Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

En Mystisk Drøm.. Men meget rar!!!
Forfatter: 
Dato:  11-04-2002 16:40
Her er den drøm jeg drømte i nat, hvis i vil høre den!! (jeg har faktsik drømt den 3 gange nu.....)

Jeg var til stævne, jeg red mod det første spring i vild galop. Men jeg kunne ikke se hesten jeg red. Jeg troede det var Ludvig men opdagde at han stod og så på. Hesten satte af og sprang en elegant bue over det første spring. Jeg kunne ikke styrer den, bare følge med... Hesten fløj videre under mig som en sort skygge. men jeg kunne ikke se den. Over andet spring, som var på ca. 1 m. Videre over 3. spring og så det 4. spring og det 5. spring. men det 6. springe var lidt lang forude. der var ild i det!!!! det var det sidste spring men det var nok 2 meter!!!! Flammerne stod op fra det. (jeg ved godt det er en meget mystisk drøm, men så svarer den jo til mit navn.."LOL") Jeg red hesten, som jeg jo ikke kunne se som andet en den sorte skygge, mod springet, eller det vil sige den jorede mod springet med mig på ryggen... Hesten satte af og nærmest fløj over springet med flammerne om sig. jeg holdt været til hesten var landet på den anden side og så var springbanen sprunget. Og pludeselig stejlede hesten, bukkede, og sprang til siden i fuld galop. og nu kunne jeg se den. det var Elliot!! hans brune pels skinnede. Og pludselig var jeg hjemme i stalden med Ludvig, Buller og Elliot og de stod og åd havre og hø, og på væggen hang der i en ramme papire på Elliot, for han var min. og nedenunder rammen hang en rød roset..........

Ja jeg sagde jo dte var en mystisk drøm men mægtig god synes jeg!!!!!!!
0
0
Svar på denne tråd

Re: En Mystisk Drøm.. Men meget rar!!!
Forfatter: 
Dato:  11-04-2002 17:03
Drømme er tit mystiske.
Jeg drømmer også tit mystiske drømme.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-04-2002 17:07
sådan er drømme!!!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-04-2002 17:12
Kender det alt for godt!! Det værste er at jeg sommetider drømmer om min klasselærer...*gys..*

Knuzz *Vibeke*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-04-2002 17:32
haha! Drømte en gang jeg blev jagtet op på et tag af min dramalære og engelsklære. Da jeg kom op på taget fløj jeg væk. Over havet. Jeg kunne se hele havet nede under mig. Jeg drømte tit at jeg kunne flyve.

Fed drøm foresten. Ejer du Elliot??
-Nancie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-04-2002 17:36
Dømme er mystiske... Meget enda. Kender i ikke det hvis man pludselig ser noget, og så kan man huske man har set det før i en drøm eller sådan noget, det er bare spooky....

Jaaa fed drøm....hehe
-Tillepigen:-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-04-2002 18:16
nej ejer ikke elliot. øv!!!!!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-04-2002 19:22
Tillepigen: Jo... det hedder et deja vú og er noget hjernen er skyld i, helt og ikke særlig elemtært set. Fik det engang forklaret i en mail, men den har jeg naturligvis ikke længere. :(

Jah, drømme er nogle mystiske nogle. Har det tit sådan, at hvis jeg får en aflevering tilbage en onsdag, drømmer jeg den karakter jeg vil få tirsdagennat. Eller snarere, hvis jeg drømmer jeg får 7 eller 8, får jeg normalt 10, og hvis jeg drømmer jeg får 10 får jeg normalt 7 eller 8. Min underbevidsthed må være bedre til at dømme mine afleveringer end jeg er. *hm?*

Fed drøm, i øvrigt. :)

-+-KNA.

http://www.juwely.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-04-2002 19:36
Tille: Jo, det kender jeg meget godt.
Jeg troede egentlig kun det var mig der havde det sådan.
Folk tror altid jeg er skør, hvis jeg siger det til dem.. Hihi - det kan der vist også godt være noget om.

- Fnulle!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-04-2002 19:57
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-04-2002 20:14
Deyt er sejt at have den samme drøm 3 gange i træk!!!! og drømme er nogen gode historier!!
0
0
Svar på denne tråd

og så...........
Forfatter: 
Dato:  12-04-2002 16:27
er der lige detn at jeg ikke har fortalt det mystiske ved den!!!!!! men det er for mystisk at sige......
0
0
Svar på denne tråd

HEHE
Forfatter: 
Dato:  12-04-2002 19:10
og i får det ikke at vide........:-*
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider