Du har zoomet ud. Tryk CTRL+0 ("nul") for normal visning.

|
|
| Undervisere? Hjælp! |
|
|
Hej!
Overvejer lidt at skifte underviser...
Er der nogen der har haft nogle rigtig gode erfaringer med nogle dygtige undervisere her på sjælland? Og er der nogen steder der er gode og opstalde, hvor der er styr på tingene og orden?
Nogen der ved noget om Bregnerødgård? Hvor meget tager Hotho for undervisning? Og hvad koster det at opstalde på Bregnerødgård?
|
|
|
| Hey Lea! |
| Forfatter:  |
kurnikov |
| Dato:  |
21-08-2005 21:15 |
|
Bregnerødgård er blevet solgt, så hele talentcenteret er flyttet til Capacity.
Overvejer du da at flytte ponyen, elle kun træner?
Jeg leder selv efter en, og har måske fundet en som hedder Ole, men ellers er der Lars på HGR, aner ikke hvordan han underviser, men man kan jo bare tage ud og se ham i aktion.
Hotho er nok ikke aktuelt for nogen af os - jeg ville ellers vildt gerne have undervisning af ham, men man skal være på et vis niveau, desuden er han ikke til at betale.
Kan du ikk lige komme på MSN?
Hilsen Clara, Stendyssens Jappeloup og Stendyssens Sunbeam!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg syns |
|
|
jes madsen er god.. der kan du os stå opstaldet og DER er styr på tingende.
Har redet hos Hotho og dengang kostede det 1200 om måneden..
Ztar, Lady & Mozart Verdens Bedste Ponyer 4-Ever 
| ♥Lille Ditte & Julle Pulle♥ Medlemmer af Dingseklubben og Team Værløse ♥"Join The Club"♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hotho er da ikke længere på Bregnerødgård? |
|
|
han er på capacity nu, jeg ved ikke hvad han tager for det, men på Bregnerødgård var det vidst nok ret dyrt.
jeg har redet ved ulrich gaarslev i et år nu, det har jeg virkelig været glad for. han er på egene, hvor ejg har begge mine stående. der er styr på tingene og foldordning hvis man lyster det inkluderet i prisen,
Med venstre hånd Line og CalanoJumping is the balance between body and soulAllé rideudstyr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet
|