|
|
| springhøjder for kat.1 på klubplan. |
|
|
hejsa! hvor høj er disse spring, for kat.1 på klubplan?
DK
LD
LC
LX
LB
LA
godt nok ik lige i rækkefølge men alligevel 
Line & Nikita† Jeg er kun en hest kære rytter, men mit hjerte er varmt og godt, og for glæden ved at tjene andre, vil jeg gøre mit yderste blot jeg får korn, hø og vand, som du synes jeg har fortjent og et godt varmt leje til hvile når dagens arbejde er endt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Springhøjder |
|
|
DK har jeg aldrig hørt om
LX det er vist ikke noget springklasse, men en dressurklasse. Istedet er der LE og det er 60 cm.
LD 70 cm
LC 80 cm
LB 90 cm
LA 100 cm
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| karen... |
|
|
mange tak 
Line & Nikita† Jeg er kun en hest kære rytter, men mit hjerte er varmt og godt, og for glæden ved at tjene andre, vil jeg gøre mit yderste blot jeg får korn, hø og vand, som du synes jeg har fortjent og et godt varmt leje til hvile når dagens arbejde er endt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jo der er ..................... |
|
|
Heiii
Jo der er en klasse der hedder lx i springning, er også i dressur ligesom der os er en le i dressur.
For en 1.pony er den 50 - 60 cm. 2 = 40-50 cm. 3. 30 - 40 cm
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gulerods juice ?! |
| Forfatter:  |
Pernille-Ramona |
| Dato:  |
28-06-2005 22:15 |
|
DK hva for nogt ?!
LD 60-70 cm
LC 70-80 cm
LX 50-60 cm
LB 80-90 cm
LA 90-100 cm
MVH Pernille Jeg tabte en tårer i havet... -_-_-_-_- den dag jeg finder den, vil jeg stoppe med at være på JHN 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| altså:: |
| Forfatter:  |
Sig-og-chamai |
| Dato:  |
29-06-2005 11:43 |
|
DK- har aldrig hørt det
LX- Jaah er der ikk noget der hedder men der er LE og det er 60 cm.
LD- 70 cm.
LC- 80 cm.
LB- 90 cm.
LA- 1 m.
Man rider ikk LX-spring til stævner men hvis der er noget der alligevel hedder det må det være 50 cm.
-Kraam Chamai min lille Madonna 
Tænk før du handler ellers er det for sent!!! Tænk i hestens baner... Ville Du bryde dig om det du gør mod den??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svarene.. |
|
|
DK Er der ikk noget der hedder
LX 50-60 cm
LD 60-70 cm
LC 70-80 cm
LB 80-90 cm
LA 90-100 cm
تஐ●•->♥Kris&Tessa♥<-•●ஐت
Tulle er solgt..:(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa... |
|
|
jo DK, er 70-75 mener jeg
Line & Nikita ~ Livet er at ride, ride i en skov på den pony man elsker ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lidt om springhøjder |
|
|
springene har præcis samme højde om det er på klubplan eller c-plan, eller landsplan for den sags skyld. rider man en Mb, ja så rider man en Mb og så har den samme højde alle steder. dette fordi rideforbundet har udstukket nogle regler som mange klubber følger også til deres klubstævner.
rideforbundet har bare ikke lavet klasser der er mindre end Lc, som er 80 for etter. Klubberne finder altså selv på klasser der er mindre, dem kan de kalde hvad de vil, det være sig Lx, mini spring, debutant, etc. de vælger også selv hvad den enkelte klasse kræver af rytteren. melder man derfor en af den slags klasser bør man inden have forhørt sig hos klubben hvor stort det er.
nogle steder vil man komme ud for at Lx er 40 andre steder er det 60, derfor er det eneste fornuftige at ringe.
lige af ren nysgerrighed. hvad er DK en forkortelse for?
Med venstre hånd Line og CalanoJumping is the balance between body and soulAllé rideudstyr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|