Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hvad har i lavet idag ;D
Forfatter: 
Dato:  08-07-2005 20:22
Heej (:

Pyyha ! Sikke noget vejr idag, her er det 26,5 grader i skyggen. Og kl. er alligevel 20.15 nu.
Jeg stod op ved 11 tiden, gjorde mig klar, og så kom min bedste veninde, Camilla, ved 12.00 tiden.
- Vi sku nemlig om i byen og shoppe ;)
Jeg fik mig en ny bikini, herre fed :P
Jeg sku allerede være hjemme ved 14.00 tiden, så vi havde lidt travlt.
Hun sku på arbejde, og jeg sku ud til søen.
Så der tog mig og min familie + 2 af min søsters veninder ud. Det var egentlig os herre hygge ;)
Blev egentlig pænt brun af de 3 timer jeg var derude ..
Da jeg kom hjem tog jeg noget at drikke ( :P ) <- vand ( er jo på slankekur ), tog mit ridetøj på og fræssede ud til Laffe.. Hun stod der heldigvis endnu, altså hun er ikke blevet slået ihjel endnu :)
Så red jeg en lille tur, og så kom Ida derned da jeg var ved at køle Laffe af, så fodrede jeg Laffe og vi gik om til Lesley og Capone for at se til dem, og lukkede derefter Laffe på fold og cyklede hjem.

Det var lidt af min dag :)
- skal ud at spise nu ;)

Hvad har i lavet ?

Katrine ¤ Latent Lafaette <3

- Altid sammen (:
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har..
Forfatter: 
Dato:  08-07-2005 20:28
..prøvet ny sadel, som jeg skal købe! Og jah, har muget i en boks og strøet i en anden og købt noget tøj. Og spist en is! Nam nam!
---> Mvh. Fønne Tolden <---
~Har 4 ben, 2 ører og 0 hjerne...
0
0
Svar på denne tråd

gfhgggfg
Forfatter: 
Dato:  08-07-2005 20:28
har bare redet, sovet og spist;)

Flying Duchess

Nik&Jay- altid(:
0
0
Svar på denne tråd

. . .. . .
Forfatter: 
Dato:  08-07-2005 20:30
været ude ved Bine, og taget et kæmpe læs billeder af Nynne (søs) da hun red hende ;-D

og været nede at få min monsterfede bikini, og noget undertøj !!
og ellers hmnn... lavet ny signatur :-D
Skrid Kælling

Føler man sig truffet 8-)
0
0
Svar på denne tråd

the overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-07-2005 20:32
jeg har været sammen med en veninde til sidst blev det ret kedeligt.. hun kan IKKE lii heste såå og der er IKKE ret meget gang i hende.. så til sidst blev det kedeligt... bedste venner er ikk der hvor en selv R såå.. Freia R i Kroatien og Marie bor på sjælland.. ØV.. skal måske ud at ride dejlige Max i aften.. der er det noget køligre!

SeZZeR
♥Pode min dejliie pii♥

>o<mailen R..: PAS PÅ..! den R sej..: musen-bed-elefantens@hotmail.com >o<

va R Peter plys's ynglingshesterace..?
SVAR..: Tænk dii lii om ik..?!

Peter Plys og haffelaffen

HAHA!! man får altid et godt grin me dii..! ♥

0
0
Svar på denne tråd

pinky missetat. ö
Forfatter: 
Dato:  08-07-2005 20:37
ehm, jeg stod vidst op klokken 09:30. men er ikke helt sikker ? :P nå men, så så jeg en genudsendelse af mcleods døtre. da den var færdig satte jeg mig ved computeren, og sad der et godt stykke tid. da min mor så skulle til at køre på arbejde, gik jeg ud i volieret, hvor mine katte lå og nød sommervejret. jeg havde så selvfølgelig kameraet med, så jeg kunne tage nogle billeder, og dem fik jeg taget. men, så kom der selvfølgelig et problem, kunne ikke lukke volieredøren bagefter. :P så jeg skyndte mig ind og ringe efter mor, men hun tog den ikke. hmm, satte jeg mig ved computeren igen, og scannede billederne ind som jeg havde taget, og lidt efter ringede mor, og jeg fortalte så jeg ikke kunne lukke døren. nå, men hun kom så lige forbi, og lukkede den. jeg valgte så at tage med hende på arbejde, og ved egentligt ikke hvorfor ? :P tja, så kom jeg så hjem 17:30., hvor mig og mor, havde været på mc donalds og købe mad, også sad vi og spiste aftensmad herhjemme. ja, så nu sidder jeg her på jhn, msn og arto.
ret spøgs dag. :P

• lulu
- hun elsker pink B-)
0
0
Svar på denne tråd

Varmt..
Forfatter: 
Dato:  08-07-2005 20:38
Ja, man skulle ikke tro at klokken var 20.23 nu, så dejligt vejret er.
Og heldige at du er blevet brun ..
Det 'talent' har jeg slet ikke :-P
Kan kun blive rød ..

Nå men ..Idag har jeg været sammen med to veninder (Trish og Møg)
Vi cyklede en tur i IKEA, mega hygge..
Tågede rundt derinde, spiste os meget mætte.
Og så tågede vi videre ..
Så tog vi hjem til Trish,
Var der nogle timer .. hygge .
Så tog jeg hjem og spiste.
Nu er jeg hjemme ved Julle (Julie xxx)
Hun skal spise nu..

Kyss Tut.

Elsker sine venner <3
SukkerTærte Power?
Er det sundt er rulle sig i lagkage?

Se min hjemmeside!
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  08-07-2005 21:03

Har pakket, været hos Belli og Supermanden, spillet lidt guitar, ærgret mig over, at min (nyinvesterede) Mp3-afspiller, pludselig ikke virker, lige nu hvor jeg skal af sted på ferie, leget med Luka, nusdet med Nala og Laika :D

Duke
Where there's a Will there's Way
Don't Delay what you can Do Today
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  08-07-2005 21:48
Sov til kl 1.. Så stod jeg op og tog ind til byen.. Der købte jeg lidt tøj, fik noget at æde, og så hjem igen.. Hehe..
Nu er jeg sammen med tut.. :P

MVH.
Julie xxx
Prøv lykken!

0
0
Svar på denne tråd

Min dag..
Forfatter: 
Dato:  08-07-2005 23:22
Blev vækket af min mor klokken 8.00, men så faldt jeg i søvn igen (typisk mig 8-) ), og vågnede klokken 9. Nå men stod op og fodrede krikkerne, og så sku vi til dyrskue i Hjørring (vi havde fået nogen armbånd af nogen venner, så det sku udnyttes!). Men før det var vi lige inde og handle i Hjørring. Sådan noget mad, til min mors firma. Tjaeh. Så kom vi hjem, og jeg lukkede krikkerne ud, og smed mig ellers ud på græsplænen, og typisk mig, falder jeg i søvn, og sover der omkring 1 time. Nå men, så valser jeg ud i stalden og muger, også kommer krikkerne ind, og Jason bliver longeret, og han svedte, som en hel flodhest, så han blev spulet med vandslangen, og det var da vældigt, indtil han prøvede at sluge slangen. Men så blev Freja ordnet, og begge bokse blev tjekket, og så blev de fodret til aften. Derefter sku jeg spise, og bagefter tog vi på stranden, hvor nogen af vores venner kom, også kom vi hjem her kl. 23,00. Og så sidder jeg her, og ser Familien Osbournes ;D

Nåeh jo, så var vores psykopatiske nabo også ved at fælde Vores træer ude i baghaven, flot, han har skåret alle sine egne ned! :P
Venligst Cecilie
Stald Abildgaard
0
0
Svar på denne tråd

Hvad har i lavet idag ;D
Forfatter: 
Dato:  08-07-2005 23:42
Været i Taastrup, mødt min venindes netven og hans veninde. Virkelig fine folk! ;D Rigtig god tur.
Og så ude hos hesten, den gik af helvede til..

Stinky med Daimond
0
0
Svar på denne tråd

lavet traktor
Forfatter: 
Dato:  08-07-2005 23:46
forruden sprang, så der var nok at lave til mig i dag
Venlig hilsen kristian

Hvis du skal handle så husk altid: tingene skal være bedre end nye og må ikke koste noget

JHN RS Moderator

medlem af
AHNA og FNK

stifter og formand: klageklubben
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider