|
|
| Ting i har gjort i branderter!!! |
|
|
Hej ænder
Okay her er så indlægget om alle de forfærdelige ting vi gør når vi er en smuuule beduggede i byen 
Vi kan jo gøre det til en lille konkurrence hvis der er stemning for det - men lad os nu starte med overhovedet at få det afsløret!! 
Kategorierne er:
Sjoveste man har sagt/gjort når man var Stiv!
Pinligste man har sagt/gjort når man var Stiv!
Dummeste man har sagt/gjort når man var stiv!
Klammeste man har sagt/gjort når man var stiv!
Og sidst men ikke mindst: det man har gjort, som man bare har fortrudt SÅ groft dagen efter man har været stiv!
Så indrøm det bare - i er ikke mors små piger (og drenge) der bare drikker 2 smirnoff og sidder og ser gummitarzan 
Bekendelsens time!
Venter lidt med at komme med mine historier...!! men det skal nok komme når der er et par folk der er kommet ud af skabet med deres episoder 
Som sagt er dette ikke en konkurrence endnu, men hold jer alligevel til kategorierne - som i selvfølgelig ikke behøver at skrive noget til allesammen
1.2.3 Begynd
Tjaa, det var jo så hvad jeg lige havde på hjerte...  Vinder af "Bedste Hovedbillede" og "Bedste hoved-og-kropsbillede" 2004  Med den skønne Ben!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen dog.. |
|
|
Jeg har lavet så mange ting!
Hehe men okay..
Sjoveste man har sagt/gjort når man var Stiv!:
For mig var det nok.. dengang jeg gik hen til den fyr min veninde godt kunne lide, og sagde
"Hey Søren, du får en 10'er hvis du er sammen med Laura i aften?"
Pinligste man har sagt/gjort når man var Stiv!:
Det pinligste var nok da jeg i weekenden, gik hen til min vens mor, som er natteravn(folk der går rundt med kondomer og sådan noget) og sagde alt muligt med "Jeg synes din søn er sød" "Jeg synes det er lækkert at han må ryge vandpibe" "jeg synes du har opdraget ham godt.. men pinligere var der da han dagen efter skrev at hans mor lige havde fortalt ham det :p.. Nok også fordi jeg kunne lide ham?
Dummeste? Jo der er nok flere ting. men en af dem var da jeg var til en lille fest hos min veninde. min ridelærer var der, min ven på 14, min bedste veninde, en mand som jeg ikke rigitg har snakket vildt meget med, hans kæreste, og selvfølgelig hende der holdt festen. Da vi sku til at gå i seng.. så smed jeg ´jo bare tøjet, for er det særlig behageligt at sove med tøjet på? men jeg ku jo ikke sove det. Så malle rejser sig op, sidder i bh og G-steng foran dem alle sammen.. :p Min ridelærer kigger bare op i loftet og ryster på hovedet.. og min veninde spurgte så "Malle, vil du låne noget nattøj" og skyndte sig at finde noget frem, men da hun kom med noget nattøj så løb jeg hele vejen op til toilettet, 0g kastede på :p..
også var det osse pinligt når man faldt i søvn på trappen :p
Puhaa. det ved jeg ikke rigitg.
Neej hvor er det mange ting man får afvide dagen efter? :p
Malle, Lurifax og Dalshøj Fandango
Don't Play the game, if you don't know the rules!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ting i har gjort i branderter!!! |
|
|
jeg tror kun jeg kan være med her:
- til en fest hos nogle jeg kender havde jeg drukket for meget, og skulle kaste op.. men badeværelset var fyldt med piger der pudrede deres næser, så jeg gik ud på altenen, og brækkede mig udover på deres havemøbler.. og dem der sad på havemøblerne.. heh. lækkert.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg kan |
|
|
tale alle sprog flydende under indflydelse af sprut
det sjoveste jeg nogensinde har gjort.. tja det er vel den gang jeg puttede en femmer ned i (sparebøssen)  på en tøs i jomfru ane gade
Venlig hilsen kristian
Hvis du skal handle så husk altid: tingene skal være bedre end nye og må ikke koste nogetJHN RS Moderator medlem af AHNA og FNK stifter og formand: klageklubben
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chokoladesauce |
|
|
Nå, Mia  Må vi så høre dine?
Et eller andet er der vel sket på Samsø festivalen
Numsefisken
*Mål er drømme med en deadline* }If you got nothing, you got nothing to lose{ #God er ikke godt nok, hvis det er bedre som behøves#
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
| Forfatter:  |
Dreaming * |
| Dato:  |
28-07-2005 21:33 |
|
Sjoveste man har sagt/gjort når man var Stiv!.
Tsk, ved det egentligt ikke(: Der er jo så meget, heehe. Men nok at jeg har krammede den klammeste dreng fra skolen, + kyssede ham på kinden. Bag efter kan man jo kun grine af det. 
Det var nok til vorbasse marked, tsk. Jeg skulle med min veninde på toilet, vi gik den i enden af toilet vognen. Og jeg stod udenfor og ventede, og pludseligt begyndte det, at kører rundt for mig, så jeg lænede mig op af døren. Og jeg væltede lidt rundt, og pludseligt går døren op ;b og jeg vælter ud, og ligger der på jorden, og da jeg får mig rejst, står der en mand og pisser, som har set det hele han griner bare ad mig, men @!#$ det var flovt!
- og da min veninde og mig så er på vej ud af vognen har jeg et stykke toilet papir hængene på min sko(: Men der kom heldigvis en flink dame og sagde det til mig 
tssk. Ligge mig ned på en bakke, fordi jeg kunne seriøst ikke komme op z: haha. det var bare klamt! Og når jeg fik min overkrop op, så væltede jeg forover/bagover. tsk, det var bare irriterende. Så jeg skulle have hjælp til at komme op 
Det er vidst lige meget 
Og sidst men ikke mindst: det man har gjort, som man bare har fortrudt SÅ groft dagen efter man har været stiv!
Kom til at være sammen med en som jeg aldrig nogen sinde ville være sammen med i normal tilstand!
εïз I Can Only Imagine εïз 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til Dreaming: |
|
|
Hvordan SAMMEN med ham...? Havde i s.e.x?
Numsefisken
*Mål er drømme med en deadline* }If you got nothing, you got nothing to lose{ #God er ikke godt nok, hvis det er bedre som behøves#
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
Dreaming * |
28-07-2005 22:56 |
|
Numsefisk , tsk, det kan man da godt sige 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uheldigt! |
|
|
MEGET uheldigt!!!
Har medlidenhed med dig...
Numsefisken
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overksrift . |
Dreaming * |
28-07-2005 23:07 |
|
Tak(: men det er jo hvad der kan ske. Desværre. Så lige for tiden holder jeg lidt tilbage med alkoholen osv. Vil ikke have, at det skal ske igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| He, he... |
|
|
Forstår! He, he...
Numsefisken
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heeh sarjt |
fck-albert |
28-07-2005 23:18 |
|
jeg drikker aldrig... er englebarnet over alle englebørn  troede i.-.. drikker næsten hver weekend
nårh til spørgsmålene
det sjoveste må nok være a, sige jeg ville drikke en under bordet, men tror nok det var mig selv der kom under bordet først... arj den var ikk sjov.. hmm ved ikk rigtigt.... hmm
var nok a gå hen til en der hedder joakim og sige " hey søde, hva så, dig ogmig sammen? lyder som en god idé, gir du ikk et kys" og han stod ved siden a hans kæreste(n)
den er slem... scorede engang min bedste venindes kæreste... hun var forlovet med ham... øhmm heldigvis tilgav hun... glemmer aldrig den aften... var som om alt gik i stå, da hun fandt ud a det...!  gør aldrig sårn noget igen
nok kastet op udover en gammel dame på en bænk.... stakkels dame
a scorer min venindes kæreste.... og a jeg kyssede med en der bar er, jaah undskyld mit sprog, men en nørd... puuh jeg fik øjne dagen efter
kyzh sandra og albert<'33 de bedste venner i verden watch your bag--! you'll never know when i come too get you--!  sandra + albert= kærlighed amager rideskole er i himlen<'33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Numsefisk: Du ved slet ikke hvor meget du har ret  Der skete ´lidt af hvert på samsøfestival... er jo så heldig at bo LIGE ved siden af den!! 
Og sov også i telt dernede en enkelt nat - men det var jo noget af det gode  her kommer nogle få af mine mange slemme stive-oplevelser!!
Sjoveste man har sagt/gjort når man var Stiv:
For et par måneder siden havde vi en ret stor fest ved en af mine (daværende) veninder. Vi fik den ide at vi skulle filme i løbet festen  så kameraet gik på omgang... på et tidspunkt hvor en af mine veninder skal filme, er jeg så riiiimlig... ja mildest talt godt stiv  og det er hun også, hun står og filmer indholdet i min daværende venindes garage..?  Men jeg slingrer så hen imod hende og råber "Chriis (hun hedder christina) diitt shtiive shviiin...!" Og lige efter den sætning glider jeg i noget grus og går kold i det sekund jeg rammer gårdspladsen  !!! OG HUN FIK DET PÅ VIDEO! Nej nej hihi  det værste er at jeg ikke selv har set videoen endnu.. hehe.-..
Håber det er i orden jeg taler lidt på en vens vegne...! Godt nok var det også en lidt pinlig samtale for mig, men tror den var værre for ham når han vågnede næste dag og huskede tilbage  Nå... men til en fest hjemme ved mig selv havde en af mine bedste venner taget sin fætter på 18 fra den lidt harcore del af kbh med og vi sad i sofaen og fik
en hyggesnak... på et tidspunkt udbryder han så: "Av! Ja undskyld men det er fordi jeg har sådan nogle for små underbukser på... ja ikke for at blære mig men min *** kan ikke være i dem... og så river de i mine hår, jeg er meget behåret dernede!"
F.U.C.K jeg grinede  ! Og han fortsatte bare sin spændende snak, og jeg kunne jo ikke gøre andet end at spille lyttende og forstående  wooow sjovt!
Dummeste man har sagt/gjort når man var stiv:
Var sammen med en her på festivalen - som er 2 år yngre end mig selv, er syg i hovedet og kun tænker på s.e.x! Havde det heldigvis ikke med ham, men han prøvede at... ja! Nærmest voldtage mig?? Han stod også og prøvede jeg ved ikke hvad med sine hænder midt på gaden blandt folk... Argh  Meget uheldigt...
Klammeste man har sagt/gjort når man var stiv:
Hmm...! Samme fætter (ovenstående) er efterhånden blevet en god ven og er jævnligt herovre for at besøge sin fætter (som er min gode ven) og så er vi altid ude at feste sammen... sidste weekend var vi så godt stive allesammen, og han besluttede sig for at han ville have nogle små hyggelige film på sin mobil! Og tjah hvad skal jeg sige... det endte i hvert fald med at jeg blev tvunget/overtalt til at kysse (altså ikke ligefrem tantekys, men der er jo mindre børn på jhn!) med en tøs vi havde mødt til samme fest... det er jo ikke så klamt i sig selv men vil ikke ind på hvordan kysset var! Yidr... Og en ekstra bonus er at hun var biseksuel - Og nu er blevet forelsket i mig!!  det føles altså virkelig mærkeligt at få at vide af en pige...!
Og sidst men ikke mindst: det man har gjort, som man bare har fortrudt SÅ groft dagen efter man har været stiv:
Det er i hvert fald også det fra festivalen :-s
Og ud over det er det nok at være sammen med min eks som savnede mig virkelig meget... savnede også ham, men det var dumt at starte noget igen som ikke kunne fortsætte...
Puha!  meget uheldige historier i har!!
Tjaa, det var jo så hvad jeg lige havde på hjerte...  Vinder af "Bedste Hovedbillede" og "Bedste hoved-og-kropsbillede" 2004  Med den skønne Ben!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja, det er dælme.... |
|
|
.... da også nogle ret uheldige historier du har der Mia!!! Ha ha ha!!!
Ærgeligt at vi ikke fik hilst ordentligt på hinanden i Ørby...
Numsefisken
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ja meget...! men ville heller ikke blive ved med at trænge mig på, det er jo jeres ferie  Men skriv endelig hvis i skal herover igen!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du ville overhovedet ikke... |
|
|
.... ha trængt dig på
Jeg skriver når vi kommer igen
Numsefisken
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| For resten... |
|
|
Er det bare mig eller var der rimelig tomt på festivalpladsen i forhold til de andre år? Sys ik der var så mange boder og så mange mennesker som der plejer at være...
Numsefisken
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Det er så grunden til, jeg er kedelig og faktisk aldrig drikker
Eller, er aldrig fuld - har én gang været 'sjov', og det var rent faktisk herhjemme med mig og min lillesøster, typisk os.
Men var bestemt ikke fuld, vi var bare sjove - og som min lillesøster sagde dagen efter; "Jeg bare så hyper når jeg er fuld!"
Men derudover, så er nogle af jeres historier det velbevarede bevis på nogle af grundene til at jeg ikke ser det fede i at drikke
Jeg er nok bare lidt kedelig, men sådan er det jo.
† Rollo † ...Hvítir hrafnar er sjalðgæfir... - Marie, Rollo, Chanell & Uffe - | RolloPigen.dk | Msn |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Du har ret med hensyn til boderne... der var først mange lørdag!!
Men der var æderhylme mange mennesker  der har aldrig været så mange mennesker på festivalen før, og det står til at der bliver kæmpeoverskud i år... men tror det er lidt afhængig af hvornår på døgnet man er der, hvis man kun er der en enkelt gang  for ja, der er nok ikke propfuldt kl. 12 om eftermiddagen eller sådan noget  det starter sådan ved 7-8 tiden... og så er der bare mennesker OVER dete hele til kl. 6 om morgenen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| he, he... |
|
|
Ja, det er nok derfor... Vi var der omkring kl. 15.
Hvem var der og spille i år?
Numsefisken
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
En hel masse  men selvfølgelig ikke de største navne
Beth hart, peter sommer, johnny deluxe, poul krebs, dissing dissing las og dissing, laid back, Saybia, infernal, sanne salomonsen, østkyst hustlers, bamses venner, nikolaj og piloterne, c21, turn on tina, michael falc, big fat snake, johney madsen, michelle birkballe, xantom, turnesol, angu, cool kids osv 
hihii...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rollo: |
|
|
Jeg kunne ikke have sagt det bedre
Skål for den almindelige sunde fornuft, der alligevel ikke er så almindelig endda
Englebørnene længe leve!
Mvh Natacha -Formand for "De forvirredes Klub" - Imponerende? -Javist!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tør jeg?? |
Beritt |
29-07-2005 11:22 |
|
Okay, da.
Øhh, Nok den gang, hvor jeg havde sidste skoledag, så på et tidspunkt rendte jeg alene, de andre blev væk, så jeg satte mig ned, ved en anden klasse, tog nogle af deres øller, og krammede nogen af dem, og gik videre, øhh, og jeg kendte dem ikke, de kiggede også lidt efter mig da jeg gik.
Faldet op ad en trappe, mens mine forældre så det, skulle lige hente noget og drikke, for skulle videre til fest, var ellers sikker på jeg var kommet op, men manglede det sidste trin, så lavede en mavelanding (skulle jeg ikke ødelægge mine øl  ) var tæt på jeg ikke kom videre den aften.
De andre ting, er private.
Birds are free and so are we. Free from hate to deside our fate. Love is kind but pay no mind
|
Rikke og Farinelli 
| hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fuuuck ;P |
Freiisen |
29-07-2005 13:26 |
|
Haha har lavet mange sjove ting. Noget mindre sjovt end andet.
Det dummeste jeg har gjort vil jeg slet ikke snakke om her, simpelthen for pinligt.
Det sjoveste var nok til sankt hans i år. Hvor jeg kørte ind i en kæde på cykle og væltede ud i alle menneskerne plus jeg sagde nogle ret så sjove og pinlige ting bagefter har jeg fået af vide.
Det ulækreste var, ifølge min veninde da jeg brækkede mig udover hendes fødder. ¨
Men tja har maaange histrorier, og de er vel alle lige sjove - griner ihvertfald kun af dem bagefter, med få undtagelser self.
I'm learning to live, living to learn ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjhgkhhjjk |
Serena |
29-07-2005 13:29 |
|
- Ahem det har nok været en gang for længesiden da jeg kom op og slås med et køleskab.. det var bare sjovt. jeg blir stadig mobbet mæ det..
hmm ingen kommentar fra mig af!
-Det dummeste jeg har gjort da jeg var stiv er nok at blive ved mæ at drikke til jeg brækker mig.. det er ikke det smarteste
-Okay klam og klam..? men det var fandme klamt..!
Jeg legede slush-ice kamp med en fra min paralel klasse.. det var fandme virkeligt klamt.. vi fik det udover det hele! vi var gennemblødt af blåt slush-ice.. Spørg mig ikk hvorn jeg nogensinde fik redt mit hår ud igen!
Har også prøvet det helt samme med øl!
-Heller ingen kommentar til det spørgsmål!
Køøs Serena & Atira Pas nu på med tidslerne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehe |
Mijn Naicon<3 |
29-07-2005 15:22 |
|
i er godt nok mærklige JHN'er, når i er stive 
Elsker dig min NaiconTaak søde Julie, fordi du vil køre mig og vores dejlige pony til Bakkegård..! Sanderum Rideklub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| årh hvad |
heste-line |
29-07-2005 19:55 |
|
cool... nu vil jeg lige komme med mine svar;):
Sjoveste man har sagt/gjort når man var Stiv! ehm.. at vælte rundt ude på vejen og nakke vejskilte:P
Pinligste man har sagt/gjort når man var Stiv! jaaa.. da jeg kom hjem til mine forældre og smed tøjet foran min stedfar.. kan godt nok ikk huske det, men de fortalte mig det.. hehe
Dummeste man har sagt/gjort når man var stiv! ?? det ved jeg sgu ikk lige.. siger så meget mærkeligt..
Klammeste man har sagt/gjort når man var stiv! da jeg brækkede mig op ad min egen væg.. føj mann.. det stank af vodka blandet med jordbær i mange uger efter(drak cuba strawberry med kondi)
Og sidst men ikke mindst: det man har gjort, som man bare har fortrudt SÅ groft dagen efter man har været stiv! Da jeg kyssede med en jeg slet ikk kunne lide, dfet lyder måske ikk så slemt, men det var ligesom mit første rigtige kys, så det var rimelig nederen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
Birgitte L. |
29-07-2005 20:40 |
|
Jeg drikker heldigvis ikke længere, skulle nødig ødelægge min perfekte kondition 
Ej, men man kan ikke ride 4-5 heste efter en aften i byen. Og det skal jeg jo, så...
Men fede historier, ellers. Keep on going 
*¤*Gør livet til en fest, rid Islandsk Hest*¤*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
Birgitte L. |
29-07-2005 20:41 |
|
Jeg drikker heldigvis ikke længere, skulle nødig ødelægge min perfekte kondition 
Ej, men man kan ikke ride 4-5 heste efter en aften i byen. Og det skal jeg jo, så...
Men fede historier, ellers. Keep on going
*¤*Gør livet til en fest, rid Islandsk Hest*¤*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe kom i tanke |
Cathrine&Taylor (Carisma) |
29-07-2005 22:53 |
|
om en af alle de sjove ting jeg har lavet:
Jeg sad på et toilet med mig selv, havde ikke låst, så satte jeg mig ned på gulvet ved siden af toilettet, og holdte rundt om det, og førte en samtale med det, så kom folk ind og spurgte hva jeg lavede så sagde jeg at jeg snakkede med min bedste ven, toilettet var min bedste ven.. HEhe selv den dag i dag mobber de stadig med det, og det er 2 år siden..
Mvh Cathrine <3 Taylor min skat <3 Elsker dig :)
| Msn: LysDeMonsieur@hotmail.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa................... |
[Baronen] |
29-07-2005 22:59 |
|
Det er bare så nemt. Har aldrig været fuld da jeg ikke drikker. Tja jeg er nok kedelig, men det gør jeg altså ikke. Kan slet ikke se det sjove i det. Ligesom fester, har aldrig nogensinde været til fest fordi jeg ikke kan se det sjove i det. I weekenderne er jeg til stævner, og det er jeg super glad for.
Alle dem der siger de skal til fest " Jaa haab tillykke med det" hehe neeej det er bare ikke mig...
*Gad vide om jeg er den eneste der aldrig har været til nogle fester eller aldrig drukket"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ? tegn |
Alice (Annabella) |
30-07-2005 00:21 |
|
- ehm ja, mange ting, så tager bare lige den her:
Mig og min veninde sad sammen med nogle venner nede
på banegården, og vi havde vist fået lidt for meget.
Vi bestemte os så for at gå tur, så vi gik op forbi brugsen.  (klokken var ca 9 om aftenen, har jeg fået at vide!) Der kom der så en gammel mand cyklende, og han havde en plastikpose eller sådan noget til at hænge på bagagebæreren, også bestemte mig og 2 andre så at vi ville prøve at jagte den pose dér. Så vi løb, pissestive, efter den der stakkels mand på cykel, får en plastikpose's skyld 
^^ Det er ikke noget jeg selv kan huske, men har fået det at vide af en af dem som os var med, som ik fik så meget.
- Hoppede op på 5 kasser med dåseøl, som stod stablet, så de allesammen sprang. Damn jeg blev gennemblødt med øl, så jeg begyndte åbenbart at lave
strip-show agtigt  heldigvis stoppede nogle venner mig, heh. Men de blev glade efter jeg havde smadret deres øl!
- nævnt nogle hemmeligheder, som ikke skulle nævnes  og vi er stadig uvenner, mig og den 'veninde'.
- været sammen med nogen. Men gider ikke komme
nærmere ind på det
- nok det ovenover?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrubmrum |
|
|
Mine sager er private
Hilsen Josse & Nislotti Lotti din Hottie
|