Ahja, vi havde skam en meget hyggelig dag... Er stadig helt træt efter den
Alle nørderne kom ved 13-tiden, og så begyndte de at sætte al computergrejet op udenfor, tror I så ikke det pludselig stod ned i stænger? Det var bare virkelig REGN!!
Så rykkede vi ind, og pludselig blev min stue indvaderet af computere, ledninger og hvad det hedder ellers - 3 nørder, med en bærbar hver og mindst 2 mobiler så de kunne ringe til hinanden jo
Men vi fik diskuteret og snakket om JHN - der kommer en referat snart, jeg skal lige være helt vågen.
Så lidt senere kom Iben/Action, det var lige mens min shetlænder var ved at bryde ud af folden IGEN!
Og jeg kunne ikke finde ud af at tænde grillen rigtigt

Så Henrik måtte forsøge sig med at redde mit forsøg på en grillstarter *GG*
(Helt ærligt, lidt kul og så lidt tændvæske på? Funker da altid
)
Anyhow, vi fik da grillet og vi havde nok salat

Og jeg havde to slaver som jeg udnyttede groft
(Læs; Ida&Iben) og vi havde en meget hyggelig og underholdende aften...
På et tidspunkt sad alle med mobilerne frem og forsøgte at ta billede af de andre mens folk samtidig sad og forsøgte at holde armene op foran dem,

Så lidt... mystisk ud *G*
Og vi fik noget fortalt lidt sladder om Ida

Og fandt ud af at min hest, er tidligere DVÆRGEhest, hvilket er meget skuffende
Cirena_M nåede også lige at komme med

Det var jo herligt at hun kunne nå det!! Hun har sådan en sofistikeret ond humor *GG*
Og som I kan se på forsiden, så havde vi det også meget sjovt senere på aftenen da nørderne var taget hjem og Ida, Iben og jeg mente at det da var syyynd for Casper!! Synes I ikke vi har dekoreret billedet godt
SÅ! Til trods for vi egentligt ikke var særlig mange, havde vi det altså meget hyggeligt og meget sjovt...