gange, men aldrig pony, men nu har jeg fået mulighed for at udnytte de sidste par måneder af mit sidste ponyår, som springrytter

og jeg som eller betragter mig selv som dressurrytter :p nå, men det skal nok blive sjovt

(hov, kom vist lidt ud på et sidespor

)
Nå, men i jeg har i hvert fald besluttet mig for at gøre begge dele, jeg tager med til festen fredag, men sørger bare for at lade vær med at drikke for meget, og tager hjem sådan at jeg i hvert fald lige kan nå at sove et par timer, og så tage til stævne
Det er hvad jeg er kommet frem til, ikke optimalt på nogen måde, men må jo gå på kompromi
Altså jeg har jo beslutter mig, men kunne godt tænke mig at vide hva i ville have gjort i den situation ? og hva der betyder mest for jer ?
(nok mest henvendt til de lidt ældre her inde, men alle er da velkommende til at svare

)