|
|
| Dumme uvidende fædre. |
|
|
Kender i det?
Var jo på ridelejr her fra mandag til fredag, og igår da vi var færdige med at ride opvisning står jeg og er igang med at sadle May Flower af.
Så står der en eller andens far og begynder at provokere mig helt vildt.
Han snakker til sin kone, og siger en masse med at, "Det er da fuldkommen latterligt at den har så meget udstyr på, det er den jo ikke født med. Det er jo skide syndt for den. Den er jo ikke født med gummistøvler?"
Uuh blev så sur. Er irriteret over jeg ikke sagde noget til ham.
Gad vide om han måske er født med tøj på?
Men han var da velkommen til at sætte sig op og springe den bane jeg lige havde sprunget på hende uden noget udstyr på hende overhovedt.
Altså jeg havde et underlag, lammeskindspad og sadel. Så havde hun klokker på forbenene og springgamacher med lammeskind på forbenene fordi hun har fået nogle gnavsår. Og så havde jeg fortøj, matingale og trense?
Iih altså.. Typisk sån nogle uvidende mænd der tror de ved alt og skal være smarte.. Doh!
Sgu bare lige ud med det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| GåseSteg med FrøLår? |
|
|
AaaaRgh hvor provo 
Min far kalder osse Zarco en krikke, det samme med Rudolf, "Nå, så skal du ned og ride på krikken som ikke har rød tud?" sir han altid.. Jeg har VIST ham a Rudolf ikk har rød tud, da han bliev ved med a sii det... Nu har jeg så vist ham det og nu siir han uden rød tud...
Hvorfor er det altid mænd som siir så'en no'd 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe.. |
|
|
Ja det irriterende.
Har os opgivet at have kæresten med ud til hestene.
Han påstår at hvis hesten ikke holder hovedet FULDSTÆNDIG stille når man skridter. Så er det fordi at den ikke er tryg ved rytteren.
Så hesten må altså ikke vugge hovedet lidt i takt med den skridter? SUK..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| . . . . . . . . |
| Forfatter:  |
-Christina- |
| Dato:  |
25-06-2005 16:30 |
|
Kender det godt, min far elsker at sige sådan nogle ting til mig, men gør det nu kun for at drille  Men tror måske jeg ville blive rimlig vred, hvis der kom en eller anden fremmede mand og sagde det til mig 
Hilsen Christina... ♥ Østergaards Gizmo Cazal ♥ Team Andrup 
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SandraK |
|
|
Han er da lidt af en tøsedreng  Men det er nu sjovt nok alligevel.
Mvh Natacha -Nej, jeg har ikke andet at lave!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| huhu... |
VampyrNie |
25-06-2005 17:00 |
|
Kender det alt for godt. Ikke lige i den sammenhænd med udstyr, men har da flere gange hørt nogle som tror de er så fandens kloge på heste... Da de var unge og boede på landet med en masse heste.. såå bla bla bla.....
MVH. Nanna - VampyrNie! ...bag skyerne er himlen altid blå!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kender det!! |
Love-Bense |
25-06-2005 17:24 |
|
Kender dte også godt! Min far siger også at man ikke for motion når man rider, at det er hesten der laver ALT arbedjdet, og rytteren sidder og slapper af ..Det er så ireternde..
Love-BenseFirhøj's BennKun min pony <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvorfor er |
|
|
det dog så slemt at han ikke ved bedre? Det lyder til at være sådan en ting man bare kan ryste på hovedet af, så det burde da ikke være så svært at se hen over.
og mht til din far Sasma, jeg kalder også mine heste krikker, lortet, møgdyr osv - krikke er da ikke slemt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Karen. |
|
|
Synes nu heller ikke det er så slemt.
Det der irriterer mig er bare at han stiller sig lige ved siden af mig og siger det med høj stemme. Jeg er da ligeglad hvad han syntes men havde skam ikk behøvet at sige det så højt så han var sikker på jeg hørte det, og i hans øjne måske fik dårlig samvittighed.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| SandraK |
|
|
en idiot, det kan vi sagtens blive enige om, det er slet ikke det
Sasma, jeg synes det er helt harmløst, men alt kan vel tages for seriøst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fædre!! |
Manni |
25-06-2005 20:22 |
|
hader sådan nogle !..
det er så træls og man har lyst til at bare at gå lige op i fjæset på dem og sige at det ikke er synd ovs.!..
Det er kun godt at den har det udstyr på!
Kram Manni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| o v e r s k r i f t e n |
# | Mathilde |
25-06-2005 23:28 |
|
SandraK : Provo !
Love-Bense: jah, kender det sku !
Min storerbror siger også a ridning er sådan et let sport man skal bare sætte sig og på hesten og sparke den og så gør den alt .. og han bliver ved med a påstå a det er det letteste i verden . Og hvis han nogen side kom op og ride ville han blive bedre end mig på 10 sek. ! Rr... Iriterende ! For så let er ridning jo ikke !
M a t h i l d e ? . - hende den underlige ? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De er da bare ondsvage.. ! |
|
|
- det er så typisk.. !
-- '*Nørlunds Mr. Morgan*'--
Mange hilsner Morgan & Emma
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfkggkgk |
Odin |
26-06-2005 00:45 |
|
Ja, typisk forældre 
Men min far er faktisk slet ikke sådan. Han har forståelse for ridning og heste, og han hjælper og støtter mig og min søster, så det er skønt
Jeg har intet at lave, bah. :/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Soft Ice!!! |
Marthine & Selina <3 |
26-06-2005 14:36 |
|
Hader også bare sådan noget...
Min far og mor er også bare MEGA ireterende når jeg får rideundervisning, fx. så når jeg så rider forbi dem får jeg det der: "Få nu de fødder længere ud på stigebøjlerne Marthine" Det tænder mig bare så meget af!!!! Plejer så altid bare at sige til dem: "Hvis i har lyst må i da MEGET gerne komme ned og undervise mig!" Sagt med ironi...
Im a pussycat! Åhhåhåhhå
The Pink Pussycat!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|