Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

DSP kåring
Forfatter: 
Dato:  16-07-2005 22:24
Hej med jer - er nødt til lige at høre om der var nogle af jer til DSP kåring i Solrød i dag?

Jeg var der nemlig, og tænkte det kunne jo være?

Mange hilsener Vickie! :-D

Jeg søger en lejlighed/ejer/leje/villa på amager - min. 2½ værelses (eller stor 2 værelses) med tilladelse til dyr. Skriv for info eller hvis du kan hjælpe mig.

Medlem af "Smårytternes" klub
0
0
Svar på denne tråd

vickie
Forfatter: 
Dato:  16-07-2005 22:25
jeg skulle have været der med Kahlau men havde ikke råd.
Næsdte år tager jeg hende med!

At vove er at miste fodfæstet et øjeblik. Ikke at vove er at miste sig selv

0
0
Svar på denne tråd

Ja, vi var..
Forfatter: 
Dato:  16-07-2005 22:36
for en pony der står på Stendyssen (bare opstaldet) skulle derover.
Det gik vist ikke helt som forventet, men min søster vandt publikums favorit-prisen, fordi hun havde stemt på favoritten. (Den fra Stendyssen).

Hvilke(n) havde I med?
Venligst Ida

Kieffer, Stübben, M. Decima, Rectiligne og Umbria sælges.
Se præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

Johanne og Hugohug
Forfatter: 
Dato:  16-07-2005 22:48
Johanne: Jeg anede faktisk ikke at Kahlau er DSP, men det bliver da vildt spændende så! Jeg kunne godt tænke mig at komme med næste år igen... Det kan være jeg kan få Kahlau at se IRL.
Er det i Solrød hvert år?

Hugohug: Vi havde Chiquita med. En lille 4 års, der ikke sprang. Hun blev kåret til F2, så det var ikke helt iorden.

Jeg så godt din søster... Hun var heldig - jeg havde bare udset mig den kurv hun fik - og havde købt 9 lodder :-* ARGGH! Og så var den allerede afsat... *FNYS*

Den der mørke skimmel? Den var nu ellers ret kær... Var det den de måtte kassere, i samme klasse som den anden lille skimmel tog med storm?

Mange hilsener Vickie! :-D

Jeg søger en lejlighed/ejer/leje/villa på amager - min. 2½ værelses (eller stor 2 værelses) med tilladelse til dyr. Skriv for info eller hvis du kan hjælpe mig.

Medlem af "Smårytternes" klub
0
0
Svar på denne tråd

kom i f1
Forfatter: 
Dato:  16-07-2005 23:09
jeg var der med min 4 års hoppe vi blev 4 men havde flere point end 2 og 3 men mangler noget afstamning så hun ik ku blive kåret i hovde stam bogen bare på grund af nogle fjolser i dsp men hun bliv kåret i f1

her er lidt billeder men der kommer flere på et tids punkt.

0
0
Svar på denne tråd

kender .........
Forfatter: 
Dato:  17-07-2005 01:39
Heiii

Jeg var der ikk, men jeg kender en af speakerne og så var "min" nye ponz første føl med. Hun hedder Zoe Bredager og er 4 år.

Jeg var i frederikssund og hente hendes mor Sizze Bredager. Vi kørte derfra kl. 20 og var hjemme 0.15

jeg har været så heldig at låne hende de næste 4½ år.

:-D Betty :-P

{> Jeg elsker mine ponzer {>
0
0
Svar på denne tråd

Vickie...
Forfatter: 
Dato:  17-07-2005 13:54
Nej, nej, den vi havde med blev skam ikke kasseret. - Men når ejeren nu selv nærmest havde regnet med fløjpladsen, er en 6. plads vist lidt kedelig.

Jeg så desværre ikke den klasse hvor dommerne var så imponerede, men er du vild der gik mange fra det hold til elitekåring.

Der var 3 heste, som jeg rigtig godt kunne lide:
En hingst efter Bohøjgaards Mirage, som lignede sin far på en prik.
En hoppe som var på samme hold som den vi var med. Den var stor og meget lysskimlet, nærmest hvid og så kom den fra Maria Halladin.
Den sidste jeg godt kunne lide var en lidt kompakt skimmel. Den havde en OS-trense på med sten i både næse- og pandebånd.

Den klasse hvor de måtte kassere to skimler? Den har jeg så ikke set.
Den hingst min søster rider har DSP 1 gang afvist for bagefter at fortryde og spørge om han ikke ville stille til kåring igen.... 8-)

Ville du gerne have den kurv med kopper, kaffe og lys i? Jeg ville vildt gerne vinde den med grimen!
Venligst Ida

Kieffer, Stübben, M. Decima, Rectiligne og Umbria sælges.
Se præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

vickie
Forfatter: 
Dato:  17-07-2005 18:45
nej hun er ingenting men jeg vil have hende tilmeldt dsp af den grund og kåret næste år.
ved ikke om det altid er i solrød!

0
0
Svar på denne tråd

Nop, men var i Bramming og Middelfart
Forfatter: 
Dato:  17-07-2005 19:52
Jeg var ik i Solrød.. Men var i bramminge med min vallak til bedømmelse i sidste weekende, han fik 73 point, meget tilfredsstillende karakter. Har været i Middelfart det meste af dagen idag, for at kigge.

Nogen af jer som skal starte championat i år?

Jeg skal ride min egen og en anden pony, jeg gæder mig for vildt :-D

Signe Andersen
&
Nørlunds Ascadi
0
0
Svar på denne tråd

Johanne...
Forfatter: 
Dato:  17-07-2005 20:32
Johanne: Hvorfor havde du så meldt til, kunne se du var i programmet?

Signe Andersen
&
Nørlunds Ascadi
0
0
Svar på denne tråd

ascari
Forfatter: 
Dato:  17-07-2005 21:43
Jeg troed jeg havde råd men måtte melde fra da jeg så ikke havde råd til hendes opstaldning i en hel måned.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider