Hej Puttehøner (som Zoltan så fint udtalte

) og Duer
Vi er jo (næsten) allesammen lige begyndt i skolen igen (

), og med den start kommer der jo også nye lærere ... Og hele vores lærerstab er blevet skiftet ud!
Så. Vores nye tysklærer (som vi havde i 5. i engelsk), skulle så spørge os alle sammen om, hvad vi egentlig synes om tysk (de er skøre, de lærere

De ved da godt hvad vi synes om tysk

) . Da hun når til mig, kigger hun bare og nikker. Og da jeg så begynder at tale, siger hun højt:
"GUUUUD, er det ikke Freja?!" Og kan bare høre ALLE stolene dreje sig, og hele klassen sidder og glor på mig med DE STØRSTE øjne. (Sidder bagerst)
"Ehm... Jo da.." siger jeg så, og kan bare mærke hvordan jeg blive meega rød i hovedet.
"Har du ikke tabt dig 10 kg. eller sådan noget? Jeg kunne slet ikke kende dig!" Siger hun så og smiler et tandpastasmil der ville have gjort Colgate stolt, hvis ikke hendes tænder var så gule, at de lignede appelsiner

.
"Øhm... Joh, det har jeg.." siger jeg så, og prøver at gemme mig lidt bag håret.
"Har du det?" spørger en af drengene og glor på mig med kæmpe øjne. Jeg nikker,
"Tillykke!" Jeg får så fremstammet et "tak"

"Nej, hvor er det bare FLOT! Dét skal du sørme have en hånd for!" Og så begynder hun og hele klassen gudhjælperme at klappe af mig. Det vil sige, HUN klapper 'med mening', klassen sidder og skraldgriner ondskabsfuldt, mens de klapper så højt de kan...
Fuuuuuck, det var pinligt! Fik SÅ mange kommentarer bagefter
Håber I gider svare på min ynkelige tråd