Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Jeres forslag til JHN
Forfatter: 
Dato:  01-07-2005 23:39
I morgen lidt før JHN grill, holder vi et lille "møde" om JHN og hvad der skal ske med stedet.

Så, her er jeres chance for at få jeres forslag og meninger med!
Hvilke ting vil I gerne vi tager op i morgen? Hvilke forslag har I til JHN?

En af de ting jeg har tænkt på er, der er utrolig mange spørgsmål indlæg og nu er der en som ville lave en "JHN Blå Bog" - er det noget vi skulle prøve at lave, lidt ala vores præsentation? Dvs det er fuldstændig frivilligt om man vil lave denne her "ekstra præsentation/blå bog" eller ej?
Jeg aner slet ikke om det er muligt at lave sådan en, er bare en af de ting jeg har tænkt på udover nogle andre idéer.

Så kom frem med dem, når I nu ikke tør dukke op ;-D
Hvad er jeres idéer og forslag til JHN?
Hvad vil I gerne at vi tager op og ser på om det er muligt og brugeligt?

Mvh. Rollo, JHN Moderator

Ps. Det stadig muligt at komme med ;) Så kan I få sagt det I vil om JHN jo...
0
0
Svar på denne tråd

Altså...
Forfatter: 
Dato:  01-07-2005 23:55
Jeg ville gerne hvis jeg ikke boede så langtvæk :-P

Men joo, blå bog? Det lyder fint.

Kunne du måske beskrive lidt nærmere hvad det er, og hvad det kommer til at betyde sådan...? Hvis du ved hvad jeg mener? :-P
Sådan erstatelse af præs oder was?

Shalimar
Tidl. Lama(La)
0
0
Svar på denne tråd

Shalimar
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 00:01
Jeg tænker ikke som erstatning til præsentation, mere som en "JHN Blå Bog" hvor man kan gå ind og læse om brugerne, fordi folk er så "vilde" med at svare på spørgsmål ;)

Ligesom vi under JHN menu har "Ridelejr, I Stalden, Debatforummer, Chat" - så der skulle være en undermenu som hedder "Blå Bog" hvor du så kan gå ind og læse de her spørgsmål som hver person har svaret på.

Forvirrende endnu eller hjalp det lidt ?

Var så udelukkende en af mine egne idéer, for at føre den her blå bog lidt videre...

† [R].ollo †

- hvítir hrafnar er sjalðgæfir -

RolloPigen.dk | E-mail & Msn | Junior Grillaften
0
0
Svar på denne tråd

Aha , så er jeg med...
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 00:09
Bliver det ikke lige lovlig voldsomt med et helt forum kun til det? (Har sikkert stadig ik forstået er meeega træt :-P)

Men tænkte lidt på.. Kunne man ikke føre den blå bog ind under præsentationen så?!
Du ved.. Ligesom en hesteprofil... Så kunne den ligge der.. ;-)

Shalimar
Tidl. Lama(La)
0
0
Svar på denne tråd

!!!!!!!!1
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 00:13
Det med den blå-bog lyder fint :D
Tænkte lidt om man kunne lave en blå Heste bog? evt.?
eller?

Og så kunne vi godt bruge lidt flere smilyer ;) ved ikke om det hører under her, men det er da et forslag af én art :P

:D Qnuz Flicka :D
CHAMPIONATLISTEN 2005! dressur resultater sendes til mig!!
Husk altid at smile!
Det får folk til undre sig over, hvad du har gang i!
{> Max {>
0
0
Svar på denne tråd

JHN - møde.
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 08:04
Hejsa.

Jeg synes det ville være fint med den der blå bog, det kunne være hyggeligt nok at sidde og læse om alle folk :D
Så skulle vi også ha et billede af hver person ind, ikk :) ?

Mht. vores debatter, så synes jeg ikke at der må komme flere regler omkring hvad man må skrive og ikke skrive. Det er nemlig meget sådan at man skal tænke godt og grundigt inden man laver et nyt indlæg, om det nu er noget man må skrive eller ikke må. Såå, helst ikk flere regler :P

Forresten, var det ikke noget med at der hver månede skulle være en konkurrence på JHN, fx Jhn's flotteste hest? Fx, mener jeg der var snak om på et tidspunkt?
Det synes jeg vi skulle holde fast ved ;)

Hmm.. ja, jeg ved det ikke..

Julie :D
0
0
Svar på denne tråd

JuuLiie
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 09:30
Ja der skal være mulighed for at uploade et billede, er jeg enig med dig i.
Skal ikke være et forum på den måde, bare lidt ála ens præs. - måske som en var inde på, en "underting" som ligger inde på ens præs. som andre så kan gå ind og læse, nu når folk er så vilde med spørgsmål.

Ja, det med konkurrencer tager vi også op, dels det med ugentligt/månedtligt billedkonkurrence, og vi vil også ta det op med en "rigtig" konkurrence.

Ellers andet I føler for? ;)

† [R].ollo †

0
0
Svar på denne tråd

hmm rollo
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 09:38
1. god ide med en blå obg..
2. som en anden skriver flere smileys
3. jeg ved at det er flere, (også mig)- der ikke kan finde ud af søge funtionen, så måske kunne den blive nemmere at bruge ?.
4. en venneliste ( men den må vel helst være "hemmelig,"- så det ikke bliver noget med popularitet (ligesom det er inde på arto).

jeg synes at det lyder såh hyggeligt med griil aften i aften, og jeg er en af dem med dårlige undskyldninger :(.. - men jeg bor desværre for langt væk ( vil sige i nordsjælland / helsingør :( )..

god aften/dag

Susy med Shirley var her, og lagde en besked ;)
:-P :-D
0
0
Svar på denne tråd

*æblet*
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 09:59
Ikke nemt, når vi er spredt ud i hele DK ;)

Dine forslag er skrevet ned og blir taget med :)

Hvad angår søgning dog, det er jo en meget generel ting, så ved ikke hvor meget vi kan gøre der - men den er skrevet ned!

† [R].ollo †

0
0
Svar på denne tråd

gyulkgyuligily
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 10:11
Jeg synes at det kunne være rigtig rart, at man (evt. på de forskellige præsentationer) kan se, hvem der er "online" :-) -Det ville virkelig være dejligt!

Ellers synes jeg også, at det er en rigtig god ide med "JHN's blå bog". Jeg synes det ville være godt, hvis det kunne være sådan, at når man kommer ind i menuen, hvor man kan trykke på "chat" eller "debatforum" osv. så kunne trykke på "JHN's blå bog". Så kunne spørgsmålene være derinde, samt et billede af hver enkelt.
Vil også sige at vi godt kunne bruge flere smileyer ;-)

MVH. Antonia med Eros og Askepot<3

εïз Hvor jeg dog elsker de to frække ponyer εïз
:-)
0
0
Svar på denne tråd

et sted kun til
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 10:56
billeder ligesom på det store hn :-P
ZuLu
- nu med maja bro på toppen
- brun ridegjord søges....!!
0
0
Svar på denne tråd

En blokker..
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 10:59
... på beskeder fra enkelte brugere.
Det kunne nu engang være dejligt, så man selv kunne vælge og dermed slap for diverese latterlige kommentarer over beskeder istedet for direkte til personen i et indlæg, hvor personen kun har til formål at brokke sig.

Så en blokerings-knap ville være skønt.

Mvh. Anne Eeg
Irish Cob/Tinker hingsteføl m. afstamning sælges

- skriv for yderligere oplysninger og pris
0
0
Svar på denne tråd

Tja....
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 11:06

Ikke flere fora

Ikke flere regler :P

En onlineliste? Men det har vi jo haft engang - Så det kan vel ikke lade sig gøre? :(

En blokker, som der også bliver forslået

En lidt mere aktiv forside, nu hvor man SKAL forbi den hver gang :P

Æhmm... Det var vist det?

B-) Mvh. Theis B-)
~ Fiction is the truth inside the lie
0
0
Svar på denne tråd

yssrtdrtuydu
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 11:28
Og så vil jeg også lige indskyde, at jeg ikke synes, der skal være et specielt forum til billeder, da meget af "hyggen" her i hyggeforummet så forsvinder! :-P

MVH. Antonia med Eros og Askepot<3

εïз Hvor jeg dog elsker de to frække ponyer εïз
:-)
0
0
Svar på denne tråd

Når ja...
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 11:55

Så duer "Læs hele nyheden" -linket på forsiden vist ikke? Eller også er det bare her den går hen til "Siden kan ikke vises"?

B-) Mvh. Theis B-)
~ Fiction is the truth inside the lie
0
0
Svar på denne tråd

heii...
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 12:09
Sys en lidt bedre forside(vi ska jo forbi den)

Hva mener i med en blokker?
تஐ●•->♥Kris&Tessa♥<-•●ஐت

Tulle er solgt..:(
0
0
Svar på denne tråd

vedrørende blå bog
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 12:28
så skriver man jo ikek selv sin blå bog, det er en andre skriver, ellers kommer der jo ingen af de sjove historier med....

jeg synes at man skal gøre op med sig selv om JHN er en side for sig eller en underside af HN. det er super med menuen til venstre, men at de under debatfora linker til JHn forsiden det er lidt noget rod. ligesom det er lidt noget rod at man havner på HN når man trykker på 'liste over fora' eller når man sletter et indlæg man var ved at skrive til JHN.

Med venstre hånd
Line og Calano

Jumping is the balance between body and soul

Allé rideudstyr
0
0
Svar på denne tråd

Theis...
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 12:29
Ja kan jeg godt se, er fordi det passer lige med at "læs hele nyheden" står lige oven i hvor jeg har lavet et link, typisk ;)

er rettet nu...

† [R].ollo †

0
0
Svar på denne tråd

brumbrumbrum
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 12:44
Måske hvis man på en eller anden måde, kunne gøre chatten mere spændende, så der kom mere gang i den. (Det kræver selvfølgelig også at os jhn'er vil hjælpe til med at komme i gang).

Men måske man på ens profil få stillet spørgsmål af forskellige brugere / hn. Som man skal svare på, hvor efter folk kan gå ind og læse hvad man har svaret. En anden idé i stedet for blå bog, for som Line_Calano, så skal man jo ikke selv lave den.

:-D

Hilsen Josse og Nislotti

Lotti din Hottie

0
0
Svar på denne tråd

En blokker
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 17:00
Ville gerne have en blokker alá den de har på DyreGalleri.dk. Der kan man stemme brugere ud og når der så er til strækkelige brugere der har stemt en ud, bliver man bannet i 2 uger - 1 måned ;-) Det skal selvfølgelig være sådan at moderatorerne ser på sagen, så folk ikke bare stemmer nogen ud for "sjov"

Bare en skør idé :-P

Med hensyn til en online liste, vil det være alletiders :-D
M.v.h.
~ - LovePhoebe - ~
Der er kun én ting i livet, som du kan være 100% sikker på
- At dø
0
0
Svar på denne tråd

love-phoebe...
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 17:20
Forstod hva du mente med blokker..:D
تஐ●•->♥Kris&Tessa♥<-•●ஐت

Tulle er solgt..:(
0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 17:40
Tjah, faktisk synes jeg ikke der er så meget, der skal laves om - har det fint med JHN som det er :P

Theis nævnte noget om en onlineliste, som jeg synes lød ret smart, men somsagt, det kan ikke lade så gøre.
Ellers har jeg ikke noget at sige.

- Mvh. Odin
†. kærlighed er som en rose,
men ingen rose uden torne .
0
0
Svar på denne tråd

blokkering
Forfatter: 
Dato:  03-07-2005 23:35
En blokker som den love-phoebe foreslår, synes jeg er en utrolig dårlig ide. er det ikke meningen at alle skal have lov til at være her? Hvis man kan stemme nogen ud ender det nemt med at hvis der er nogle der er uenige i en debat så bliver de stemt ud. Hvis der er nogle der skal udelukkes skal der være en reel grund til det. Og så skal de udelukkes af nogle med autoritet. Jeg synes det fungerer fint som det er nu, hvor moderatorerne kan udelukke folk. Ellrs tror jeg hurtigt at der bliver meget muddekastning og folk tager ´blokkeringerne meget personligt
-Signe

Husk at tage sutsko på eller bliver strømperne forkølede
0
0
Svar på denne tråd

hmm,...
Forfatter: 
Dato:  03-07-2005 23:54
Synes vi skal have en onlineliste for JHN'er eks.
måske på vors' præs.?

:-P Line & Nikita :-P
~ Livet er at ride, ride i en skov på den pony man elsker ~
0
0
Svar på denne tråd

Onlineliste !
Forfatter: 
Dato:  20-07-2005 22:46
Syntes det eneste vi mangler her er en onlineliste .. ;D
- Tulle
0
0
Svar på denne tråd

* en overskrift*
Forfatter: 
Dato:  20-07-2005 22:57
Måske i kunne lave det sådan, at det var nemmere at ligge billederne ind? Så man ikke altid skulle ligge dem ind på nettet først (Tager s*tans lang tid ;) )

Ellers ikk andre forslag herfra :) .. Syntes det længere oppe lyder fornuftigt! ;)

(Syntes dog IKKE der skal blive en regel, ang at ligge billeder ind!!! Ville slet ikk være så hygsomt så) :)

:-D Hilsen Line & Danielle :-D
>>"Sig ikke alt, hvad du ved, men vid alt, hvad du siger"<<
0
0
Svar på denne tråd

Trulsen & Line
Forfatter: 
Dato:  20-07-2005 23:40
Truslen; Ang. onlinelisten, sådan en har vi som sagt haft - men pga. tekniske fejl blev den fjernet, den gjorde så folk nogle gange loggede ind og endte på en helt forkert bruger - dvs. at hvis du loggede ind som dig selv, kunne du eksempelvis ende på min bruger. Derfor, er den fjernet igen.

Line; Hvis man skulle gøre som du foreslår, så kræver det helt utrolig meget plads for Heste-Nettet, det kræver nemlig at du uploader dem i hvert evig eneste indlæg og det vil fylde meget meget mere end når du "bare" linker fra et andet sted på nettet, som fx. din HN præsentation :)
Håber du forstår hvad det er jeg siger? Det er lidt besværligt det med billederne, det ved jeg - men det er det der er mest praktisk, rent teknisk og nørdet set, og teknisk og nørdet er jeg ikke ;-D

Rollo

...Hvítir hrafnar er sjalðgæfir...
- Marie, Chanell & Uffe -
| RolloPigen.dk | Msn |
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider