Halløjsa ænder !
Ja, nu fik jeg endelig taget mig sammen til at lave en tråd.

De er nu 2 dage siden, vi hentede Flik Flak ! Jeg har jo været på ponyjagt. Og så fandt vi HAM.
Kort om ham:
Ham er 11 år og 145 i stang.
Vi hentede d. 24/7 2005 -han var den 9. jeg havde været ude og kigge på. Og den første som jeg kunne ride til bidet næsten med det samme.Han er dejligt fremadgående, og har ekstrem go' skridt, træder ca. 20-25 cm over sit eget spor !

Galoppen er også god, det hænger også normalt sammen, at hvis hesten har en go' skridt, har den også en god galop. Han træder godt ind under sig med bagbenene i trav, men forbenene tripper lidt. Så det må vi jo se, om vi kan få rettet op på . Han er også et stort nussehoved. Han har nogle bestemte nussepletter, på kroppen, hvor de bare er SÅ dejligt at blive nusset !
En MASSE billeder: (alle billederne er fra d. 24/7)

I sin gamle boks, hos den tidligere ejer, inden vi kørte ham til Askov.
Han havde ikke været læsset i 3 år. Lars, ham der kørte for os, har en speciel teknik til at få dem ind(ikke med longe) de tog 5-10min. og så var han inde !
Han stod ellers helt roligt under køreturen.

Så kom han hjem, og snakke, snakke, snakke med sin nye foldkammerat Charlie (bare efter én dag, vrinsker de efter hinanden, når man trækker en af dem ud!)

Lege lege hingst !

Græs smager godt !
Grunden til, at han kun kommer på jordfold/lille smule græsfold er, at han slet ikke er vant til det. Han stod inde i Charlottenlund og der havde de kun 2 små jordfolde som de kom ud på. Så han er slet ikke vant til græs ! Han er kun blevet græsset lidt efter ejeren har redet. Så nu skal han rigtig ud og bo på landet !

Uhh, en ny stald !

I sin nye boks med sine nye grime !

Jeg ELSKER bare dette billede !
Fotogene dyr .

Så skulle der stilles op til foto, men der var altså maaange spændende ting at kigge på, såh han ser lidt sjov ud ! .

*Så fiin*

Der skal kigges, skal der. ALT det nye !
Så kom han lige på fold igen. Imens havde de fået hø.

Flik Flak und Charlie. De er da søde sammen, ik ?

Huhu, jeg har en hest med naturkrøller !

Fuld figur fra den ene side..

..og den anden side.
Uff, jeg elsker hans hoved !!

Flik Flak <3

Jaja, min hest er bøsse =)
På billedet har de kun kendt hinanden i ca. 2 timer, og de er allerede skide go'e venner !!
Pyyha, det blev lidt langt !
Hva' syn's i ellers om ham (og hans krøller) ?
Hvis i vil vide noget mere, så bare spørg !