Hejsa alle ænder!
Ja, som overskriften siger, er jeg hjemvendt en uge tidligere fra Egypten pga. terrorangreb
Jeg boede nemlig i byen, Sharm El- Sheik hvor bomberne sprang! Boede rent faktisk på hotellet (Hilton Sharm Dreams Villas) ved siden af det hvor den ene bombe sprang

Det var en ret uhyggelig oplevelse... Godt nok vågnede jeg ikke den nat hvor bomberne sprang, og det gjorde min mor heller ikke... Vi fandt først ud af det, da min mor gik ned i receptionen for at bestille udflugter... Der var nemlig nogen der sagde til hende at der først var sprunget 7 bomber, men det var så lidt overdrevet, og vi fandt ud af at det "kun" var 3 bomber der var sprunget

Det var natten til lørdag det skete, og vi kom først hjem mandag nat, så det var rigtigt ubehaligt! Især når man skulle sove

Hver gang vi hørte en lyd, sad vores hjerte oppe i halsen

Men nu er vi kommet hjem, og der er SKØNT

Vi havde også kun 3 rigtige feriedage inden alt det her skete, og de var gode nok

Vi kom nemlig tirsdag, og der skete jo fredag nat... Om onsdagen var vi på by-rundtur, og der var vi også inde og se OLD MARKET... Det var også et af de steder hvor en af bomberne sprang

Sørgeligt

80% af egypterne lever også af tourisme, så der er mange der bliver arbejdsløse nu

Syntes jeg er syndt

Nå, men udover det, var det dejligt at komme hjem og se dyrene, familien og vennerne igen

Hehe...
Forsat god aften