|
|
| Tess er UNDERLIG!! |
|
|
Heeej ænder .
Har lagt mærke til, at hver gang jeg skal ud og hente Tess ( den mørke ) så "nikker" hun eller svinger med hovedet, også stopper hun først når jeg er kommet hen til hende, hvorefter hun skubber blidt til en og stryger mulen i ens nakke.
Det er virkelig virkelig sødt , hun gør det HVER gang, og kun med MIG , ikke med min mor eller sådan.
Har jeres heste nogen former for underlige ting og sager de laver ??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ben (se billeder på præs) forfølger mig overalt hvor jeg går  hvis jeg skal arbejde i folden (f.eks. slå brændenælder ned) går han med mig rundt - lige i røven af mig fordi han godt kan lide at være med  Kan tit slet ikke svinge leen og må flytte hesten først  han kommer bare igen... hehe..
Selv om hans bror står 20 meter væk og æder af et eller andet lækkert jeg har givet dem... hehe...!
Mine heste kommer altid når de ser mig, så behøver aldrig hente dem... men de kommer travende i fuld fart  ser sjovt ud med de små ben... hehe...
Tjaa, det var jo så hvad jeg lige havde på hjerte...  Vinder af "Bedste Hovedbillede" og "Bedste hoved-og-kropsbillede" 2004  Med den skønne Ben!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Sødt.. hehe..
Tja.. Danielle er helt VILD med levertran  .. Når jeg ordner hove, så VIL hun altså smage  ..
Eller når vi står i stalden, så er der sådan en stor vand tønde (Dog ingen vand i) Der stikker hun næsten altid hovedet ned i, og siger "brrrrrh"
Skøre hyp
Hilsen Line & Danielle >>"Sig ikke alt, hvad du ved, men vid alt, hvad du siger"<<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kahlua.... |
| Forfatter:  |
Johanne(Kahlua) |
| Dato:  |
09-07-2005 12:24 |
|
Gør noget nær det samme som Bjælles hest.
Når jeg går ned mod folden og kalder kigger hun op og begynder at vrinske, løbe rundt, bukke, stejle og lege med de andre. når jeg kommer ind på folden kalder jeg igen og så traver hun ALTID hen til mig. meget mærkelig krikke!
At vove er at miste fodfæstet et øjeblik. Ikke at vove er at miste sig selv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Jeg tror at min hest slå alles underlige heste 
Det har ikke noget at gøre med at hun har ondt, eller lign, for tro mig ! Har fået det undersøgt så mange gange fordi at det er mærkeligt.
Hun blabber med hovedet helt vildt hurtigt, og så siger hendes underlæbe "blab blab blab" og det er så nuttet  det gør hun HVER gang at jeg lukker hende på fold, sadler op, skridter varm eller er i skoven ! hun gør det af glæde ..
Hun nikker nærmest med hovedet, hun gør det bare mega stærkt, forstår ikke at hun kan. og så lægger hun nærmest sine øre ned på siden, so cute  
¤ ved ikke om i kan forestille jer det 
Katrine ¤ Latent Lafaette <3 ♥ - Altid sammen (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min har mange mærkelige |
Beritt |
09-07-2005 12:37 |
|
Min laver meget mærkelige ting.
F.eks. så når man gnubber hende lige bag forbenet, så gnubber hun igen på min arm.
Hun er et rigtig lyde dyr, står altid og brummer, lammer eller vrinsker.
Hun er rigtig god til at liste, f.eks. når vi står på staldgangen, og hun ikke er bundet, så går jeg ned i den anden ende, og bukker mig ned for at tage noget i strigle kassen, vender mig om, og vupti har en hest lige foran mig, med det mest uskyldige blik, uopdragne krikke!
Hun elsker at få hovedetøj på, hun skal bare have et eller andet i munden, nogen gange tager hun fat i næsebåndet istedet for biddet, også gider hun bare ikk slippe igen, så står hun igen med de der øjne og holder hovedtøjet.
og jeg kunne blive ved!
Birds are free and so are we. Free from hate to deside our fate. Love is kind but pay no mind
|
Rikke og Farinelli 
| hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehe;) |
|
|
når jeg ordner lurt ude på folden kommer monty nogle gange hend og puster mig i nakken det er så sødt
og bingo tager nogle gange når jeg kæler med ham ude på folden hovedet ned og ligger det ind på min mave og så skal jeg stå og klø han på mulen. eller mellem øjnene nååååååh min lille hest
hehe når jo og monty gaber allllltttttiiiiiidddddd når jeg har taget biddet ud af hans mund hehe
skøre skid
knus ida
<roser er røde violer er blå bingo er bedst med dressursadel på
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| The overskrift =} |
~| *Mifisto* |~ |
09-07-2005 19:21 |
|
Når vi skridter varm for lange tøjler, går Butte og nikker med hovedet, mens ørene ligger ud til siden  Og så svinger de i takt, når hun nikker 
Det ser så sødt ud. Skøre krikke
Og så tror jeg, at jeg har verdens mest kræsne pony! Hun vil ikke spise brød! Hun snuser til den, rører ved det med læberne, men så vender hun bare hovedet væk, og ser fornærmet ud  "Tænk, ville du virkelig FODRE mig med dét?"
Roses are red, violets are blue, But a face like yours, belongs to a zoo. Don't feel bad, don't feel blue, Frankenstein was ugly too ! <33 Butte <33<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sugdpsaued |
|
|
Håhå . Skøre søde ponyer , Katrine's er da godt nok nuttet , Ih altså..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Candyfloss |
Marthine & Selina <3 |
17-07-2005 11:37 |
|
Selina er godt nok ikke min meen:
Når vi rider eller er kommet ind i boksen så grynter hun og hvis hun ikke grynter så laver hun abelyde 
Skøre hyp!
Der er også en hest oppe på "min" rideskole der ikke kan lide gulerødder, eller jo men kun gulerødder fra min bedstevenindes have
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Victor... |
Pernille-Ramona |
17-07-2005 13:07 |
|
når jeg går ud på folden så kommer Victor (min shetter) hen til mig... og så skal han lige undersøge mig. han starter min fødderne, så benene og så maven, brysten og så skal håret lige mules engang... synes han er så nuttet når han gør det. også muldrer han min mave med sin lille komule  hehe...
MVH Pernille Jeg tabte en tårer i havet... -_-_-_-_- den dag jeg finder den, vil jeg stoppe med at være på JHN 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pernille-Ramona: |
|
|
Pernille-Ramona: Så må du godt nok være lav, hvis din SHETTER skal kunne nå dit hår, eller hesten meget høj.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til Sasma |
Hættemåge |
17-07-2005 17:20 |
|
Eller så har hun bare langt hår..
Min shetter (94) kan altså også nå mit hår (jeg er 163) som er skulder langt.. Det er bare et spørgsmål om at den strækker hovedet opad..
hilsen Tanja, Angel og Rødhætte Medlem af Smårytternes Klub
Blåt Snuske og Snoppy indedækken, til salg, mere info i præs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| bumbumbum |
Odin |
18-07-2005 00:34 |
|
Sasma : Oh, du er også højere end mig. Jeg er 13 år og er 156 cm. - måske lidt højere 
- Mvh. Odin †. kærlighed er som en rose, men ingen rose uden torne .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift.. |
*Sandra m Beauty & Kashmir* |
18-07-2005 01:05 |
|
Sunshine kan lege "hent pinden".. Hehe.. Det er altså vildt sjovt.. Hvis jeg finder "hans pind" (man har vel en yndlingspind  ) Og kaster den, traver han direkte hen, samler den op, kommer hen, også kan man ellers bare stå der og trække og hive, for det er jo hans pind  Hehe.. men sjovt, det er det! Han har også en svaghed for grimer.. Derfor Dixie ikke går m Grime.. Han kan ALTID få den pillet af på en eller anden måde, også render han rundt m den i gabet og svinger den glad fra side til side  Skøre krikke  I ska da ikk snydes for et billede a drengen m hans yndlings legetøj

Kram ♥ Sandra der ♥ Beauty & Kashmir ♥ Shettere sælges, i alle aldre. Se mere på min præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|