|
|
| *Debat* - At gå med kniv ? |
| Forfatter:  |
Amandus... |
| Dato:  |
07-08-2005 20:27 |
|
Hej allesammen..
Jeg vil gerne gøre en lille debat ud af hva i syntes om folk som går med kniv..
-Jeg gør lige opmærksom på at JEG selv går med kniv, pga jeg føler mig utryg uden, da jeg er blevet overfaldet op til flere gange, og at der er en bande efter mig! Det er ikke fedt skal det siges.. Jeg har i de to år jeg har gået med kniv kun brugt den få gange til at true med hvis min "fjender" kom lidt for tæt på mig ?
- Jeres mening ?
VI´m the kingV © by †Amandus†
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar... |
Saturn |
07-08-2005 20:28 |
|
Det var sgu da noget underligt noget?` 
Mvh. MilleLucca
Nutid, Datid, Øltid, Altid... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Blah Blah |
Trøller |
07-08-2005 20:31 |
|
nej nej nej nej.. syn ikk at folk ska gå med kniv.. det er ligeså åndsvagt som den lov der er blevet lavet i USA: "hvis du føler dig truet af nogle må du pløkke hovedet af dem på åben gade"
ja fedt nok du.. vi får sq mange løs gående massemordere så..
En gulerod udretter mirakler med heste-og hvis det ikk virker så prøv med et æble
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| At gå med kniv... |
|
|
Ja, det er der sikkert flere holdninger til - på både godt og dårligt.
Men jeg går ikke selv med kniv - jeg er artig og ude af farezonen
Nu er der jo dem der bruger den idiotisk (dvs. overfald, true, spille sej m.m.) og dem der bare har den til selvforsvar (dvs. nervøse mennesker).
Men kære Amandus... Hør efter Hugo og opfør dig ordentligt!!! Så ville du jo slet ikke behøve det
Mvh Natacha -The formand for "De forvirredes Klub".
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har |
|
|
altid en kniv på mig, men det er nu fordi der altid kan findes anvendelse for den både på arbejde og i stalden
Venlig hilsen kristian
Hvis du skal handle så husk altid: tingene skal være bedre end nye og må ikke koste nogetJHN RS Moderator medlem af AHNA og FNK stifter og formand: klageklubben
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
Fida |
07-08-2005 21:31 |
|
Altså jeg forstår ikke helt meningen i at gå med kniv. Jo, selvforsvar, men det er jo møghamrende ulovligt, og det ville være langt bedre at ringe til policen, hvis man kom i den situation.
Jeg går ikke med kniv, fordi jeg bruger den til at slås - ville jeg aldrig kunne få mig selv til - men fordi jeg arbejder i et varehus, og der skal jeg bruge den.
Mvh. AnnaEmbla - den lille røde ♥At have hest er en tillidssag. Ikke blot skal hesten have tillid til rytteren, rytteren skal også have tillid til hesten
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wåbåbåm. |
|
|
Få det sorte bælte i karakte eller noget
Det mere sikkert, for det kan du ik komme i fængsel for
Altså hvis nogen truer dig og du stikker dem døde, kommer du nok i fængsel.
men hvis du bar lige flænger hovedet af dem med din sko, kan du sige at det sad løst i forvejen?
Bro Bro Brille ..
vil du ik fortælle.. Hvorfor storken kommer med børnene? Pic.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Det mere sikkert, for det kan du ik komme i fængsel for.
Hvis du bare går hen til en person og tæsker vedkommende til ukendelighed, så er det ulovligt.
Kampsport må kun bruges i selvforsvar.
Hvis jeg går med kniv, er det udelukkende af praktiske årsager 
Hvis en skrue skal skrues i, hvis et bånd skal skæres over, hvis noget skal brækkes op osv. 
DukeWhere there's a Will there's WayDon't Delay what you can Do Today
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| >S ever |
|
|
Det mere sikkert, for det kan du ik komme i fængsel for.
Hvis du bare går hen til en person og tæsker vedkommende til ukendelighed, så er det ulovligt.
Kampsport må kun bruges i selvforsvar.
Så er det vel også ulovlig for dem der tæsker / truer hende?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar... |
Saturn |
07-08-2005 23:09 |
|
Du er 14 år? Og går med kniv? What the **** ?`
Hvad siger dine forældre til det??
Mvh. MilleLucca
Nutid, Datid, Øltid, Altid... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| At gå med kniv? |
|
|
Det er lige meget for mig. Har altid en på mig selv, dog af lidt andre årsager.
Men da jeg købte en stor, smuk jackknife i Amsterdam for nogle år siden, sagde min 10. klasse lærer noget klogt.
Han spurgte mig, hvorfor jeg havde den. Jeg sagde det samme som du gør; det var til selvforsvar.
Hvorpå han spurgte: Hvad gør du så, når du støder ind i nogen, der har en større kniv end dig?
Du er IKKE sikker med en kniv. Hvis du endelig vil kunne forsvare dig, så lær at gøre det ordentligt; det vil sige; lær selvforsvar.
-+- Zip.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| at gå med kniv! |
| Avalon | Josefine | <´3333 |
08-08-2005 09:50 |
|
jeg sys ikke det gør så meget at gå med kniv, SÅ længe at man ikke bruger dem på andre!
så skal man ikke gå med kniv!
Nogle der søger en til at strigle og hygge med hesten! i nærheden af høje taastrup, så skriv til mig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Plat ..... |
Simone og Shadow |
08-08-2005 09:56 |
|
Jeg synes det er plat! Føler du dig hævet over andre, fordi du lige render rundt med en kniv?
For mig, lyder det som om, at du gerne vil gøre alle os andre opmærksomme på, at du er sej, fordi du går med kniv!?
At der er nogen efter dig, er da heller ikke en undskyldning?!
Fatter ikke folk der går med kniv.
Simone og Shadow<3
Næstformand for DFK "De Forvirredes Klub"
STVAESPSAERNEE V.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej da da!! |
Beritt |
08-08-2005 10:01 |
|
Selvfølgelig går jeg ikke med kniv.
Jeg har en storebror, det er nok til folk holder sig væk fra mig (af dem der har set sig sur på mig)
Syntes selv det er ret komisk, for min storebror tør dårlig slå en edderkop ihjel.
Rikke og Farinelli 
|
Min hjemmeside: tør du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Knive .. |
Vildrose |
08-08-2005 12:11 |
|
Går skam ikke lige med kniv. Hvis nogen kommer for tæt på kan de, bare holde sig væk. Eller - den virkede vist ikke? 
- Vildrose - Én to tre - vi har det sjoovt. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| neeeeeeeeeeeeej |
Jolly Jumper |
08-08-2005 14:01 |
|
Selvfølgelig går jeg ikk med kniv!!! Synes det er mærkeligt at gøre det...
Simone og Shadow: Er 100 % enig med dig..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Beritt: |
|
|
Gid jeg havde en storebror som din 
-Jeg har kun en lillebror der er større end mig :/ Hmpf... Men sådan er det jo.
Til gengæld har jeg en kæmpe hund som holder de gale mennesker væk (specielt indvandrere fra gården. De er hunderæd for hende!) 
-Selvom det er jordens fredeligste hund! Men det tæller vel alligevel. Mwuahahaha...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| "Kniv" hvad tror du selv.. |
|
|
Der er en bande efter mig jeg er en pige på 14 og jeg har en kniv. Hvordan synes du selv at det lyder?
1. Hvis der er nogen efter dig er der noget mentalt gat i deres hoveder eller også har du gjort noget du måske ikke måtte..
2. En 14 årig der bliver overfaldet flere gange af en bande og har en kniv.. Ja hvis jeg var banden ville jeg ikke være bange..
3. Der er noget der hedder politi..
4. Hvis ikke politi så er der noget der hedder socialmyndigheder.
5. Der er ingen grund til at gå med kniv eller andre genstande der kan skade andre, medmindre man bruger dem til fredelige formål som eks. en kok..
Konklusionen -- Den kender i vidst godt..
Lars
Den halte ser, den blinde går, ved fælles hjælp de målet når. Lad der være plads til alle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej nej nej !! |
|
|
Går ikk med kniv og har ikk planer om at begynde ..
Deter en latterlig ting .. Hvad skal man bruge den til ? Detet jo ikk i orden og stikke folk ned fordi de komemr for tæt på ?
Undskyld , men jeg mener at dem der går med kniv er tankeløse ...

Knus os....
Din hest vil elske dig, hvis du elsker den..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svaaaarrrrrr.... |
|
|
tjae jeg går ikk med kniv....
jeg har en en trøje der står kontrollør på forsiden og silkeborg judo klub på bagsiden hehe så tjaa de ka bare komme an muhahaha
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
Tessa&Freja <3 |
08-08-2005 17:40 |
|
Nej, jeg går bestemt ikke med kniv. Synes det virker lidt sygt at du gør det, så heller gå til kampsport! Men det lyder da ubehageligt med den bande .. 
Tessa nu med Freja ♥ Min msn: Twiggerly_7@hotmail.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm..... |
|
|
Nej, går skam ikke med skiv..
Men hvis der virkelig er en bande efter dig, så er der noget der hedder politi ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Amandus |
|
|
Tsk!
Hvis du alligevel går med kniv, skulle du tage at bytte den ud med en peberspray! Den er nemlig også ulovlig er i danmark!
En peberspray er end da meget mere effiktiv! En 14-årig pige med kniv gør ingen bange!
Så ring dog til socialmyndigheder!!
Helt ærlig! Hvor dum kan man da lige være?
Man kan være så dum at gå med kniv!
Kærligst Cocktail En rytter er ingen rytter uden en hest En hest er stadig en hest uden rytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øv Øv Øv |
Trine :) |
08-08-2005 19:09 |
|
Det skulle jo helst ikke være nødvendigt at gå med kniv i lille danmark....:-)
Så jeg synes det er ærgeligt at det er blvet som det er, at mange faktisk bliver nød til det, men ja, det er svært at forklarer for mig, men ved heller ikke rigtig hvad min holdning er til det, eller selvfølgelig er jeg imod det, for det burde jo ikke være nødvendigt, men det ved jeg godt det er for nogen....
Springrytter !Meeen dressur er der også lidt sjovt !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Traalaalaa! |
SpilMereNephew |
08-08-2005 20:50 |
|
Går ikke med kniv, og har jeg heller ikke tænkt mig... Brug da hellere en pepperspay 
Knus SpilMereNephew ~ Kiksekage?! ~ Sally - min store gule smørklat!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| The overskrift =} |
~| *Mifisto* |~ |
08-08-2005 21:37 |
|
Går aldrig med kniv  -Har nemlig ikke nogen.
"Man kan ikke gøre en skildpadde til en væddeløbshest ... -Men man kan gøre den til en meget hurtig skildpadde!"
GreenDay
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nu svare jeg |
Amandus... |
08-08-2005 22:08 |
|
Det er sådan at politiet eller nogle andre skal involveres.. Min far er død og min mor er en drukkenbold.. er blevet behandlet hård siden jeg var 5.. Min mor og jeg er overhovedt ikk knyttet til hinanden osv..
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forældre... |
|
|
Sorry, men jeg kan ikke se hvad dine forældre har med din kniv at gøre...?
Lars
Den halte ser, den blinde går, ved fælles hjælp de målet når. Lad der være plads til alle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Amandus: |
Simone og Shadow |
08-08-2005 22:21 |
|
Er det nu vi skal have medlidenhed med dig?
Det er sgu da ikke en undskyldning for at gå med kniv!?
Ja, du har haft et hårdt liv. Men gør det, at du går med kniv dit liv bedre? Nej, vel?
Simone og Shadow<3
STVAESPSAERNEE V.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forsatan da |
Amandus... |
08-08-2005 22:24 |
|
Jeg har bare kniven på mig, hvis jeg forfaden bliver overfaldet.. Kun derfor, ellers bruger jeg den ikke.. Jeg føler mig mere tryg når jeg har den på mig..
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Amandus: |
Simone og Shadow |
08-08-2005 22:31 |
|
Du er da godt nok sej, hva?
Hvis du er så sk*de utryk, forstår jeg ikke at du ikke begynder til noget selvforsvar?
At gå med kniv løser ingenting. Helt ærligt. Jeg tvivler på at du ville bruge kniven hvis du blev overfaldet.
Simone og Shadow<3
STVAESPSAERNEE V.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| armen... |
|
|
POLITI
Lars
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
Amandus: det da ikke så godt det med dine forældre så held og lykke med fremtiden!
Simone : jeg citere : Er det nu vi skal have medlidenhed med dig?
jeg vil sige at det ikke er særlig pænt sagt især fordi at du ikke kender noget til det og du sikkert har det godt med en mor og far og det kan godt være at hun går med kniv og i stedet for siger du at hun skal gå til selvforsvar men det koster noget og det kan jo være at de ikke har pengene til det lige nu !
og alle dem der sriver at hun skal sige det til politiet de kan jo ikke hjælpe overhovedet med den bande for hvis hun bliver overfaldet så kan hun jo ikke lige frem bare sige jeg vil gerne låne en telefon vel?
Rigtige ryttere rider på heste/ponyer! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
• Linette • |
09-08-2005 08:55 |
|
Jeg syntes det er dybt latterligt. Jeg tror heller ikke du ville bruge den, hvis du blev overfaldet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| underligt |
Kristine. ( Paw <3 ) |
09-08-2005 09:56 |
|
Simone og Shadow: Er det så dig der spiller sej nu? Er det nu alle skal følge trop med dig?
Du aner intet om pigens problemer? Så jeg synes du skal tage dig lidt sammen, omkring dine seje bemærkninger!
Og som Dressurdyret siger, hun kan jo ikke bare lige spørge banden : "Må jeg ikke lige låne din telefon, for jeg skal lige ringe til politiet og sige at i overfalder mig nu"
- Det køre jo ikke rigtig.
Amandus: Håber at du finder ud af det, med din mor osv. (:
Kristine og Paw. Han er mit liv <3 Den jeg elsker mest! (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| At tænke... |
|
|
Nej gu ********* ****** ****** kan hun ikke spørge om en mobil, men politiet er til at komme i kontakt med både før og efter...
Lars
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan heller ikke se |
|
|
Kan nu for søren da heller ikke se, hvad der er galt i at ringe til politiet???
SÅ RING DOG!
Kærligst Cocktail En rytter er ingen rytter uden en hest En hest er stadig en hest uden rytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gå med kniv |
Anne Carlsen |
09-08-2005 17:10 |
|
Jeg går ikke med kniv, og det vil jeg ALDRIG gøre!!!
Hvis det var mig der var i din situation ville jeg tilkalde politiet, for det kan jo ikke passe at du skal føle dig utryg ved at gå på gaden...
Det er synd for dig, men jeg kan enlig godt forstå du gør det, hvis politiet ikke kan gøre noget!!!
Knus Anne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
jeg siger jo heller ikke at hun ikke skal ringe til politiet men de kan ikke gøre noget mens hun bliver overfaldet for da er de der ikke! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kniv?! |
Mille G |
09-08-2005 19:45 |
|
Er det for at skære hesten fri hvis den går i panik ligesom med trailer? Eller hvad?
Hvorfra kom Twix?!
-RAIDER-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jo da...!! |
Cecilie (Jason) |
09-08-2005 20:02 |
|
Ja da, går da med en ordenlig dolk jeg fik da jeg gik til spejder... Og har den endda i mit spejderbælte med... Faktisk går jeg helst rundt i hele min spejder uniform, for så er der INGEN der gør mig noget - en spejder er beredt, og de ved at jeg både har dolkebevis og kan samtlige knob, med én hånd, mens jeg bager snobrød med den anden - KOM I BARE AN
-
Jeg tager forbehold for en vis form for ironi. Faktisk har jeg aldrig gået til spejder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| undli!! |
Marianne |
09-08-2005 20:51 |
|
de er sku da undli..
det kan man da ik gør...
de er jo dumme i æget..
HADER folk der gør det...
Mit moto er: Deller gør mig glad... Fedt skal løbe mæ Piven... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nojsfdvh |
Simone og Shadow |
09-08-2005 21:27 |
|
Dressurdyret:
Ja, okay. Ikke en særlig pæn kommentar. Undskylder.
Men synes stadig ikke, at det er nogen grund til at gå med kniv!?
For mig, lyder det som om, at vi bare lige skulle vide at hun var sej, fordi hun gik med kniv, og det pisser mig sgu af, for det er der intet sejt i!
Kristine (paw<3): Du kan gøre hvad du vil! Jeg prøver ikke på, at få nogen holde med mig. Slet slet ikke!
Nej, du har ret. Jeg ved ingenting om hendes problemer. Men for mig, lyder hun som om,(ja, undskyld at jeg er ærlig!) at hun vil have alle vi andre skal sige, iiih ja, hvor det synd for dig, Ja, vi kan godt forstå at du går med kniv, osv. Men du må sgu da indrømme, at det ikke er normalt, at en 13-14 årig går med kniv!?
Mine "seje" bemærkninger, skrev jeg såmen ikke for at være sej. Men du må jo opfatte dem som du vil
Simone og Shadow<3
STVAESPSAERNEE V.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cecilie (Jason) |
|
|
Cecilie (Jason) vi griner af dig.. For der er jo ingen der gør en spejder noget.. Hvad tror du selv?
Dressurdyret politiet kan gøre så hun ikke bliver overfaldet..
Lars
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
Tessa&Freja <3 |
10-08-2005 08:28 |
|
Det er da egentlig synd for dig, at du skal gå og føle dig utryg på gaden, bange for at blive overfaldet :|
Synes også du skal ringe til politiet  Tror det ville gøre det meget bedre (: Stakkels dig med din mor og far! Håber du finder ud af det med din mor (:
Tessa nu med Freja ♥ tesloh_frejsen@hotmail.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
simone: ja det kan jeg også godt se at det lyder som jeg tænkte også selv på det og der er heller intet sejt ved at gå med kniv af den grund som hun har og giver dig ret i at der ikke er nogen grund til at gå med kniv!
Lars: de kan jo ikke følge efter hende hvert eneste minut! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Om du har kniv eller ej. |
Beritt |
10-08-2005 15:22 |
|
Hvis du bliver overfaldet, vil du så tage din kniv og dolke dem?
For så kan det godt være du har fået hævn, men så er i lige gode om det.
Syntes det er lidt trist, folk så hurtig danner en konklusion.
Held og lykke.
Håber du endag får mod til at ringe til politiet, alt andet vil være for dumt.
Rikke og Farinelli 
|
Min hjemmeside: tør du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| People |
^~SPUNK~^ |
10-08-2005 18:17 |
|
Forfanden da.. Det ned jeg går med kniv er IKKE fordi jeg spiller sej eller noget.. blir sindsyg a det her.. Og har ingen penge overhovedt, og d med selvforsvar kan jeg IKKE, pga min ryg og mine knæ..OG MIN NÆSE.. forfanden..
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| At gå med kniv... |
|
|
Sikke dog der bliver hakket herinde.
Vi er ænder - ikke høns
For søren da... Er alle gået fuldstændig fra forstanden!?
-Forresten, Lars; Hvem er du? (Eller for at sige det på en anden måde;) Jeg menes ikke at kunne huske dig... -Men self. er jeg også gammel nu - 15 år og 4 dage  Puha da.
Please, fortæl mig at du er ny. Ellers føler jeg mig så gammel...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| altså... |
Cathrine&Taylor (Carisma) |
10-08-2005 18:44 |
|
Jeg må gi dressur dyret ret.. Hun kan ikke ringe til politiet før hun bliver overfaldet hun ved jo ikke hvornår det sker.. Og ringe efter til politiet, ja hvem ved om hun er i stand til det, og der er ikke så meget at gøre når hun ligger i en blod pøl..
Jeg bliver også tit truet på livet af folk, jeg går ikke med kniv, det eneste jeg gør er at grine af dem og sige at de kan da bare komme, hvor mange mener lige sådan noget seriøst altså helt ærligt.. Desuden har jeg os min bror og dem, så ingen gør mig noget for de ved hvem min bror er
Mvh Cathrine <3 Taylor min skat <3 Elsker dig :)
| Msn: LysDeMonsieur@hotmail.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg gør da. |
|
|
Jeg går med en 40 cm lang kniv.
Bar sårn for sovs skyld, den er vildt sej.
Der er barbie på, og så er den ægte !
Haahahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Er den ikk sej ?
KnuZz Gummiih-anden!  Grimme køer er pænest at kigge på Mon Cheri, sendt afsted til de evige græsmarker:{-( Du vil sku altid være i mit <3 elskling! |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dressurdyret og Gummiih-anden |
|
|
Gummiih-anden det kan jo kun være en joke for så ****** er mennesker ikke...
Dressurdyret jeg synes du skulle sætte dig ind i hvordan den danske dagligdag fungere.. Der er noget der hedder forebyggelse og noget der hedder straf/behandling...
Det er klart at de ikke kan gøre noget under, men både før og efter kan de gøre noget..
Natacha hvad mener du med ny?
Lars
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lars... |
|
|
Ja, jeg skrev vist en lettere indviklet version af; hvor længe har du været bruger på HN  (dvs. er du ny?)? Jeg mindes nemlig ikke, at jeg har "set dig før".
Men det er måske bare mig der ikke har haft øjnene med mig  Det sker jo!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
Lars: ja det ved jeg godt men de skal jo først finde dem før de kan straffe dem!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja ja... |
|
|
Jeg ryster bare på hovedet... (opgivende)
Lars
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LALALA |
|
|
Selvforsvar går ikke udover dine knæ eller din ryg.. eller din næse? hvad er der med din næse?
man behøver ikke blive kastet rundt med i selvforsvar - har gået til det og man lærer bare nogle greb som kan hjælpe en hvis man blir overfaldet..
[Sandra Elfort] ..ikke en prinsesse - bare en ho ligesom alle andre..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lars... |
|
|
-Var det af mig eller Dressurdyret der blev rystet på hovedet af  ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Natacha |
|
|
Natacha det var IKKE til dig... Jeg har haft en bruger på HN i et år nu...
Lars
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øhmm, jamen jo da ?! |
Noomi |
21-08-2005 20:37 |
|
hvad f**n sker der for dig ?!
Hvis du har det såå slemt så find dig en plejefamile med søde meesker som at der kan hjælpe dig !
Man skal sgu da ikke gå med kniv ?!
GET SOM HELP !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|