Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hjælp til sadel, brugernavn og redigere billeder?
Forfatter: 
Dato:  06-07-2005 14:01
HaRj Ænder :) (Hmm.. så begyndte jeg også :P )

Tja.. D. 1 maj blev jeg så heste ejer ;D .. Og er begyndt at investere i meeega mange ting (Skal man jo næsten :P )

Da jeg fik hende, sagde hende der ejer gården (Og ejede danielle før) At lige så længe jeg blev på den gård, måtte jeg bruge hendes sadel.. Så okæ.. Fint fint :D ..

Men.. Nu er det så en tre måneder siden.. Og syntes det er på tide at få min egen (Og hendes gamle sadel, passer hende heller ik helt perfekt)

Jeg vil så gerne, have en kombi sadel ;) ..

Hende der ejer gården, syntes jeg skal ud og have fat i en, til mindst 5000.. Før kan man ikke få nogen gode sadler.. Og man risikerer at de kan ødelægger hesten, ellers (Siger hun)

Men.. Hvor meget har jeres sadel kostet?? Er I glade for den.. Ja.. og sådan (Lad venligst hver, med at stille det op i sådan nogle spørgsmål.. Hvis i forstår hvad jeg mener ;) )

Og.. Kan i f.eks vise mig den? Link til hjemmeside (F.eks ;) )

På forhånd tak :D

Og.......

Jeg har prøvet på at lave et nyt brugernavn.. Det hedder "<3Line&Danielle<3" Men når jeg trykker opret, skriver den "Der skal være mindst et bogstav i dit brugernavn" ?:-).. Det ER der da?! Hmm.. nogle der kan hjælpe? :)

Og SÅ lige til sidst :P ..

Har set mange, der kan redigere billeder.. f.eks lave deres farver om, beskærer, sætte "spøgelser" ind.. Tja.. Og sådan..

Hvordan gør I? Har I et slags program? Hvis I har, vil nogle så sende det, eller sådan ;)

Nåå.. DET var det hele :P .. Håber ik det blev alt for langt :P

:-D Hilsen Line & Danielle :-D
>>"Sig ikke alt, hvad du ved, men vid alt, hvad du siger"<<
0
0
Svar på denne tråd

Hmm....
Forfatter: 
Dato:  06-07-2005 14:05
tillykke med hesten først og fremmest...

At en sadel under 5000 ødelægger hesten er i hvert fald løgn.. du klan sagtens få en god sadel til under den pris....

En hubertus flexline er rigtig god.. det er dog en dressur.. Men den er vild god.. :P

MVH.
Julie xxx
Prøv lykken!

0
0
Svar på denne tråd

juliexxx:
Forfatter: 
Dato:  06-07-2005 16:32
Tak tak ;) ... Hmm.. ja okæ.. Må jo på "jagt" så ;) ..

Ingen andrer, der vil svare? :(

0
0
Svar på denne tråd

Vedr. sadel
Forfatter: 
Dato:  06-07-2005 16:52
Jeg har en Hubertus dressur, flexline - den samme som Julie nævner.

Den har jeg så vidt jeg husker givet 3500 kr. for - som splinter ny. Sadelmageren har selv godkendt den og sagt den ligger som den skal.

Så det med at de ikke kan ligge rigtigt hvis de ikke har kostet mindst 5000 kr er noget pjat at sige.

Jeg er da meget tilfreds med min sadel, mener det er en helt okay sadel hvis man ikke har så mange penge at slynge ud :-). Selvf kunne jeg godt tænke mig én med lidt mere støtte, dybere sæde osv. - men tilfreds det er jeg i hvertfald :-)

Held og lykke med at finde en sadel.
-- Cille --

Jeg kan modstå alt - undtagen fristelser 8-)
0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  06-07-2005 16:56
Min kostede 8.550 fra ny .. ca. 10.000 inklusiv omstopning.. Det er meget normalt for en god sadel. Min er en Stübben Siegfried CS..
Den kan kun anbefales ;)

Sådan en sadel kan man godt finde brugt til omkring 5.500..

Katrine ¤ Latent Lafaette <3

- Altid sammen (:
0
0
Svar på denne tråd

*en overskrift*
Forfatter: 
Dato:  06-07-2005 22:15
Tak for jeres svar ;) ... Puha, og mig der er så nærig :P ..

Men.. ingen som ved nået, om de to andre spørgsmål? :(

0
0
Svar på denne tråd

ertyyuiwerf
Forfatter: 
Dato:  06-07-2005 22:24
hmm.. du kan nu sagtens finde en god sadel til under 5000... i hvert fald hvis den skal være brugt.. gå ind og kig nogle steder hvor man sælger brugte ting...! de er tit goe og velholdte også til en oki pris...hehe

Jeg hedder Drude

Bare Drude

0
0
Svar på denne tråd

*endnu en overskrift*
Forfatter: 
Dato:  06-07-2005 22:26
drude: Har du nogle links? ;)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har ...
Forfatter: 
Dato:  06-07-2005 22:58
Jeg har 2 Passier Optimum springsadler, som jeg super glad for.

De koster 18.800 kr stk.

Med venlig hilsen
Natasja
;-D *** "Military Ridningens Formel 1" *** ;-D

GINSBORG
0
0
Svar på denne tråd

min kostede....
Forfatter: 
Dato:  07-07-2005 09:26
.. 2000kr og min har jeg endnu den har jeg haft et år.. den er ikk ødelagt eller noget endnu.. men den gamle sadel som jeg havde.. den havde jeg fået med tulle sidste år.. den havde de købt for 5000kr og den havde de altid haft men den passede ikk hesten ordenlgt. for den faldt fremad og alt sådan noget.. så dyre sadler kan godt være dårlige..
تஐ●•->♥Kris&Tessa♥<-•●ஐت

Tulle er solgt..:(
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider