Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Spøgelses jagt i nat..!
Forfatter: 
Dato:  22-06-2005 14:45
Ja du læste rigtigt SPØGELSES JAGT. Denne gang i Espergærde. Nærmere betegnet på ØRK.
I denne uge er der overnatning for de større ellever og privatryttere. Jeg er desvære selv "blevet for stor" så jeg satte mig da bare i spøgelses udvalget istedet for. Nå men vi havde inden holdt nogle møder for at finde på hvordan vi skræmte livet af dem bedst og syntes selv at resultatet var PERFEKT!
Nu skal i høre....:

Der er en fast tradition om at der fortælles gysere hver nat. og ungerne ved også at der på et elle andet tidspunkt kommer en spøgelses jagt. De ved bare ikke hvornår..!!! (hæhæ) Men igår aftes kom mig og min veninde så op og satte vores madresser med denne undskyldning "Vi skal også sove her fordi at der ikke kun skal være en til at holde øje med jer." Flere begyndte dog at få den ide at de skulle på natteløb og at vi var kommet for at skræmme dem.. RIGTIGT! men vi stak nogle små hvideløgne og kl. 00.00 gik det løst.!

Vi havde advaret naboerne med små breve om at hvis de hørte lidt larm og lignende skulle de ikke ringe til politiet, det var bare fordi de skulle på spøgelses jagt..

Post 1 havde vi lagt inden i vores store ridehus hvor der var MEGET mørkt og en dukke sad med den i hånden. Bare det at få dem til at gå ind i ridehuset var svært. det første hold var en halv time om at komme derind. (hehe)
Post 2 havde vi smidt ned bag i vores lille ridehus så de skulle helt ud til vejen, der kom MANGE hvin og skrig (men der var bare ikke nogle på posten der skulle skræmme de var HELT alene (næsten))
Post 3 skulle de hente yderligere længere nede ad vejen.
Og så til post 4... Heheheeee... Det var der jeg var.. meget skræmmende. Vi (en veninde og jeg) sad inde i nogle gamle personale skurvogne som der i årenes løb er fortalt mange gode gysere om. Der sad vi så bag hver vores vindue. Posten hand fast i min vindue så lige da de hev fast i posten skulle vi klaske i med vinduerne og springe frem med masker på og sige "Bøøøøøh" hehe.. det var godt nok sjovt..
Post 5 skulle de hente inde i vores lade. Her var de også alene, men alligevel formår de at skræmme sig selv. hehe. okay jeg stod også og bankede på væggen en enkelt gang.. (ups.. hehe)
Post 6 der skulle de helt ned til vores æbletræer.
Post 7 skulle de rundt om det store ridehus og op til de parkerede trailere om hente.. Det var meningen at vi her skulle have stået inde i dem..(men så onde er vi slet ikke)

Så til post nr. 8... Den STORE FARLIGE POST.. det var bla. denne post vi havde advaret naboerne om. De skulle ned på "privatfolden" ud til et stort egetræ der står MIDT ude i en lysning ( de havde dagen forinden fået en gyser fortalt om ufoer og mennesker der forsvant på mystisk vis.)Men idet de var gået ude til midten ved dette træ begyndte en sirene og der kom et stort projektør lys i hoveet på dem og ude fra hegnet kom 3 store fuldvoksne mænd springene fra.. vi havde allieret os med en unge fra hvert hold der skulle lade sig fange af disse mennesker. Resten flygtede hvinende ud fra folden og flere mistede deres sko på vejen da der var meget mudder og de turde ikke gå tilbage og hente dem.. hehe. Men planen var så at alle hold skulle ende i vores klubhus hvor de derefter skulle gå i samlet flok ned til "privatfolden" og hente de savnede.

Dette var noget af en underhldning og må have været meget skræmmende for de mindste, men da vi alle (deltagere samt spøgelser) sad og snakkede bagefter var der ingenting. Men da jeg lukkede heste ud i morges lå der stadig sko på folden.. hehe..

Skrevet af spøgelses udlejningen.. hehe

{>Knus fra Pernille og Menta {>
:{-(Min elskede Aktiv er på de evige græsmarker. :{-(
0
0
Svar på denne tråd

me nu med garconse
Forfatter: 
Dato:  22-06-2005 15:00
godt jeg ikke var med hehe lyder scarry

ann helene
我喜歡馬
life is a danger...its gonna kill you
我喜歡馬

bedækning tilbydes ved super dejlig welsh hingst

http://www.menaiwilliam.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

sygtoo
Forfatter: 
Dato:  22-06-2005 16:03
sygt... :P
Knus Pernille♡

Smile that's free

Venner er venner, i nutid og datid.
Men vi to er venner, for evig og altid
0
0
Svar på denne tråd

The overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-06-2005 16:49
Synes godt nok det lød skræmmende... Jeg turde godt nok ikk gå rundt til alle posterne... Så stor ros til de børn der gennemførte det (y) Men det må da have været sjovt at se det hele sådan lidt udefra ligesom jer :-D Det kunne jeg have moret mig meget over :-D Hehe.
Jolly Jumper
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  22-06-2005 17:30
Niiice! Elsker at skræmme folk :-*

Jeg var engang på lejr med tambourkorpset, og natløbet gik så ud på, at der var én af eleverne der skulle kidnappes. Det var hun selvfølgelig inde i, men ingen andre vidste noget. Jeg havde dog fået det at vide af én af de andre.
Hende der skulle kidnappes, sov på mit værelse, og da én af instruktørerne forklædt tog hende med sig, skreg de andre piger på værelset selvf. Og så var de bange!
Selvfølgelig røg det ud af mig: "Bare rolig, det er nare et natløb!"
Det snakkede de selvfølgelig med instruktørerne om, som så blev sure på mig. ØV hvor var det pinligt!

Sådan et løb må jeg arrangere engang! ;D

Duke
Where there's a Will there's Way
Don't Delay what you can Do Today
0
0
Svar på denne tråd

werter
Forfatter: 
Dato:  22-06-2005 18:41
lyder uhyggeligt.. :P heh.. ;D
En glad hest, en go hest, en flot hest, en frisk hest, en fantastisk hest, en hurtig hest, den bedste hest er en islandskhest
0
0
Svar på denne tråd

GåseSTeg med FrøLår?
Forfatter: 
Dato:  22-06-2005 18:48
*LOOOOOOOOOOL* hvor grinern!! ;D Især det der med privatfolden ;D

Tror du nu a de overhovedet TØR a komme op til hestene igen? ;D
♡Kram Sasma♡
Vil hvad jeg vil - gør hva jeg ka

Tør du?
0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  22-06-2005 21:33
sys det lød sjovt. gad jeg godt prøve..;)
تஐ●•->♥Kris&Tessa♥<-•●ஐت

Tulle er solgt..:(
0
0
Svar på denne tråd

hehehehe
Forfatter: 
Dato:  22-06-2005 23:02
mega sej spøgelses kagt :D.
Gad jeg fanme godt have været med til :P..

Kram

Manni

Drømmer stadig om
den perfekte pony.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider