Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

BILLEDER - Ride + andet
Forfatter: 
Dato:  22-07-2005 14:58
Hejsa
Nå, nyder I det gode vejr, det gør jeg :P (Siger hun, og sidder foran computeren ;D ).

Det går rigtig godt med Jason. Utroligt hvad 3 ugers ferie (ferie og ferie ;) ) kan gøre. Han er en helt anden pony. Min mor er sikker på at det er longeringen, der har gjort han meget mere smidig, og stærkere bagtil - tjaeh, hvem ved, jeg er også ligeglad :) Han er ihvertfald super skøn lige nu, og ligger sig godt fortil.

Er begyndt at massere ham, selv. Hans massør, viste mig nogle greb, jeg kunne bruge på ham, som løsnede musklerne i bl.a. hals, ryg og bagpart. Rigtig skønt, jeg selv lige kan løsne ham, da hun ikke har så meget tid selv - selvfølgelig er det bare de letteste greb hun har vist mig, og det er ikke noget der kan skade ham, selvom det er en amatør som mig, der udfører dem i praksis ;)

Men til billederne, det er en blandet landhandel, så jeg prøver at holde styr på dem :P

16 Juli, longering

^Er begyndt at "hundse" lidt med ham bagtil, i skridt, da han har en tendens til at bagbenene ikke følger forbenene, ikke pas, men ja, ved ikke hvad det er, så prøver at få ham til at komme bedre ind under sig ;)

^Ja, her kan I så rigtig se hans klamme man :P Den er gået i strit igen :( Havde ellers lige fået den til at ligge ned. Men da jeg skulle rykke den, knækkede den der rykke dims, så jeg kørte ned for at købe en ny, men så havde de kun sådan en kniv med et barber blad-agtigt noget, så købte den, og det viste sig, at den bare "klippede" hårene af. Det er blevet rigtig grimt :P

20 Juli

^Der var sådan nogen western-dimser der havde sat en bro op, så den måtte vi da lige prøve :P

^Uuuh, plastic vandgraven (-uden vand ;) ), var meget farlig :P

Idag, d. 22 Juli, træning

^Mig og Jason <3 (Ser han ikke helt fortabt ud? :P )

^Opstigning. Ved altså ikke lige hvad jeg laver med pisken :P

^Skridt :P Det eneste ridebillede i denne omgang :P Alle de andre, min mor tog, blev retti dårlige :P

Hav en fortsat go dag ;D
Venligst Cecilie
Stald Abildgaard
0
0
Svar på denne tråd

Hvor..
Forfatter: 
Dato:  22-07-2005 15:01
Hvor er han sød :-)
Super køn pony (y)
† Twiggerly
At elske er at beundre med hjertet.
At beundre er at elske med hjernen. <3

0
0
Svar på denne tråd

Kanont....
Forfatter: 
Dato:  22-07-2005 16:29
Yiiir ser jo kanon goooodi ud!! *savlee* :D

{> Nina & de 4 {>

Gør livet til en fest,
rid Springhest!

Stald Egeskov Ridecenter

0
0
Svar på denne tråd

Overskiften??
Forfatter: 
Dato:  22-07-2005 18:11

Smuk hest :)

B-) Mvh. Theis B-)
~ Only the good die young
0
0
Svar på denne tråd

Lækker...
Forfatter: 
Dato:  22-07-2005 19:42
Ja, han er jo lækker, ham Jason ;) Det ser fint ud. Håber snart du får taget nogle flere dressur billeder ;D Han er så lækker, på en speciel måde.

Synes han ser rigtig sød ud med stritman, hvordan gør du? :P Vil gerne have at min pony, skal have en naturlig stritman nemlig :P hehe

~Catja~
(Y) Boyzen&Epona (Y)
:D C & C Jessen :D
0
0
Svar på denne tråd

Dejlig.
Forfatter: 
Dato:  22-07-2005 20:53
Han ser så dejlig ud :)
Og rigtig skønt med longeringen også!

Mvh. Anna
Embla - den lille røde
At have hest er en tillidssag. Ikke blot skal hesten have tillid til rytteren, rytteren skal også have tillid til hesten
0
0
Svar på denne tråd

POny....
Forfatter: 
Dato:  22-07-2005 21:03
Lækker sag du har der. Sys sQ det sødt med manen.. Hiih. Ser ud til at være lækker både i longen og under rytter..

:D Kram Chela :D

:-* Hell is just a sauna! :-*

Min arto profil
0
0
Svar på denne tråd

Tak alle sammen ...
Forfatter: 
Dato:  22-07-2005 21:10
... ^^
Catja (Boyzen & Epona):
Tusind tak, skal se om jeg kan få moooar til at tage nogen bedre i morgen :P Hun er ikke så snild til det med kamera, men hun prøver ;D
Ang. manen, så tog jeg bare den der forbandede kniv/saks/barberblade agtige ting, også skar af i totter, så det ikke så alt for dumt ud. Desværre blev den nok lidt for kort (Ca. 10-15 cm.), så den begyndte at stritte. Gad vide om jeg kan flette den om 1 uge :P

Chela:
Taak :) Jaa, han er begyndt at blive fin, ihvertfald under rytter :P

Venligst Cecilie
Stald Abildgaard
0
0
Svar på denne tråd

Cecilie:
Forfatter: 
Dato:  22-07-2005 22:39
Okay ;) Måske skulle vi bytte man :P Min ponys man, vil nemlig hellere end gerne lægge ned.

Kender godt når den bliver for kort, så kan man ikke flette den :P

Glæder mig til at se billederne ;D

~Catja~
(Y) Boyzen&Epona (Y)
:D C & C Jessen :D
0
0
Svar på denne tråd

Nøøj....
Forfatter: 
Dato:  22-07-2005 22:48
Den er satme flot..

MVH.
Julie xxx
Prøv lykken!

0
0
Svar på denne tråd

Catja....
Forfatter: 
Dato:  23-07-2005 14:00
Catja:
Tror godt jeg kan flette den :P

Tror også det ligger sig, når det bliver lidt længere :P

Juliexxx:
Takker :)

Venligst Cecilie
Stald Abildgaard
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider