|
|
| Kan i se det som ikke er der? |
| Forfatter:  |
dippie |
| Dato:  |
14-07-2005 12:47 |
|
Hej.... faldt lige over billedet med ansigtet i ryttersnakken.... hmm og så faldt jeg lige over det her billed af min veninde.. og opdagede noget jeg kan se som ik burde være der.....
Oven over hendes hoved er det og så lidt ud til højre... kan i oss se det?
Ved jo ik hva det er men synes det er lidt sjovt 
(Billedet er ik redigeret.)
Kram Dippie og Charmur den STORE skørtejæger! (Western 4-ever) Et godt hestemenneske hører når hans hest taler til ham, - et stort hestemenneske kan høre hesten hviske, men dårlige hestemennesker kan end ikke høre når hesten skriger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Totten.. |
|
|
Er det, det der ligner en hårtot der stikker lige ud..? Eller hvad. .? Skummelt hvis det ikke bare er en hårtot.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chela,, |
|
|
Tænkte på om det kunne være den sorte "mand" ?
Jeg aneer det ikke.
Vh Line og hypperne. ♥Darling♥-♥Queen♥´ Min arto LineQueenDarling@hotmail.com <-MSN, bare tilføj.
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja.. Hvis i spørger mig, såå.. |
|
|
Det eneste jeg kan se er nået hvidt, der ligner en helt almindelig lampe  .. Hvis i kigger godt efter, kan i også se ledningen
Hvis det er det i snakker om?
Hilsen Line & Danielle >>"Sig ikke alt, hvad du ved, men vid alt, hvad du siger"<<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zomet.. |
|
|
Har zomet lidt på billede og ude i højre side er der noget der ligner en sort hat. Den du tænker ? Oppe over hende, det jeg troede var en hårtot, viser sig vist at være en lampe..? Andet kan jeg ikke få øje på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hehe........... |
dippie |
14-07-2005 18:26 |
|
Bare i orden... hehe men sjovt at jeg kan se et hoved lige over hendes..... hehe... men det er synd i ikke kan.. ellers er det bare mig der er skør hehe....
Der er en ledning jah og den ting der ligner en hårtot er en drmmefanger
Kram Dippie og Charmur den STORE skørtejæger! (Western 4-ever) Et godt hestemenneske hører når hans hest taler til ham, - et stort hestemenneske kan høre hesten hviske, men dårlige hestemennesker kan end ikke høre når hesten skriger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jep... |
Theis |
14-07-2005 19:47 |
|
Dårligt kamera...
Gå et nyt?
Mvh. Theis ~ Only the good die young
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej nej ... |
|
|
Den er god nok - lige over hendes hoved er et andet hoved. Det er nu meget normalt, med mindre man insisterer på at afmystificere alting.
Prøv at sende det til Shetter, hun vil vide om det er fusk, tilfældige skygger eller om der rent faktisk er noget. Men min vurdering: Jo, I havde besøg den dag.
Mange hilsener Vickie! Jeg søger en lejlighed/ejer/leje/villa på amager - min. 2½ værelses (eller stor 2 værelses) med tilladelse til dyr. Skriv for info eller hvis du kan hjælpe mig.Medlem af "Smårytternes" klub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Det en kniiiv 
- eller et horn 
Katrine ¤ Latent Lafaette <3 ♥ - Altid sammen (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Næh... |
|
|
Tror bare det er billedet der er dårligt? Eller kvaliteten på det..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Uhhuhh.. |
Prinsesse Tut |
14-07-2005 22:01 |
|
Skræmmelse :/
Kyss Tut.
Elsker sine venner <3 SukkerTærte Power? Er det sundt er rulle sig i lagkage?
Se min hjemmeside!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Nogen der kan lave en ring omkring det... |
Michelle og Dun-Let |
15-07-2005 12:35 |
|
mystiske???
Og så sætte det herind?
For kan altså ikke lige få øje på det, hehe...
~Michelle~ Ultralykkelig ejer af de to smukke tøser, Duna og Lady! "Hvorfor har de gulvtæpper liggende på bordene??" Citat: mig, sagt for nyligt på en græsk restaurant!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ihohfohf |
|
|
..spooky.. !
hovedet altså hæhæ.. ikke drømmefangerknivenlampen..
Venlig hilsen Kamelai 100% ♥ Intet Hjerte Er Foruden Vinger ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| buh hehehe |
|
|
Buh! Muahahahaha!!
Håber ikk i blev for forskrækkede.. stemningen var baree lige til det
Venlig hilsen Kamelai 100% ♥ Intet Hjerte Er Foruden Vinger ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spøgelsesbillede |
|
|
kan ikk se en disse.. det er et billed af din veninde inde på dit eller hendes værelse vel. kan ikk se noget andet...
knus ida
<roser er røde violer er blå bingo er bedst med dressursadel på
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ka' se det.. |
Frøken |
15-07-2005 22:40 |
|
Over hendes hovede er et anden hovede, det ligner lidt en mand.. I kan måske også se hovedet ved at kigge langs loftet, hvor det direkte over pigens hovede bliver afbrudt af det andet hovede. Kig dog efter, mennesker 
Det er faktisk mega tydeligt..
Men det der mellem hattene og lampen (ikke ledningen  ), det er nok kun mig der har fantasi nok til at se det.. det er vist en dreng.. en lille dreng der græder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uhyggelig! |
SaLLe!! |
15-07-2005 22:43 |
|
Uhyggelig!
Et spøgelse måske?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jehuyjkkrl |
|
|
OMG
Det ser virkelig skummelt ud. Ligner sådan en maske eller sådan noget.. Skræmmende.!
Mvh. Selma... Heste er ikke det bedste, - det er ponyer! 
| Tjah. Nok er vi anderledes, men hva gør det når vi har det sjovt..? Hvis alle var normale fantes der jo alligevel ingen, der var anderledes?!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja jeg |
Peter plys |
16-07-2005 17:18 |
|
ja jeg kan se det men som en sagde "hvis i kigger godt efter kan i se en ledning" og ja jeg kan se ledningen men jeg kan se noget gennemsigtigt foran ledningen
men kan klart se det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
Twiggerly |
16-07-2005 17:58 |
|
Kan ikke se hvad der er, men et eller andet er der. Nok.
† Twiggerly At elske er at beundre med hjertet. At beundre er at elske med hjernen. <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gulerods juice ?! |
Pernille-Ramona |
17-07-2005 14:03 |
|
til frøken: jeg kan ikke rigtig se en dreng der græder! kan du forklare det lidt tydeligere ?
MVH Pernille Jeg tabte en tårer i havet... -_-_-_-_- den dag jeg finder den, vil jeg stoppe med at være på JHN 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er det dét her? |
|
|
Er det dét jeg har indrammet?
Sådan en slags fe, med vingerne ned ad? og hovedet vendt mod højre og halsen/hovedet/vingerne over venindens hovede? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej ja jeg |
|
|
kan også se det. Jeg har lige været inde og prøve at fremhæve det lidt i et billedprogram, jeg fik det vist gjort det så man kan se en del..
UUUH!
hold kæft hvor er i paranoide 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg tror |
|
|
forresten også at vi har en øksemorder på marken..
ej undskyld, hvis jeg har gjort grin med indlægget, det er bare lidt komisk. Det kan have været genskin, lyskegler, osv 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ej helt ærlig.. |
S-i-n-a |
18-07-2005 13:55 |
|
kan ikke se det..eller jo, måske et øje?
Hilsen S i n aPas på, jeg bider!Okay,jeg er tosset 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|