|
|
| Klamt!! Der lå en gammel død hund!! |
|
|
I formiddags skulle jeg ud og undervise min veninde og hendes pony. Hun fortæller mig så at på en gammel faldefærdig gård tæt på min pony har hun set en gammel død hund. Altså indenfor. Hende og nogle hun kender havde været nysgerrige og var gået ind og kigget.
Skal lige siges at der bor ingen, manden er død. Han avlede kæmpe hunde(aner ikke racen). De boede ude i laden. Gården er temmelig ødelagt efter stormen, og næste storm falder den nok helt sammen.
Men min veninde havde så næsten faldt over et hundekranie udenfor. Og indenfor lå der en død halvgammel rådden hund(jeg VED det er klamt!)
Det fortalte hun mig så idag. Jeg blev ret nysgerrig, men troede ikke rigtigt på hende. Så jeg spurgte om hun ikke ville vise mig det. Det gjorde hun så.
Jeg siger jer at jeg var ved at kaste op. Den døde hund var kun en hvalp.
Min venindes far kendte den mand der ejede dem, og siger at nogle af hans hunde var temmelig sindssyge, så dem der fandt den gamle døde mand, har sikkert bare ladet dem være. Så de sultede ihjel.
Vi skyndte os væk igen, det var virkelig for ulækkert! Stakkels hund!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ad bad!! |
|
|
ej hvor klamt.. godt det ikke er mig.. Jeg var død!!!
Men skal i ikke sige det til nogle? Altså, jeg mener.. Der burde jo ikke stå sådasn en faldefærdig går hvor det vrimler med døde hunde? Altså, så burde den da rives ned, restureres, you name it... ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julie.. |
|
|
ja, ved heller ikke hvorfor den stadig står der. Der har været meget snak om at den sku rives ned..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anne, ivv |
| Forfatter:  |
Beritt |
| Dato:  |
27-07-2005 14:47 |
|
Ivv!!! (bræksmiley!)
Stakkels hund, hvis den er sultet og tørstet ihjel.
Birds are free and so are we. Free from hate to deside our fate. Love is kind but pay no mind
|
Rikke og Farinelli 
| hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| fdfdsff |
|
|
Burde man ikke melde det til poltiet ? Sådan så man kan fjerne hundne elelr sådan noget ?? :s
♥Low Länder er min drømme pony ♥.Msn/ Seandersen_9@Hotmail.com ^Tilføj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| * en overskrift* |
|
|
Uhff.. Godt det ikk var mig der så det  ..
Vil give Bjælle ret!! Svineri! Intet levende væsen fortjener sådan en død.! 
Hilsen Line & Danielle >>"Sig ikke alt, hvad du ved, men vid alt, hvad du siger"<<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jordbær med mælk??? |
chokoladekiks |
27-07-2005 15:14 |
|
Bjælle, har skrevet det. Selvom de var sindssyge har de sgu ret til at leve.
Mvh. Ditte Stolt medlem af stvaespasernee V.I.P og DFK - De forvirredes klub 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Det er vel ikke særlig nemt at melde det, når manden er død.
Men det er ret så klamt at se døde dyr.
Katrine ¤ Latent Lafaette <3 ♥ - Altid sammen (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ejej... |
Theis |
27-07-2005 17:08 |
|
Stakkels hunde
Og ulækkert de bare ligger der :-/
Mvh. Theis ~ Only the good die young
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ej man har de ikke et hjerte |
Peter plys |
27-07-2005 20:38 |
|
Jeg tænker bare stakkels hunde altså hallo i mennesker der har ladet dem lide har i ikke et hjerte eller hva... Men det må ha været et grusomt syn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Ja det er da skrækkeligt, og lyder som en gammel klassiker næsten - hvis du kan følge mig?
Læste engang sådan en pony-wendy-agtig bog min lillesøster læser, hvor du ved - de finder en gammel forladt gård med nogle nær-døden-ponyer.
Men hvad skulle man ringe og sige til politiet; Kom og fjern en død hund!?
Synes mere nogle voksne i området burde lige tage sig sammen, ta' en maske på (for den hund lugter nok fælt efterhånden) og så få den enten gravet ned eller lagt i en pose og afleveret på lossepladsen.
Det er da trist og ulækkert, og specielt hvis hunden døde på den måde. Men jeg kan godt forestille mig, at hvis det fx var en gammel mand som boede der alene med sine hunde - har de nok ikke været helt nemme at komme til, har man jo hørt om før. Men det mest humane havde været at få en dyrlæge ud og aflive hundene - men hvem ville betale for det!? Sådan er det desværre i dag, er da altid et lyspunkt at hunden er død og ikke stadig lider - hvor lang tid siden er det manden døde, der kan ikke stadig evt. være nogle levende hunde?
† Rollo † ...Hvítir hrafnar er sjalðgæfir... - Marie, Rollo, Chanell & Uffe - | RolloPigen.dk | Msn |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Stakkels hund(e?)
I sådanne tilfælde, kan man godt ringe til Falck.  Tror jeg vist.. Med mindre de er lige glade?
DukeWhere there's a Will there's WayDon't Delay what you can Do Today
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skummelt.. |
[Agata & Vrinsk Vladimir] |
28-07-2005 11:07 |
|
Skummelt., ;o men jeg er jo os ret nysgerig q: så jeg ville os først se det før jeg virklig troede hende.
Team Agata.. & ♥Vrinsk Valdimir♥
| |
|
| Svar på denne tråd |
|
|