Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hjemvendt fra Egypten pga terror :( *Lidt langt*
Forfatter: 
Dato:  26-07-2005 21:43
Hejsa alle ænder!
Ja, som overskriften siger, er jeg hjemvendt en uge tidligere fra Egypten pga. terrorangreb :(
Jeg boede nemlig i byen, Sharm El- Sheik hvor bomberne sprang! Boede rent faktisk på hotellet (Hilton Sharm Dreams Villas) ved siden af det hvor den ene bombe sprang :( Det var en ret uhyggelig oplevelse... Godt nok vågnede jeg ikke den nat hvor bomberne sprang, og det gjorde min mor heller ikke... Vi fandt først ud af det, da min mor gik ned i receptionen for at bestille udflugter... Der var nemlig nogen der sagde til hende at der først var sprunget 7 bomber, men det var så lidt overdrevet, og vi fandt ud af at det "kun" var 3 bomber der var sprunget :(
Det var natten til lørdag det skete, og vi kom først hjem mandag nat, så det var rigtigt ubehaligt! Især når man skulle sove :( Hver gang vi hørte en lyd, sad vores hjerte oppe i halsen :(
Men nu er vi kommet hjem, og der er SKØNT :D
Vi havde også kun 3 rigtige feriedage inden alt det her skete, og de var gode nok :) Vi kom nemlig tirsdag, og der skete jo fredag nat... Om onsdagen var vi på by-rundtur, og der var vi også inde og se OLD MARKET... Det var også et af de steder hvor en af bomberne sprang :( Sørgeligt :(
80% af egypterne lever også af tourisme, så der er mange der bliver arbejdsløse nu :( Syntes jeg er syndt :(
Nå, men udover det, var det dejligt at komme hjem og se dyrene, familien og vennerne igen ;D :) :D Hehe...

Forsat god aften :)

:) Knus fra Cecilie & vrinsk fra Darling ;D

;) 2 steder I kan finde mig- hos Darling og på hestenettet :)
*Der hører jeg til*
0
0
Svar på denne tråd

Lyder uhyggeligt
Forfatter: 
Dato:  26-07-2005 21:45
^^ :-( Godt du er hjemme igen !
M.v.h.
~ - LovePhoebe - ~
- The most beautyfull girl in the world -
0
0
Svar på denne tråd

Ej hvor synd
Forfatter: 
Dato:  26-07-2005 21:47
Det må være en forfærdelig oplevelse :-(
Vi har set det på TV og det så jo ikke særlig fedt ud! Er ved at være lidt træt af alt den terror :-(

Men godt du er i god behold ;-)

>o< Knuzzer fra Rikke & ponyerne >o<
~ I mit næste liv vil jeg spille golf ~
0
0
Svar på denne tråd

Din stakkel
Forfatter: 
Dato:  26-07-2005 21:55
Jeg har virkelig ONDT af dig.
Det må ikke have været en rar oplevelse... Det der undrer mig mest er at du ikke er vågnet ved lyden af bragene, men du er hjemme i god behold, og sikke et mareridt.

Forstår godt du har det svært, sådan noget glemmer man ikke lige med det første
0
0
Svar på denne tråd

Uhh...... (Darlerpownii ;D :P )
Forfatter: 
Dato:  26-07-2005 22:08
Har jo hørt det hele.. :( uuuhhha... godt der ikke skete jer noget. Ses i morgen :-)

:D Mvh. Carina :)
~ Dunja & Boy ~

Solgte du en brun NF vallak, født i 94 til en hestehandler i Lille Skensved?! Kig på min præs. Kender du noget til ham? Kontakt mig.
0
0
Svar på denne tråd

Tralalalalala....
Forfatter: 
Dato:  26-07-2005 22:21
Tak for "støtten" eller hvad man nu siger :) Har heldigvis ikke mærket det så meget da jeg sov... Syntes også selv at det var ret utroligt at jeg ikke vågnede af bragene! Men måske var det meget godt, for ellers ville jeg garanteret have det rigtigt dårligt! :( Men har det godt nok, og tænker ikke så meget over det mere :) , og er heller ikke bange mere eller noget :) Det var bare ikke rart at være så tæt på der hvor det skete :(
TV2 nyhederne kom også dernede.. Mange af os danskere stod og snakkede med ham der interviwer ;) Hehe..

*Der hører jeg til*
0
0
Svar på denne tråd

Surt show
Forfatter: 
Dato:  26-07-2005 22:52
Ja, det er rigtig synd for jer :(
Har jo hørt hele historien..

Bare det terror snart slutter, er rigtig træt af det. Man tør jo næsten ikke tage til KBH længere :(

~Catja~
(Y) Boyzen&Epona (Y)
:D C & C Jessen :D
0
0
Svar på denne tråd

ouhaaaaa
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 09:15
puhha... det må ikke være en rar oplevelse!!!

Hmm... Hvordan ser jeres stamtavle ud?? :-P
Min er sådan:
Mor: Cowgirl!! ;-D
Far: Total biltosse!! 8-)

0
0
Svar på denne tråd

retsyeu
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 09:54
Godt du er kommet hjem.. Og at der selvfølgelig ikk er sket noed med dig og din familie!

Knus Sarah!

-*Team Riis!:P*-

<3Jeg elsker Min Julia/Lykkelig!<3
0
0
Svar på denne tråd

retsyeu
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 09:56
Godt du er kommet hjem.. Og at der selvfølgelig ikk er sket noed med dig og din familie!

Knus Sarah!

-*Team Riis!:P*-

<3Jeg elsker Min Julia/Lykkelig!<3
0
0
Svar på denne tråd

Jordbær med mælk???
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 10:12
DEt må være meget ubehageligt. MEn jeg forstår også de danskere der bliver ved med at bestille rejser til Egypten. For det viser bare at vi ikke har givet op for terroren - endnu.
Mvh. Ditte 8-)

Stolt medlem af stvaespasernee V.I.P og DFK - De forvirredes klub B-)
0
0
Svar på denne tråd

Pyha ..
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 11:20
Av for en tur .
kender nogle der er dernede , aner ikke om de er hjemme ..
0
0
Svar på denne tråd

hvor er det synd for dig:-(
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 11:31
men godt at høre at du er kommet sikkert hjem....
Jolly Jumper
0
0
Svar på denne tråd

Sikke en oplevelse:
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 11:41
Hvis du skrev et indlæg inden du tog til Egypten, om at du skulle derned - så er det dig jeg kom til at tænke på det øjeblik jeg hørte om bomberne. Jeg overvejede at lave et indlæg herinde om dig, for at høre om nogen var i kontakt med dig.

Godt at høre at I er tilbage i god behold!

Mange hilsener Vickie! :-D

Jeg søger en lejlighed/ejer/leje/villa på amager - min. 2½ værelses (eller stor 2 værelses) med tilladelse til dyr. Skriv for info eller hvis du kan hjælpe mig.

Medlem af "Smårytternes" klub
0
0
Svar på denne tråd

Tralalalala.....
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 20:45
Endnu en gang, mange tak for "støtten" alle sammen :)

Vickie85d:o): jo, det var mig der lavede et indlæg om at jeg skulle til Egypten... Hehe, tak fordi du tænkte på mig da bomberne sprang :) Hehe... ;)

*Der hører jeg til*
0
0
Svar på denne tråd

Puuhhaaa....
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 21:08
Godt du er hjemme igen!!! Tænk hvis der var sket dig noget!!

MVH.
Julie xxx
Prøv lykken!

0
0
Svar på denne tråd

hjertet letter
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 21:22
Da min mor fortalte mig om egypten, var det første der slog mig, at der var skrevet et indlæg om egypten, gik ind og søgte på det, og fandt ud af det var dig der skrev det.

Pyy!! Hvor det letter at du er kommet hjem, selvom man kun "kender" dig gennem en skærm, så tænker man alligevel meget på dig og din fam.!

Birds are free and so are we. Free from hate to deside our fate. Love is kind but pay no mind

{>Rikke og Farinelli {>

hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet