Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

I'm BACK
Forfatter: 
Dato:  15-07-2005 18:47
muhaha! et gys hva? ;D jeg er tiiilbage!
lige fra sjÆlland, der!

Bå men jeg kan jo lige skrive lidt om hva jeg lavede på denne lille Ø uden palmer.

Søndag: lige kommet, tog til skibby for at æde. så fjernsyn resten af aften. >sygt<

Mandag: ØhM, hva lavede vi mandag??? :P tror vi.. NÅR ja, vi tog til roskilde, shopped lidt, og var inde i >LIG KIRKEN< som jeg har døbt den. der er vores Kongelige tingester derinde, de er besgravet, i gulvene, og sten agtige kister. om aften så jeg fjerner.

Tirsdag: hmm? vi kørte rundt i timevis fordi min far TROEDE at den by han vil hen til, lå helt nede på sydsjælland, men så var byen der ikke, fordi den faktisk lå i vest siden 8-), nå men så gik vi så på stranden og derhjemme så vi tv.

Onsdag: Shoppingtur til KBH. derefter strand. derefter tv.

Torsdag: shoppingtur til holbæk. derefter tv, også slut?

Fredag: vi stod op, for at komme i kbh's zoo. men da vi kom ind, fik vi et opkald fra min farmor at ponyen var VÆK!!!!!!!!!!!! FEDT HVA? jeg hylede og skrag og ville bare HJEM! min farmor passede hende.
Nikita kravede åbenbart underhegnet fordi hun har fundet ud af at det var fredløst, og det var lidt løst, fordi min far ikke havde strammet det inden vi tog på ferie. nå men så tog vi så hjem til hytten, pakkede, skrev i gæstebogen, og skred! men inden vi skred fik jeg et opringning fra min farmor at de havde fanget hende 4km fra mit hjem, og hun havde gået over en trafikret hovedvej!! skører hest! men de havde fanget hende. så de trak hende hjem på en af mine venners gå, indtil vi kom hjem. min farmor var knust for hun troed det var hendes skyld, men det var det IKKE! men nikita er hjemme nu, og vi har flyttet hende nogle få meter væk fra den mark hun stod før, og her er mere græs m.m nu har vi os isoleret det så meget at jeg ikke engang ville komme ud :P hehe.

der kommer snart lidt billeder hvor hun græsser/og jeg sidder på hende.

:)

ps. jeg har lavet mine ting, på ridesiden (til min hjemmeside m.m) og nu kan tingene ikke vises! og ridesiden kan ikke vises! andre der ikke kan se ridesiden, og de ting i har lavet og lagt ind på ridesiden???

:-P Line & Nikita :-P
~ Livet er at ride, ride i en skov på den pony man elsker ~
0
0
Svar på denne tråd

lyder da hygligt..
Forfatter: 
Dato:  15-07-2005 20:03
håber du havde en go' ferie :-D
(sådan lyder det da ihvertfald :-P )
Hilsen
S
i
n
a
Pas på, jeg bider!
Okay,jeg er tosset 8-)
0
0
Svar på denne tråd

Brum brum brum;)
Forfatter: 
Dato:  15-07-2005 20:17
Jah, nu bor jeg jo i KBH;) så har svært ved at forstille mig hvordan det er at være på ferie her,) hehe, men det lyder som om du har haft det godt her ovre;) Surt med din pons:O
8-) Whatever 8-)
0
0
Svar på denne tråd

haha....
Forfatter: 
Dato:  15-07-2005 21:51
det var en SKOD trÆhytte man! sidste år var det sku lukus, men det kostede os 10.000 ca. iår kostede det at bo i den træhytte; 2500.. sårh :P men vi alle sys det var skod! så er der en nudist lejer camping tæt på; og til dem der ikke ved hva "Nudist" er så er det at man går nøgen hele tiden :s!
også lå den få meter fra en halv rådden camping plads, hvor der ikke er nogen fugle :s de er jo sikkert døde :o! også ER det nogle MEGET mærkelige typer der bor der :s fulde hele lortet, og nogle lugtede osv.
SÅ stod der at hytten ligger 150m til GODT badevand, jaja, det gjorde den, men badevand? HA, der var små sten, store sten, mellem sten, runde sten, flade sten, firkantet sten, seks kantet sten, tre kantet sten, grimme og pæne sten OVER alt, i det heletaget STEN 8-) Haha? så var der en badebro, ja right men der er stadig sten? god badestrand? den må de længere ud på landet med.

er sku glad for at være hjemme :s

:-P Line & Nikita :-P
~ Livet er at ride, ride i en skov på den pony man elsker ~
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider