muhaha! et gys hva?

jeg er tiiilbage!
lige fra sjÆlland, der!
Bå men jeg kan jo lige skrive lidt om hva jeg lavede på denne lille Ø uden palmer.
Søndag: lige kommet, tog til skibby for at æde. så fjernsyn resten af aften. >sygt<
Mandag: ØhM, hva lavede vi mandag???

tror vi.. NÅR ja, vi tog til roskilde, shopped lidt, og var inde i >LIG KIRKEN< som jeg har døbt den. der er vores Kongelige tingester derinde, de er besgravet, i gulvene, og sten agtige kister. om aften så jeg fjerner.
Tirsdag: hmm? vi kørte rundt i timevis fordi min far TROEDE at den by han vil hen til, lå helt nede på sydsjælland, men så var byen der ikke, fordi den faktisk lå i vest siden

, nå men så gik vi så på stranden og derhjemme så vi tv.
Onsdag: Shoppingtur til KBH. derefter strand. derefter tv.
Torsdag: shoppingtur til holbæk. derefter tv, også slut?
Fredag: vi stod op, for at komme i kbh's zoo. men da vi kom ind, fik vi et opkald fra min farmor at ponyen var VÆK!!!!!!!!!!!! FEDT HVA? jeg hylede og skrag og ville bare HJEM! min farmor passede hende.
Nikita kravede åbenbart underhegnet fordi hun har fundet ud af at det var fredløst, og det var lidt løst, fordi min far ikke havde strammet det inden vi tog på ferie. nå men så tog vi så hjem til hytten, pakkede, skrev i gæstebogen, og skred! men inden vi skred fik jeg et opringning fra min farmor at de havde fanget hende 4km fra mit hjem, og hun havde gået over en trafikret hovedvej!! skører hest! men de havde fanget hende. så de trak hende hjem på en af mine venners gå, indtil vi kom hjem. min farmor var knust for hun troed det var hendes skyld, men det var det IKKE! men nikita er hjemme nu, og vi har flyttet hende nogle få meter væk fra den mark hun stod før, og her er mere græs m.m nu har vi os isoleret det så meget at jeg ikke engang ville komme ud

hehe.
der kommer snart lidt billeder hvor hun græsser/og jeg sidder på hende.
ps. jeg har lavet mine ting, på ridesiden (til min hjemmeside m.m) og nu kan tingene ikke vises! og ridesiden kan ikke vises! andre der ikke kan se ridesiden, og de ting i har lavet og lagt ind på ridesiden???