Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

min hests race, og et spørgsmål.
Forfatter: 
Dato:  01-08-2005 22:16
ja, lavede et indlæg før med bines race, jeg manglede lidt hjælp, som jeg nu har fået inde på HG, og som nogle sagde er hun en haflinger!

hun er bare brændemærket i Tyskland i en "stat" ;-D
så det avr svært at finde ud af.

så en rar mand fandt frem til det for mig, på en tysk side. Og så fik vi det på plads :-)

og så lige et enkelt spørgsmål :
når i lystspringer, hvordan gør i det så ?

bine skulle løbe lidt den anden dag ovre i den ene hald, hvor der stod et par spring oppe, så da jeg gav slip tog hun dem et par gange.

da jeg så satte dem lidt op, og bad hende springe over nægtede hun, så hun fik lov til løbe rundt som hun har lyst til igen.
pludselig tager hun dem igen, et par gange :-D

har i oplevet at de bare selv springer, men ikke vil når man beder dem om det !? ;-D

MVH. Stine

Hende med Bine

hvor sjovt 8-)
0
0
Svar på denne tråd

jeg tror din hest kan lide det!
Forfatter: 
Dato:  01-08-2005 22:41
jeg har aldrig været ude for en hest bare lød over springet jo en gang! men det var en hest der ikke havde sprunget et år på grund af halthed.

VI plejer af binde noget hvidt og rødt stribet bånd op, og lave nærmest en serie ude ved væggen og lidt efter og lidt før står der en støtte ned (spring støtte) hvor bånedet går ud til , så løber vi med hesten i hånden og når vi så lige er nået ind for snoren slipper vi og hesten springer serien!
0
0
Svar på denne tråd

jeg tror din hest kan lide det!
Forfatter: 
Dato:  01-08-2005 22:41
jeg har aldrig været ude for en hest bare lød over springet jo en gang! men det var en hest der ikke havde sprunget et år på grund af halthed.

VI plejer af binde noget hvidt og rødt stribet bånd op, og lave nærmest en serie ude ved væggen og lidt efter og lidt før står der en støtte ned (spring støtte) hvor bånedet går ud til , så løber vi med hesten i hånden og når vi så lige er nået ind for snoren slipper vi og hesten springer serien!
0
0
Svar på denne tråd

juhu........
Forfatter: 
Dato:  01-08-2005 23:07
hehe ja har prøvet det med heste bar tar springet, det ser så sjovt ud ;D

Bro Bro Brille ..

vil du ik fortælle..
Hvorfor storken kommer med børnene?
Pic.
0
0
Svar på denne tråd

Tja....
Forfatter: 
Dato:  01-08-2005 23:25

Plejer normalt bare at pege, når det er Theis.

Mine kan også godt finde på at tage dem af sig selv :)

B-) Mvh. Theis B-)
~ Only the good die young
0
0
Svar på denne tråd

tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  02-08-2005 12:19
Så var hun Haflinger..! Jeg var også næsten 100 på det..

Jeg har set en hest gøre det.. Ligeså snart den kunne komme til det sprang den.. Og det var ikke bare en gang.. Hun blev ved.. Ellers når vi løsspringer, afhængigt af om det er høje, dobbelt, tempospring, bliver de/det sat op langs med væggen. Så sætter vi en støtte lidt længere tilbage og en longe imellem støtten og springet.

-Dejligste-
Man skal være selvglad, men der er grænser!
0
0
Svar på denne tråd

Dejligt!
Forfatter: 
Dato:  02-08-2005 12:48
Min springer også af sig selv, så jeg laver kun lige springene klar =)

Gova er Ikke Smuk.
Hun er GudeSkøn<'3

- Lev med Det
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider