Hejsa
Nå, nyder I det gode vejr, det gør jeg

(Siger hun, og sidder foran computeren

).
Det går rigtig godt med Jason. Utroligt hvad 3 ugers ferie (ferie og ferie

) kan gøre. Han er en helt anden pony. Min mor er sikker på at det er longeringen, der har gjort han meget mere smidig, og stærkere bagtil - tjaeh, hvem ved, jeg er også ligeglad

Han er ihvertfald super skøn lige nu, og ligger sig godt fortil.
Er begyndt at massere ham, selv. Hans massør, viste mig nogle greb, jeg kunne bruge på ham, som løsnede musklerne i bl.a. hals, ryg og bagpart. Rigtig skønt, jeg selv lige kan løsne ham, da hun ikke har så meget tid selv - selvfølgelig er det bare de letteste greb hun har vist mig, og det er ikke noget der kan skade ham, selvom det er en amatør som mig, der udfører dem i praksis
Men til billederne, det er en blandet landhandel, så jeg prøver at holde styr på dem
16 Juli, longering

^Er begyndt at "hundse" lidt med ham bagtil, i skridt, da han har en tendens til at bagbenene ikke følger forbenene, ikke pas, men ja, ved ikke hvad det er, så prøver at få ham til at komme bedre ind under sig

^Ja, her kan I så rigtig se hans klamme man

Den er gået i strit igen

Havde ellers lige fået den til at ligge ned. Men da jeg skulle rykke den, knækkede den der rykke dims, så jeg kørte ned for at købe en ny, men så havde de kun sådan en kniv med et barber blad-agtigt noget, så købte den, og det viste sig, at den bare "klippede" hårene af. Det er blevet rigtig grimt
20 Juli

^Der var sådan nogen western-dimser der havde sat en bro op, så den måtte vi da lige prøve

^Uuuh, plastic vandgraven (-uden vand

), var meget farlig
Idag, d. 22 Juli, træning

^Mig og Jason <3 (Ser han ikke helt fortabt ud?

)

^Opstigning. Ved altså ikke lige hvad jeg laver med pisken

^Skridt

Det eneste ridebillede i denne omgang

Alle de andre, min mor tog, blev retti dårlige
Hav en fortsat go dag