|
|
| Veninden & bror'en ? - Sucks ! :S |
|
|
Hej Mennesker!
Nu lige et beklageligt indlæg herfra, men skal fandme lige høre hvad i vil tænke hvis i fik slynget den slags i hovedet!?
Det drejer sig om min bror og mine veninder.
Er ved at være træt af at høre "rygter" om ham og mine veninder ude i byen.
Bor i en lille by, hvor alle kender alle og ved én person noget, ja så ved alle det.
Men min bror er en meget eftertraget fyr, åbenbart.
Tøserne er vilde, og i de tøser indgår mine dejlige veninder altså  .
For i går for jeg (igen, igen, igen og atter igen) afvide en af mine ret nære veninder har *været sammen* (nej ikke bare kys) med min bror.
Det sutter altså lidt.
Jeg bliver lidt sådan, Fucked up af det. Bliver ikke sur på nogen af parterne, for jeg kan jo i realiteten ikke bestemme en skid, men med hensyn til respekt synes jeg det er svagt gjort af begge 2.
Det i går var bare 4. gang jeg fik afvide han var sammen med en af mine veninder.
Suk  Jeg kan jo ikke tillade mig at være sure på nogen, eller kan jeg?.
Mine veninder prøver at holde det skjult for mig, men det holder jo ikke. Jeg er med hvor de er med. Så jeg skal jo nok få det afvide. Og så konfrontere jeg dem med det. og i starten benægter de, men man kender jo sine veninder og ved hvornår de lyver.
Det skuffer mig, for jeg render fandme ikke og *knep*er* Deres brødre, altså af dem der har den slags.
Og igen min bror er 18 år, snart 19.
Han var sammen med min veninde på 14 ?  Og oven i købet har han sagt hun nok var en af mine grimmeste veninder osv
Men forstår i mig at jeg ikke synes det er fedt?
Sorry måtte bar ud med det.
. Zazs .Penge er ikke alt og du bliver ikke lykkelig af dem, - men det hjælper fandmé på det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| erwerwerwerw |
| Forfatter:  |
Trøller |
| Dato:  |
07-08-2005 20:06 |
|
ka nu godt forstå at du føler dig lidt nede af det.. 
En gulerod udretter mirakler med heste-og hvis det ikk virker så prøv med et æble
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Ja, jeg forstår dig godt! Det må være virkelig ufedt, og så er det totalt respektløst af din(e?) veninder og bror.  *Kæmpe trøstekram* herfra.. Sådan et af dem hvor man bliver helt blå i hovedet..!
-Dejligste-Man skal være selvglad, men der er grænser!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan ikke... |
|
|
.... sige at jeg kender det, men f*ck det må da være træls! Kan godt forstå dig.
Det lyder altså bare ik fedt... Og at dine veninder ik vil fortælle sandheden er da oz mega irriterende.
Numsefisken
*Mål er drømme med en deadline* }If you got nothing, you got nothing to lose{ #God er ikke godt nok, hvis det er bedre som behøves#
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm. Svar! |
|
|
Okay godt jeg ikke er den eneste der føler mig sådan, men jeg kan bare ikke blive sur på dem?! De er jo mine veninder, og jeg holder af dem?
Men det jeg fik afvide i går, var med en af mine sindssyg gode veninder.. @!#$!
Hun var godt nok os lidt flov over det!
. Zazs .Penge er ikke alt og du bliver ikke lykkelig af dem, - men det hjælper fandmé på det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... Ikke sjovt.. |
|
|
Mmmhh..
Ja som de andre siger er det ikke sjovt, men tænk bare på at din bror er en af de mest eftertragtede..
Jeg har også en bror som er 22 og han har også været sammen med nogle af mine venner (bla. flere som jeg rider sammen med, og min ridelære),
men sådan er det åbenbart..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmmmmmm. |
JuuLiie :D |
07-08-2005 20:12 |
|
Hmm, jeg sys det er tarveligt, specielt af dine veninder!.. kan godt forstå det er træls§
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm. Svar! |
|
|
Team : hmm okay! Ja det er måske meget fint for ham? Og fedt nok for mig et sted, men alligvel ? Hmm..
Han har os været sammen med min ridelærer, men det er så os i orden for han kendte hende før mig 
Det er hans x kæreste og det var igennem ham jeg lærte hende at kende ! hehe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja nu står |
Cathrine&Taylor (Carisma) |
07-08-2005 20:16 |
|
jeg i den situation at jeg kan li min bedste vens storebror, det første jeg gjord var at sige det til hende, for det sku hun vide, synes det er fejt de ikke siger noget, de kan jo ikke gøre for følelserne, men de kan i det mindste sige det til dig, så havde du måske også accepteret det bedre.
Nå men min veninde synes at jeg skal score ham, fordi hun ved hvordan jeg er og jeg ikke udnytter ham, eller bare fucker ham af eller sådan noget.
Men jeg kan godt forstå dig, det lyder ret fuckt, jeg håber i snakker sammen om det på et tidspunkt.
Mvh Cathrine <3 Taylor min skat <3 Elsker dig :)
| Msn: LysDeMonsieur@hotmail.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm. Svar! |
|
|
Cathrine: Nu er det sådan at de bare synes han er røvlækker. Det er kun one nights stand !! Sådan du ved bare lii hug hug og så slut.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Broder og veninderne... |
|
|
Sikke noget. Som der nok allerede er blevet sagt (eller skrevet), så ville jeg næsten antage det som en form for misbrug?
Ikke for at tale grimt om nogen som helst, men det virker lidt ufornuftigt at have noget kørende med dine veninder - og flere endda. Det samme gælder for veninderne, at have noget kørende med din bror.
Men det er måske chancen for at være sammen med en ældre og mere 'erfaren' fyr, der tiltaler dem?
-Men ja, nu kender jeg dem jo ikke og ved ikke hvad de har 'lavet' af ting. Måske er de modne, måske ikke.
Som et kinesisk ordsprog siger, så er almindelig fornuft ikke så almindeligt alligevel  Men man lærer jo af sine fejl, så mon ikke det kommer til at gå?
Det vil måske bare blive lidt svært for dig, hvis en af dine veninder en dag kommer til dig og fortæller dig om sine problemer - der har med din broder at gøre.
Men nej, du kan vel ikke gøre noget ved det, andet end at brokke dig og håbe på det bedste.
Held og lykke med det!
Mvh Natacha -The formand for "De forvirredes Klub".
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm. Svar! |
|
|
Natascha: Det har intet med misbrug at gøre, jeg kan da os nemt gå ud at score en ældre fyr. Det kan alle unge piger i nutidens DK!
Men det jo nok noget at gøre med at han er lækker (???) og charmerende!  Sådan ser jeg jo slet ikke på min bror, men man ved det jo sådan, og så hvad folk sir.
Hmm!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zazs..: |
07-08-2005 20:33 |
|
SÅ kan jeg sku godt forstå dig..
Der er da også mange jeg synes er lækker, men jeg vil ikke bare være sammen for et knald..
Men helt ærligt, de sku alligevel ha sagt det, dte synes jeg.. Men jeg forstår godt, du synes de mangler respekt..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm. Svar! |
|
|
Chatrine: Samme er der også nogen der synes om mig, og nogen af deres storebrødre, men med 2 grunde er jeg ikke sammen med dem, Det er mine veninders storebror og de storebrødre er tilmed venner med min storebror!
Men det er nu meget normalt at være sammen bare en enkelt gang  .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
07-08-2005 20:41 |
|
Ja for nogen er det normalt. Hehe, jeg er det bare aldrig, mere fordi os når man bor i en lille by kommer der hurtigt rygter osv. også gider jeg ikke rigtig  Vil heller være sammen med nogen jeg kan li. det føler jeg er mere rigtigt..
Jeg er os ked af at jeg kan li min venindes storebror, men hun synes selv jeg skal score ham, men desværre kan jeg ikke selv bestemme mine følelser 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm. Svar! |
|
|
Cathrine: Nej , men du har fortalt din veninde det, og du vil mere med ham end bar at Få en tur i kanen!
sååå. Det er noget andet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
07-08-2005 20:49 |
|
Hehe ja det er rigtigt..
Nå men håber da du finder ud af et eller andet...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg... |
Evt. Camilla-Marie |
07-08-2005 20:53 |
|
... må ærlig indrømme at jeg havde blevet hammer vred på min bror, ikke veninden.
Lyder til at han bare gør det for at få noget på den dumme når han endda siger at hun er grim  .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm det lyder. |
|
|
Det lyder jo knap så rart salløe! .s
Men altså, du har jo snakket om det før?
Huhu, men må jeg få avide hvem det var? 
Bro Bro Brille ..
vil du ik fortælle.. Hvorfor storken kommer med børnene? Pic.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| The overskrift =} |
~| *Mifisto* |~ |
07-08-2005 21:29 |
|
Det eneste ord jeg kan komme på er respektløst. -Og jeg var blevet sur på dem begge, og fortalt dem (så stille og roligt som det kan lade sig gøre) at jeg syntes det var en gang svinsk l0rt, og at de ikke kunne være det bekendt
Ville også selv føle mig totalt pisset af.
"Man kan ikke gøre en skildpadde til en væddeløbshest ... -Men man kan gøre den til en meget hurtig skildpadde!"
GreenDay
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rfghjkl |
drude |
07-08-2005 21:39 |
|
guud..! jeg tror bar jeg vil blive sur på min bror hvis jeg havde så stor en bror for jeg har det sån jeg blir altid sur på min familie frem for vennerne.!
men kan sku godt se det er træls..! men du har ret jeg tror ikk du kan gøre så meget sket er sket..!
trøstekrammer herfra..:!
↓ → Jeg hedder Drude ← Bare Drude ↑
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Veninden & bror'en ? - Sucks ! :S |
Odin |
07-08-2005 21:57 |
|
Jeg kan godt forstå, at du har det, som du har 
Det er faktisk total respekløshed over for dig, dine veninder har gang i.
Jeg havde ikke accepteret, at mine veninder gik ud med min storebror Jeg ville tage en snak med dem alle, evt. mine forældre. - Hvad siger de i det hele taget til, at din storebror dater yngre piger? 
I realiteten er det vel også deres sag, og du kan ikke gøre så meget ved det.
+- Odin  ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . .. . . . . |
Jennifer(Zigato). |
07-08-2005 22:01 |
|
Kan godt forstå du er lidt nede over det, og du evt. føler det er lidt respektløst af dem, det ville jeg også føle og mene det var. Men på den anden side, det er rigtig du kan jo ikke helt tillade dig at blive sur over det, de har hver deres liv. Men selvfølgelig, nu er der altså så mange drenge og piger i DK, at de hver især burde kunne finde en anden af være sammen med en lige din storebror/veninde. Kan dog heller ikke lige se det fede for en næsten 19 årig, i at være sammen med en 14 årig. Og hvis han er så eftertragtet, ville jeg da mene han skulle bruge det til at finde en på sin egen alder. Men det er jo hans liv, så han bestemmer jo.
Men scor du en af hans venner, og vær sammen med ham en nat  haha, ej .
Håber du/i finder ud af noget .
MVH. Jennifer.
("v") Zigato `V´
Words CAN'T bring me down
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Det lyder sgu som nogle underlige snegle alle sammen..
Ja jeg ville ikke bryde mig om det.
DukeWhere there's a Will there's WayDon't Delay what you can Do Today
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm. Svar! |
|
|
Odin: Det ved mine forældre intet om jo, og jeg er 100 % sikker på det ikke er noget han gør normalt.
Hans kærester er på hans egen alder.
Og jeg ville ikke blande dem ind i det. Da mig og min bror har et specielt forhold til hinanden, og vi fortæller hinanden ting som langt fra vedkommer vores forældre og jeg har nogen hemmeligheder som mineofrældre bestemt ikke skal blande sig i, som han ved! Såå.
Jennifer: Jennifer, nææ. Du drømmer heller ikke om mit fjæs da jeg fik det afvide.
Og så lii hende, Man. 
Hans 'damer' er normalt på hans egen alder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hm .. ! |
Freiisen |
07-08-2005 22:43 |
|
Forstå dig fandme godt! Sry men din bror kan da ik være så eftertraftet når han er sammen med 14 årige? Ja jeg vil betragte min bror som den største taber hvis han havde s e x med mine veninder på 14 - 15 år! Han er 20 til januar!
Men tror ik jeg ville blive sur på min veninde, mere min bror!
I'm learning to live, living to learn ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sandra .. |
Jennifer(Zigato). |
07-08-2005 22:47 |
|
Det er sgu trist, jeg forstår egentlig heller ikke hun vil gøre det mod dig, ved selvfølgelig ikke hvordan i har det med sådan noget, men jeg ville godt nok have det dårligt over for mine veninder hvis jeg havde været sammen med deres bror.
Så må vi håbe han er slut ned dine veninder 
Han synes vel heller ikke det er så fedt, som at være sammen med en på sin egen alder.
MVH. Jennifer.
("v") Zigato `V´
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
Fida |
07-08-2005 22:55 |
|
Kan godt forstå det er en lidt skidt situation at sidde i.
Alderforskellen er ikke så slem, den har jeg vist også været ude i 
Men det er lidt ufedt af din storebror vil jeg nok mene...
Mvh. AnnaEmbla - den lille røde ♥At have hest er en tillidssag. Ikke blot skal hesten have tillid til rytteren, rytteren skal også have tillid til hesten
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Måske... |
|
|
du lige skulle smide en bemærkning eller to om at han faktisk har overtrådt loven...
Kan godt forstå du bliver vred og ked af det.
Lidt det samme som når ens bedste veninde begynder at lave noget sammen med ens eks - GRR!  Og så blev jeg vred!!! Nogle ting er bare forbudt område - en uskreven regel!
Hilsen Vickie 
Apparently "rygklapper" Medlem af "Smårytternes" klub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhhmmmmm |
HGlarsen |
07-08-2005 23:01 |
|
har altså aldrig forstået ideen i at blive sur eller ked af at ens veninde er sammen med ens bror?
Det er jo ikke ens x eller andet..
Det kan da være ligegyldigt?
♥ Y a b a d o o & S h u l a y G o l d N S i l v e r ♥
Pernille H. G. Larsen •Team AND• |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm. Svar! |
|
|
Freiisen,; Efter alt hva jeg har hørt. Så JO!
Jenni: Jeg tror han er lidt flov over det! 100 på han var været æske stiv. Men derfor urde man godt ku tænke bar lidt jo  .
Fida: Alder forskellen er ikke den slemme nej, har jeg os selv været ude i flere gange. Os de lidt ældre faktisk :S
Vickie: Jeg nægter næsten at tro unge i dagen Dk tænker på loven mhs til den sexuelle lav alder når de går i seng med folk. Jeg selv skænker det ikke en tanke.
men ja den med x'er vil jeg os godt skrive under på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm. Svar! |
|
|
HGlarsen: Har du selv prøvet det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hm Okay |
Freiisen |
07-08-2005 23:13 |
|
Virker bar lidt underligt? Min altså min bror og hans venner kan da også godt glemme at mine vneinder og jeg faktsik er meget ungre også at vi er 'magnuses lillesøter plus veninder'! Men derfra til at ha s e x med os, det er sku langt!
Forstå ik hvorfor han ik tager nogen på hans egen alder hvis han virkelig er så fantastisk! Din bror altså
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm. Svar! |
|
|
Freiisen: Jeg ved det da ik. Men la' vær at diss' ham. For det lyder som om du kender ham. For har aldrig sagt han var fantastisk ved kun hva jeg høre, ved og ser ?!
Men drenge vil jo tit bar ha noget på den dumme.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja - tænke eller ej |
|
|
Faktum er faktum.
Hvis jeg opdagede at min lillebror, var sammen med en pige på 14 (hvilket jeg opdagede for nogle måneder siden) - så blev jeg bare tosset. Selvom det jo er tøsens eget valg. Han er stadig ulovlig.
whatever - ingen kom til skade trods alt.
Jeg kan stadig forstå dig.
Hilsen Vickie 
Apparently "rygklapper" Medlem af "Smårytternes" klub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er vel.. |
|
|
deres eget valg, jeg kan ikke se problemet..
Du kan vel ikke bestemme hvem hun er sammen med..
Rar og godmodig Islænderhoppe sælges...
Ponyudstyr sælges, f.eks. en kombisadel...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kender ham ik nej. |
Freiisen |
08-08-2005 10:19 |
|
Så nej kan ik udtale mig om det, disser ham skam heller ik. Kom bar med MIN meing, tag den eller la vær
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zazs...... |
HGlarsen |
08-08-2005 10:30 |
|
Nej det har jeg ikke, for jeg har ingen brødre, og regner sku godt nok ikke med at mine søstre på 20 og 23 render rundt med mine venner
♥ Y a b a d o o & S h u l a y G o l d N S i l v e r ♥
Pernille H. G. Larsen •Team AND• |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sandra .. |
Jennifer(Zigato). |
08-08-2005 10:41 |
|
Det må vi da håbe for ham, så har han bedre undskyldning. For han er vil nok også heller have noget af en på samme alder :b
MVH. Jennifer.
("v") Zigato `V´
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Føler så meget med dig! |
|
|
Jeg ved udmærket godt hvad du mener!
Jeg har en tvillingbror, som oveni køet går i den samme klasse som mig!
Og han er da også populær blandt pigerne, og det kan fanerme gå mig på nerverne!
Havde en veninde, der påstod at hun ikke kunne lide min bror! Men som om? Hun gik i stå i samtalen for at glo på ham!
Tsk! Hun var bare alt for meget
Nu er min bror også kun 14, og jeg ved ikke lige heelt hvad de går og laver.. :/
Men forstår dig fuldt ud! Og kan virkelig godt forstå det også går dig på!
Kærligst Cocktail En rytter er ingen rytter uden en hest En hest er stadig en hest uden rytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jkghfdg |
Serena |
08-08-2005 12:33 |
|
Jeg ville blibe rimelig sur på min bror hvis jeg var i din situation..
Hvad render han rundt og laver mæ dine veninder på 14 hva? Hvad sker der..?
Køøs Serena & Atira Så er der ihvertfald ingen hest på isen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ang.... |
08-08-2005 12:46 |
|
det med alderen.. SÅ er der altså tit man høre om en 14 årig der kommer sammen med en på 18.. eller 16 også en på 20..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm.. tja... |
|
|
Alder og forhold er lidt en underlig størrelse.. snakker vi fx et forhold mellem en pige på 18 og en dreng på 22, så er det ikke slemt (har da selv været i sådanne situationer..), men når det er en dreng på snart 19 og en pige på 14, så synes jeg nærmest ikke at jeg synes om det.. men kender såmænd godt situationen.. Da jeg var 14 blev jeg også inviteret med hjem af en af mine brødres venner.. Han var også godt 19, men mente at jeg skulle "med hjem og se hans bar".. selvfølgelig.. min broder har ikke fået noget at vide.. han ville få et flip.. han ville aldrig være sammen med nogen på samme alder som hans lillesøster.. han har flere gange givet udtryk for at det er for ulækkert.. og specielt hvis det da samtidig er min veninde.. GISP.. (tog, by the way, med hjem, men slæbte også en drengeven med derhen, sådan jeg ikke stod der alene.. vi fik en drink i denne bar, men fyren så skyffet ud.. drenge tænker ofte med det forkerte hoved.. hvis i forstår sådan en lille en..  )
Men jeg forstår helt klart hvis du er irriteret.. jeg ville nok nærmest blive lige så irriteret over at veninden løg om noget af den slags.. havde hun i det mindste været ærlig om det, sådan i kunne få en ordentlig snak om det.. men at lyve om det overfor en god veninde.. ikke godt.. troede hun selv at du ikke ville opdage det...?
Jeg snakker for meget..
Hyg.. Klem Sara...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zazs.... |
|
|
Jaja. Der kom lige 1000 ting ned i hovedet på mig nu, så nu skal jeg vist lige tænke.
Nå, men jeg kan meget godt forstå du blev ked af det og det. Selvfølgelig gør man det. Eller man får bare en eller anden dårlig følelse, men man ved ikke hvorfor. Det er fandme træls.
Synes det er temmelig mærkeligt, at de ikke har fortalt dig det (veninderne altså). Altså, hvis jeg havde været sammen med en eller anden venindes bror (hvilket er utænkeligt), så ville jeg da sige det. Btw, ville det også være SVÆRT, at skjule det for hende. Synes da lige du skal give veninden en verbal lusin og fortælle hende, hvad man gør og ikke gør og at veninder er til for, at man kan fortælle dem ting.
Pøj pøj med det hele
Malle- med Honeyburst, en ægte pirat 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Synes faktisk ikke det er så galt - men det er nok fordi jeg selv og min storebror - tjah - vi har begge haft noget kørende med hinandens venner  Han med en af mine veninder, og mig med et par af hans venner... vi synes bare det er sødt/sjovt
Men kan godt se irritationen hvis det bare er one-night-stand konstant!! Egentlig ikke fordi i er søskende og det foregår med hinandens venner, bare det at det er lidt fucked up!
Min mening
Tjaa, det var jo så hvad jeg lige havde på hjerte...  Vinder af "Bedste Hovedbillede" og "Bedste hoved-og-kropsbillede" 2004  Med den skønne Ben!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|