HaRj Ænder

(Hmm.. så begyndte jeg også

)
Tja.. D. 1 maj blev jeg så heste ejer

.. Og er begyndt at investere i meeega mange ting (Skal man jo næsten

)
Da jeg fik hende, sagde hende der ejer gården (Og ejede danielle før) At lige så længe jeg blev på den gård, måtte jeg bruge hendes sadel.. Så okæ.. Fint fint

..
Men.. Nu er det så en tre måneder siden.. Og syntes det er på tide at få min egen (Og hendes gamle sadel, passer hende heller ik helt perfekt)
Jeg vil så gerne, have en kombi sadel

..
Hende der ejer gården, syntes jeg skal ud og have fat i en, til mindst 5000.. Før kan man ikke få nogen gode sadler.. Og man risikerer at de kan ødelægger hesten, ellers (Siger hun)
Men.. Hvor meget har jeres sadel kostet?? Er I glade for den.. Ja.. og sådan (Lad venligst hver, med at stille det op i sådan nogle spørgsmål.. Hvis i forstår hvad jeg mener

)
Og.. Kan i f.eks vise mig den? Link til hjemmeside (F.eks

)
På forhånd tak
Og.......
Jeg har prøvet på at lave et nyt brugernavn.. Det hedder "<3Line&Danielle<3" Men når jeg trykker opret, skriver den "Der skal være mindst et bogstav i dit brugernavn"

.. Det ER der da?! Hmm.. nogle der kan hjælpe?
Og SÅ lige til sidst

..
Har set mange, der kan redigere billeder.. f.eks lave deres farver om, beskærer, sætte "spøgelser" ind.. Tja.. Og sådan..
Hvordan gør I? Har I et slags program? Hvis I har, vil nogle så sende det, eller sådan
Nåå.. DET var det hele

.. Håber ik det blev alt for langt