Hej alle .
Tirsdag aften kørte mig, Line og Lotte til Åbenrå, nærmere betegnet Sønderskov. Lotte er 37 og LIne er lige et år ældre end mig, så vi havde det rigtig hyggeligt
Onsdag skulle vi træne på deres terræn spring, og torsdag skulle vi ride 2* en kort bane. Fredag dressur med bedømmelse, for at få dem gjort klar til idag.
Idag kom den store dag så. Mit første military stævne på Magic:) Hun er "kun" 5, snart 6, så jeg må lige starte military på hende:)
I dressuren gik hun fint nok, men da de havde flyttet banen ud til en bane, hvor der ikke var bogstaver og hængt nogen op med blafrende papir og ved siden af blafrende telte, var det jo meget farligt, det ka I godt se ikk?:O ej hehe. Men den ene langside ville hun ikke rigtig gå på, men det gik da sådan rimeligt.
I Spring red vi fejlfrit med den hurtigste tid,og det samme i terrænet
Så det endte sq med en 2. plads! Det havde jeg godt nok ikke troet, da jeg tog hjemmefra.
Det er altså os fedt at få afvide af sådan nogel voksne som dem der var dernede, som havde lidt emre forstand på det, at Magic var en stjernepony. Det sagde de til mig, det var jo lidt sejt

hehe.
Nå, men min far optog det hele på video og så skulle min mor prøve at ta nogle billeder, men det er hun altså ikk lige den bedste til , så der er kun 2, håber I overlever?;) :

I dressuren, kender selv mine fejl.

Præmie overrakkelse

hehe .
Det var lidt herfra. Fortsat god aften