Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

endelig hjemme fra Italien...
Forfatter: 
Dato:  06-08-2005 19:01
Ja, som overskriften siger er vi endelig kommet hjem fra Italien. Først ville jeg ikke rigtig med, men det endte med at blive en kanonfed tur...

Vi kørte sidste fredag ved ½ 8 tiden. vi kørte og næste morgen kom vil til at køre i kø en times tid, da vi så manglede 1 times kørsel til vi var på campingpladsen kom vi til at holde i kø mindst en time hvor vi bare holdt uden overhovedet at komme nogle vegne.

Så kom vi endelig derned ved 3 tiden efter en hård køretur. vi tog til swimmingpollen om aftenen, hvor der var 3 rutsjebaner, de var ok.

Søndag og mandag lavede vi ikke rigtig andet end at ligge ved poolen og staranden og selvfølgelig var vi i vandet. det var dejligt, men vandet blev lidt grumset da det var i gardasøen vi badede.

Tirsdag tog vi så i gardaland. vi prøvede nogle forskellige ting. jeg syntes at vandrutsjebanen var temmelig fed når det bare gik nedad. Der var vi så fra 17.00 - 11.30, og selvfølgelig da vi begyndte at gå op mod bilerne begyndte det at regne for vildt. Vi løb så hen under det der ½ tag der er når man er gået lidt, der stod allerede mange andre mennesker. Vi besluttede så at løbe op til bilen da det ikke så ud til at det ville blive bedre vejr. Vi kom så til at løbe lidt for langt og da vi så endelig kom til bilen var vi fuldstændig gennemblødte.

onsdag tog vi, til et eller andet sted hvor man kunne købe ting... det var lidt kedeligt...

torsdag og fredag lå vi bare ved starnden og fik mere sol og var ude at bade.

Fredag aften eller der ved 8. tiden kørte vi så hjemad. Så kørte vi bare helt uden nogle køer og sådan så vi var hjemme ca. 20 minutter over 11. da vi kom hjem var både hund og hest glade... hehe... alt i alt var det en fin tur i forhold til hvad jeg havde regnet med...

lidt om hvor vi boede:
Vi boede på en campingplads men i sådan et hus, kan ikke lige huske hvad det hedder. et ok hus. vi boede lige ned til stranden og sådan lidt væk fra swimmingpoolen. nogle aftner gik vi ind til Lazise. Der var ikke så langt. Der var vist to campingpladser og lidt vej inden vi var i Lazise. Onsdag var vi på markedet og de andre dage spiste vi bare inde i byen og købte en masse forskellige ting... tøj osv.

jeg kan desværre ikke lige huske hvad campingpladsen hed, men der var heste og en masse andre ting man kunne prøve. Man kunne også komme ud og ride, men det var vi ikke...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider