Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Stævne - billeder & andet
Forfatter: 
Dato:  24-06-2005 19:08
Halløjsa ;P

Ja har endelig fået billeder fra Elvises og mit første stævne som vi eftehånden startede for laaaaaang tid siden. Det gik fint, blev nummr 2 i ld & rev en bom i lc'en. Er godt tilfreds da det var min fejl vi rev i lc'en (:

Har desværre kun ét enkelt billede (:
Det må være fra ld.

I'm leraning to live, living to learn ! B-)

0
0
Svar på denne tråd

det ser godt ud!
Forfatter: 
Dato:  24-06-2005 20:10
*overskrift*

Er det en blå stævnejakke du har?!
Sejt ;-)

-stina

:-D Stina :-D

Kíeffer Madonna trense sælges!
0
0
Svar på denne tråd

underlig
Forfatter: 
Dato:  24-06-2005 20:29
er det fra en ld ?!

:O

billedet altså ?!

det ser da meget højere ud end da jeg startede her i maj... i ld !

hmm... underlig... men total sej stævnejakke!

MVH Pernille♡

Smile that's free

Bid aldrig hovedet af folk som siger deres mening!
:P
0
0
Svar på denne tråd

det er jo min elvis!!!!
Forfatter: 
Dato:  24-06-2005 21:09

Tillykke med 2. pladsen.... skal i ikke snart ud og starte noget højere? Han var da fint klar til LA da i fik ham....

Er han blevet doven, eller er han stadig en vild krapat? Han ser nemlig lidt mat ud på billedet, i forhåld til hvad han var nogen gange...
KØS ;-D
*Gajolen*
og
Fiona

- Man er jo SRINGRYTTER (y)

Det er altid en god idé og tag et smut ind på min præs. og se ALLE mine flotte billeder!
0
0
Svar på denne tråd

Tralala .
Forfatter: 
Dato:  24-06-2005 21:20
Hehe ja det er en blå stævnejakke jeg rider med dér.

Hehe tak Pernille. Tjo jo det er han, lidt sløv her i sommervarmen!! Men li præcis dén dag, sprang han ik optimalt, han gik overhoved ik ordentlig frem (:
Jo vi starter lc lb i næste weekend. Men ville hellere li ha et par gode gange her i starten (:

0
0
Svar på denne tråd

hehe....
Forfatter: 
Dato:  24-06-2005 21:25
kunne godt se det.... Han ser også lidt dvask ud... :-P lille dyr.... Hvor skal i starte henne?

KØS ;-D
*Gajolen*
og
Fiona

Det er altid en god idé og tag et smut ind på min præs. og se ALLE mine flotte billeder!
0
0
Svar på denne tråd

Pernille
Forfatter: 
Dato:  24-06-2005 21:53
Hehe ja ik? ;P Men ih jeg er så glad for ham! Og ridningen begyder virkelig at fungere nu - specielt dresseuren er blev rigti rigti god!!

Vi starter på Karslunde gården.

Har du været ude og kigge på stor hest endnu ? :P

0
0
Svar på denne tråd

uhh....
Forfatter: 
Dato:  24-06-2005 22:05
det var da dejligt med dressuren.... der manglede han virkelig også at lære MEGET... hehe... Har han fået mere bæring og gang og sådan? Det var jo især det der var ham svært :-)

Nej har ikke kigget på hest... lige nu har jeg lånt en 2'er springpony. Og det går bare rigtig fint med ham. Vi skal faktisk ride vores første MB i morgen, så det er sq spændende ;-D

KØS ;-D
*Gajolen*
og
Fiona

0
0
Svar på denne tråd

Ja !!!!
Forfatter: 
Dato:  24-06-2005 22:27
Ja han er nemlig ;P Han var også noget stiv da jeg fik ham - nok fordi han havde stået stille i en lille måned. Men MASSERE af slangebuer 8 taller osv har virkelig rettet op på det, og nu er han bare super. Galoppen er efterhånden også ved at få et godt løft :)

Det lyder da pefekt! Så du kan ride dine sidste ponymåneder ud! Uh hvor spændende, held og lykke så!!

0
0
Svar på denne tråd

GåseSteg med FrøLår?
Forfatter: 
Dato:  25-06-2005 12:00
Hvor høj var LD'en?
♡Kram Sasma♡
Vil hvad jeg vil - gør hva jeg ka

Tør du? ~ Jamen det er jo Zarco!
0
0
Svar på denne tråd

Tralala .
Forfatter: 
Dato:  25-06-2005 12:10
LD var 70, da han jo er 1'pony ;)

0
0
Svar på denne tråd

Lalala
Forfatter: 
Dato:  25-06-2005 12:11
Det ser jo fint ud skat ;) hehe ..

cCelinad

vMan lærer så længe man spørger
vMan kan lyve så længe, at man selv tror på det
vDen, der spørger, er kun dum én gang -
den, der ikke spørger, er dum hele livet
0
0
Svar på denne tråd

bumbum
Forfatter: 
Dato:  25-06-2005 20:04
fint billed..

Det er min lille seje gule pony som man kan se i baggrunden ;-D
¤ Frederikke ¤

Aladin ~ Diva ~ Spirit - Mine dejlige guldklumper !

0
0
Svar på denne tråd

FLØDEBOLLE (:
Forfatter: 
Dato:  25-06-2005 20:46

Arrrgh det var ude på stevns ikk ?
, For sys nemlig jeg så den ude på stevns :b og vi sagde vist også et ord til hianden, fordi du ville kigge på start tiderne, men jeg stod i vejen :-P
Typisk Mig . Heehe.
- Den er altså virkelig virkelig køn Ö
flot pony .
Carmen Louise Og Laban
- Altid sammen <33

Jeg Kan Jeg Vil Jeg Skal !
- Citat fra min springlære !
0
0
Svar på denne tråd

. . . . .
Forfatter: 
Dato:  25-06-2005 20:50
@!#$ en smart lille pony :)
Og tillykke med 2 pladsen ;)

Hilsen Christina...
♥ Østergaards Gizmo Cazal ♥
Team Andrup (y)

0
0
Svar på denne tråd

hej hej....
Forfatter: 
Dato:  28-06-2005 14:34
ikke for a blande mig i jeres samtale altså dig og pernilles, så hvis i nu husker det var det jo min pony dengang, og jeg havde jo været væk fra holte et stykke tid pille... og var altså blevet redet hver dag dressur. og freja, måske ska du tænke over a det nok var fordi du ikke havde lært ponyen a kende, for han var overhovedet ikke stiv, han var så blød i munden, de dage jeg red ham inden i hentede ham osse den sidste dag hvor i hentet ham, og der var vi endda i skoven, hvor han plejer a kigge en del. altså du skal jo tænke på a det jo var nyt for jer begge to ik??

også li den der gallop hvis der var noget han havde bæring i så var det i hvert fald galloppen.
men hvor meget kan i egentlig forvente a en 5 års pony....

undskyld jeg blandede mig, men sys bar ikke a i sådan kunne tillade jer a skrive sådan, for det var jo min pony og det var nu mig der red den og ikke jer, og i var der jo faktisk heller ikke når jeg red så...

og jeg havde faktisk fået en del ros for hvor godt han gik og hvor smidig han så ud, ugen inden i købte ham, så han var ikke stiv... hov, og husk li hvis det fortsat da i kom hjem, så var det jo nyt sted, ny rytter og en masse andre nye ting.....

ej, undskyld hvis det lyder meget surt, men jeg savner ham bare så sindsygt meget, og når i så skriver sådan om den lille baby pony, så er det bare lidt irriterende... :-(

så skete det, jeg har solgt min stjerne pony...snøft
(men til en meget sød pii som jeg ved vil passe på ham) :{-(

0
0
Svar på denne tråd

ertyyuiwerf
Forfatter: 
Dato:  28-06-2005 16:30
tillykke med 2.pladsen... dejlig pony:P

og sej stævnejakke...hehe:)

Jeg hedder Drude

Bare Drude

0
0
Svar på denne tråd

Tralala.
Forfatter: 
Dato:  29-06-2005 22:48
Ja! Self var det fordi at jeg li skulle lære ham at kende. Og at stedet var nyt osv har jo også en indflydelse det er klart. Måske var det fordi han havde stået i en lille uge uden ridning at han var blevet lidt stiv. For det var han altså synes jeg. Ja hans galop var virkelig også RIGTI RIGTI fin da jeg overtog, men vi er blevet bedre til at korte ind og ud igen (: Det var egentlig bar det jeg mente.

Nu håber jeg ik at du har fået det indtryk at jeg íkke synes han var kanon lækker da jeg fik ham, for det var han bestemt! Og du rider også en del bedre end mig sååh (: Men det har været en kombination af at vi skulle lære hinaden at kende og at han måske havde stået den uge efter jeg fik ham, at han var blevet lidt stiv i det.

Kan godt forstå at du savner ham, og jeg synes vi ska aftale en dag hvor du kan komme op. Men li i øjeblikket er vi ved at få ham flyttet fra det sted vi står, da jeg gerne vil ha undervisningen af en kanon dygtig underviser (:

0
0
Svar på denne tråd

Tralala.
Forfatter: 
Dato:  29-06-2005 22:48
Ja! Self var det fordi at jeg li skulle lære ham at kende. Og at stedet var nyt osv har jo også en indflydelse det er klart. Måske var det fordi han havde stået i en lille uge uden ridning at han var blevet lidt stiv. For det var han altså synes jeg. Ja hans galop var virkelig også RIGTI RIGTI fin da jeg overtog, men vi er blevet bedre til at korte ind og ud igen (: Det var egentlig bar det jeg mente.

Nu håber jeg ik at du har fået det indtryk at jeg íkke synes han var kanon lækker da jeg fik ham, for det var han bestemt! Og du rider også en del bedre end mig sååh (: Men det har været en kombination af at vi skulle lære hinaden at kende og at han måske havde stået den uge efter jeg fik ham, at han var blevet lidt stiv i det.

Kan godt forstå at du savner ham, og jeg synes vi ska aftale en dag hvor du kan komme op. Men li i øjeblikket er vi ved at få ham flyttet fra det sted vi står, da jeg gerne vil ha undervisningen af en kanon dygtig underviser (:

0
0
Svar på denne tråd

sacXSCA
Forfatter: 
Dato:  01-07-2005 09:58
sød pony.. :-D tillykke med 2. pladsen

Chamai min lille Madonna :P

Hvordan kan det være at det er fødderne der lugter og næsen der løber???
0
0
Svar på denne tråd

overskrift..
Forfatter: 
Dato:  01-07-2005 12:03
Tilykke med resultaterne...ærveligt at han rev ned i lc'en..

Love-Bense
Firhøj's Benn
Kun min pony <3
0
0
Svar på denne tråd

Hmm....
Forfatter: 
Dato:  01-07-2005 15:00
Tillykke ..

Burde du ikke starte noget hoejere?? Han ser ud til at sprige 50 cm over springet ..

MVH.
Julie xxx
Prøv lykken!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider