Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Skal man droppe personen? .
Forfatter: 
Dato:  03-08-2005 10:58
hej Ænder ? (:

en af mine "veninder" lad os kalde hende X ? 8-)
mener at jeg har "fucket" med hende, fordi der var byfest og så gik jeg med nogen andre veninder fordi x gik med en anden, så havde jeg aftalt med hende nogen dage før at vi kune gå sammen lidt til sidst vis vi mødtes , fordi så kunne vi følges hjem.

Men hun gik med allemulige andre, fint jeg gik jo med dem jeg gik med, så her igår? , er hun åbenbart sur ;s eller skuffet og kalder mig røvslikker? fordi jeg gik med mine andre venner? og jeg tænker bare what? og så ignorere hun bare og skriver alt muligt blabla osv , s:

Hvad ville i gøre?
bare glemme hende lidt og lade hende skrive vis hun vil noget? , for jeg kommer jo ikke til at snakke med hende, da hun også skal på en anden skole . 8-)

Team Agata..
&
♥Vrinsk Valdimir♥

0
0
Svar på denne tråd

sædfmsæghos
Forfatter: 
Dato:  03-08-2005 11:01
Jeg ville gøre hvad du ville gøre.. Hvis hun er så sur, og du egentlig ikke har gjort noget, og hun alligevel skal på en anden skole såå.. Altså, jeg tror hun bliver god nok igen.. Men men..

Det kommer selvfølgelig også an på hvor højt du sætter hende som veninde.. Hvis i bere er 'the best' skulle du måske tage en snak med hende.. Men hvis hun bare er en af dine veninder såå..

Mvh.

C H R I S

(y)

0
0
Svar på denne tråd

til Zoltan
Forfatter: 
Dato:  03-08-2005 11:06
Jamen vi har været "best" veninder en gang men da vi skulle deles op i klasser osv, snakkede vi ikke så meget igen!

men ved ik? for som om at hun bliver lidt Jalux' fordi jeg gik med de andre, men hun gik jo også med andre? , men det var os fordi hendes den anden ven 8-) gad ik ha vis jeg gik lidt med dem, så tænkte jeg fint, sagde jeg så går jeg ! så gik jeg med mine andre venner, og så mener hun at jeg har "fucket" med hende. jah right., gider sårn set hellere ikke diskutere med hende konstant? men tror bare jeg ignorere hende lidt, så må hun jo komme vis hun vil noget? 8-)

Team Agata..
&
♥Vrinsk Valdimir♥

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  03-08-2005 11:07

Hvis du stadig gerne vil beholde hende som ven, ka du også vente, til hun får taget sig sammen og sagt undskyld, eller vente, til hun kommer over det ;)

Duke
Where there's a Will there's Way
Don't Delay what you can Do Today
0
0
Svar på denne tråd

Personen x..
Forfatter: 
Dato:  03-08-2005 11:08
Sys ikke X lyder som en der er vær at samle på, men self svært at sige når man ikke var med . Men at hun blir sur over at du gør noget hun gør først, kan man simpelthen ikke tillade sig. Håber jeg har forstået det hele rigtigt.. Har selv prøvet at blive pisset til af veninder rigtig mange gange, nogle af gangene er vi blevet venner igen, de har indrømmet de har dummet sig, og jeg elsker dem lige så meget som før, men f.eks. nu er jeg uvenner med min "bedste" veninde over at hun pissede mig til og hun er ikke villig til at at indrømme at hun har gjort noget galt og gir mig hele skylden, og så tænker jeg bare. Glem mig. Hvis jeg var dig ville jeg prøve at snakke med X.. Evt. over sms/msn/arto/andet hvis du sys det svært face 2 face..
Held og lykke..

:D Kram Chela :D

:-* Hell is just a sauna! :-*

Min arto profil
0
0
Svar på denne tråd

til chela & andre.
Forfatter: 
Dato:  03-08-2005 11:17
Jamen det er det, det bliver jo kun over msn og arto og den slags, fordi når jeg prøver at ringe ( andre gange da vi har været uvenner, lang tid siden) så har hun bare lagt på uden at tage den, så gider jeg jo ikke vel?

Men alså hun mener at jeg har pisset med hende, men hun har jo på en eller anden måde os pisset med mig sys jeg? fordi hendes ven ik gad og ha mig til at gå lidt med, så følte hun bare med hende den anden så sagde jeg til hende Ja fint? så går jeg! så gik jeg og fandt de andre venner, og så har jeg ikke set hende resten af aften? , så skrev hun til mig på et tidspunkt skal vi ik gå uden de andre? så tænkte jeg hvorfor? når hun pissed mig af første gang jeg sprugte , så men vil prøve at lade hende være så må hun selv komme vis hun vil noget, kan jo hellere ikke passe at det er vær gang mig der kommer med et "sorry" ? 8-)

hvor er det dog rart at komme ud med sproget :P

Team Agata..
&
♥Vrinsk Valdimir♥

0
0
Svar på denne tråd

Agata...
Forfatter: 
Dato:  03-08-2005 11:22
Hmm kan godt se det er en svær situation. Men jaah prøv at lade hende være et stykke tid, og så se om der ikke er en af jer der får taget det første skridt. Det er så surt at være uvenner med en man holder af, ved jeg alt om..

Min arto profil
0
0
Svar på denne tråd

[Agata & Vrinsk Vladimir] ;
Forfatter: 
Dato:  03-08-2005 11:24
Jeg synes bare at du skal ignorere hende! Ihvert fald indtil hun selv begynder at komme til dig igen!

Mvh.

C H R I S

(y)

0
0
Svar på denne tråd

til chela (:
Forfatter: 
Dato:  03-08-2005 11:25
Jah men nogen gange tviler man på om folk over hovdet mener når de skriver at man altid vil være der for en og alt det der. ? :s

tror os bare jeg vil spille skuffet? s: og ignorere hende, så må hun selv komme for jeg gider da ikke blive ved med at det er mig der er nogen i vejen med, hun brude fandme mer være taknemlig for at jeg stadig er venner med hende :s

Team Agata..
&
♥Vrinsk Valdimir♥

0
0
Svar på denne tråd

hmm tror jeg nok os
Forfatter: 
Dato:  03-08-2005 11:33
Dte er bare sårn man sgu ik tror hun havde respeckt? fordi hun lyder som om hun er fucking ligeglad, men tænker nu os? vis jeg os bliver sårn overfor hende vis hun begynder at skrive med mig? så kan hun vel se hvordan det er 8-)

Team Agata..
&
♥Vrinsk Valdimir♥

0
0
Svar på denne tråd

* en overskrift*
Forfatter: 
Dato:  03-08-2005 11:36
Gad altså ik læse alle svarene.. sry ;) ..

Men.. Jeg ville nok bare stoppe med at skrive til hende.. Og så må hun jo skrive, når/hvis hun bliver god igen..

Efter hvordan jeg har læst det, har du jo ikke rigtigt gjort noget.. Men.. Hvis hun betyder meget for dig, skulle du måske snakke med hende? Du kan godt vente et par dage.. Så er hun nok ikke så sur ;) ..

:-D Hilsen Line & Danielle :-D
>>"Sig ikke alt, hvad du ved, men vid alt, hvad du siger"<<
0
0
Svar på denne tråd

huhu...
Forfatter: 
Dato:  03-08-2005 11:36
Ja, jeg synes du skal vente til hun kommer til dig. Hvis hun sviner dig til, skal du bare virke kold eller lade være med at skrive tilbage.

:-) MVH. Nanna - Flagermusen :-)

...ærlighed varer længst!
0
0
Svar på denne tråd

Agata..
Forfatter: 
Dato:  03-08-2005 11:44
Hmm lyder til du har det på helt samme måde som mig. Min gamle veninde sagde jeg var alt for hende, at hun elskede mig, jeg var den bedste veninde hun nogen sinde havde haft osv. Hun skrev det enda på min væg. Og nu hun væk. Ignorerer mig fuldstændigt.. Det er hårdt i starten, og ved det her lyder endnnu hårdere, men har faktisk vænnet mig til ikke at ha hende..

Min arto profil
0
0
Svar på denne tråd

jahe jahe.
Forfatter: 
Dato:  03-08-2005 11:48
Hun har forandre sig en del,
men kan også sagtens klare mig uden hende :s har jo masse andre venner, men ignorere hende bare så kan hun komme vis hun vil mig noget! gider ik spilde min tid vis hun alligevel ødelægger den? . 8-)

Team Agata..
&
♥Vrinsk Valdimir♥

0
0
Svar på denne tråd

Agata.
Forfatter: 
Dato:  03-08-2005 12:03
Sårn ska det lyde :P Hvis de forandrer sig kan de oss godt regne med at deres venskaber forandrer sig..

Min arto profil
0
0
Svar på denne tråd

æhhhh???????
Forfatter: 
Dato:  03-08-2005 13:11
jeg syns bare hun skulle skrive hvis hun vil noget den bruger altid...

og hvis hun så kryber og savler om et stykke tid så synes jeg bare du skulle konfrontere hende med hva du følte da hun skrev det, det og det til dig og opførte
sig så'en og så'en og du blev ked af det...

det ville jeg gører og hvis hun ikk kontakter dig så glem hende....

knus ida
<roser er røde violer er blå bingo er bedst med dressursadel på
0
0
Svar på denne tråd

jeg synes
Forfatter: 
Dato:  03-08-2005 15:50
Jeg synes du sakl snakke, face to face med hende!
Spørg, hvad i helved hun har gang i! (Du behøver ikke bruge ordet Helved :P)
Hun tør jo nok ikke at sige alle de grimme ting til dig når i står overfor hinanden!

Hvis du gerne vil være hendes gode veninde, så sig det til hende! Så må hun jo selvom om hun vil aceptere det eller ej!

Og sig, du gerne vil have lidt respekt for den person du er, for det der kan man i hvert fald ikke aklde respekt!

Cocktail

En rytter er ingen rytter uden en hest!
En hest er stadig en hest uden rytter!

{> Jeg Æælsger min CockerMus {>
0
0
Svar på denne tråd

bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  03-08-2005 17:39
Uanset hvad, skulle du måske nok tage en snak med hende ;-)
Du skal absolut ikke droppe hende, pga. sådan en dum ting der er sket.

Hun bliver god igen, skal du se.

Mvh. Odin
8D

Min mail

0
0
Svar på denne tråd

hmmhmm.
Forfatter: 
Dato:  03-08-2005 21:56
Men skrev os jeg vil tale med hende omkring det, men hun lader bare som om hun ikke forstår hvad jeg mener,

det er fandme ikke til at finde ud af, men hun er åbenbart blevet syg s: så har skrevet god bedring til hende så skal hun ik brokke sig over at jeg ikke tænker en tanke til hend., ! det er nærmere hend der er total lige glad med mig? , hmm . men hun menr ik det er hend og i ved? 8-) dem der kendr det ! , iha. træls. men må se, hvad der sker, ved bare ik helt hvad og hvordan jeg lig kommer vidre for det er som om ( sådan virker det for mig) at hun ikke vil vidre i det her, såh? .

tror bare hun må melde sig lidt vis hun vil noget igen? , :-/

Team Agata..
&
♥Vrinsk Valdimir♥

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider