Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

........Og så var det at jeg sagde børnehave
Forfatter: 
Dato:  17-08-2001 21:59
Da jeg så jeres lille side, i har herinde med jeres fuldstændige urelevante indlæg.

Prøv en gang at hør jer selv LAD OS LEGE VANDKAMP ...... helt ærligt tag jer dog sammen !
0
0
Svar på denne tråd

Re: ........Og så var det at jeg sagde børnehave
Forfatter: 
Dato:  17-08-2001 22:02
Maren gider du ikke nok stoppe NU!!!

Hvad har vi gjordt dig var!!!!!!!!!
Så vær``sød og stoppe tak (jeg vil helst ikke gøre det her til et skænderi så stop!!)

Hilsen Anne Sofie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  17-08-2001 22:11
Ja ikke for at starte en hønsegård, men maren hvis vi er patte unger og syntes det er sjovt at skrive at vi hælder isterninger ned af hinanden så lad os dog gøre det! undskyld hvis der er stavefejl! *GG*
Knuzer en ikke vred :-) *Joze* :-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  17-08-2001 22:13
Hehe... ja Maren is back, vi hygger os da i mindste... og du skal være velkommen til at joine, hvis du får lyst til at lege med. :-)

-+-Zip.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  17-08-2001 22:17
Jeg synes her er hyggeligt nu - og jeg vil gerne være med til at lege... hvad?

KH Mette
0
0
Svar på denne tråd

Re:Øv øv........
Forfatter: 
Dato:  17-08-2001 23:40
He he koen er kommet!:-)
Åh nej nu er jeg BARENLIG!!!!!
????Helt ærligt!!!!Du skal IKKE komme og ødlæge det hele bare fordi at vi ikke sider på vores røv og råber:Muuuu,lige som dig!
Tænk at jeg er KUN 4-5 km fra MAREN.....GYS!He he men du bor jo ved BON-BON land(i den by)de oppenbart fådet en ny "figur"Ja det er en KO!!!!!
Jeg er bare SUR over at du er kommet tilbage,ja og hvad er det FØRSTE du gør?!..Jo det er at ødlæge det HELE får os andre,der har der SJOVT.Meeeeen He he,Ham Brian kan STOPPE det hurtigt!!!??Jo han skrev til min E-mail og sagde at han slettede DINE indlæg,og hvis det blev være(med dig)skulle jeg bare sende en E-mail til ham,så han kunne ødlæge DIN adgang til HESTE-NETTET......Så HVIS du bliver VED,er du advaret..........Du risikere at du IKKE(ALDRIG MERE)kan komme ind på Heste-nettet mere!Så du kan godt spare DIG få at Ødlæge det får dem(og andre)der har lavet det indlæg,om Vandkamb de hygede sig faktisk,bare fordi at du er er sååå stor(voksen)agtig behøver du IKKE at skabe en grim/dårlig stemning her inde!!!!!!!

HEY alle søde tøzer undt.Maren........

Vi skal IKKE blive helt nedtrykket her inde,fordi at Maren skal PRØVE at ødlæge det HELE her inde,Bevar gladheden(øhh det er godt nok ikke det jeg lige har gjort)
He he lav nogle flere GODE/SJOVE indlæg=Vandkamb!!!!!!:-0
:-0 :-0
Knuz Adjoa.........Hey undskyld at jeg har snakket såå grimt højer oppe,meeeen jeg er bare så Sur/skuffet/ked af det...fordi at HUN er her!:-(

Ps.Undskyld hvis der er stavefejl *GG*
Og Maren,du er bare pisse sur over at du er ikke, lige fram er det store hit her inde!!!!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-08-2001 07:27
jeg er enig..........
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-08-2001 10:13
du må gerne være med hvis du gir os en undskyldning for det er faktikst rigtigt sjovt skriv hvis du vil være med

Hilsen Anne Sofie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-08-2001 11:00
Hejza !!!

Du skal ikke være sur bare fordi vi har det sjovt, og hvis du synes vi er så barnelige, hvorfor lader du så ikke bare vær med at komme her, i stedet for at ødelægge hele vores gode stemning her.

Knus og Kram fra
Sofie.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-08-2001 11:28
Jeg kan slet ikke se, hvad der er i vejne med at skrive nogle indlæg som ikk er stavet korrekt, og noget, hvor der står nogen om en vandkamp. Vi andre kan der godt more os, bare fordi at du syntes det er barnligt. Men hvis vi vil lave noget en anden gang som bare e rså over barnligt, kan vi bare skrive at du ikke skal læse det. Ellers kan du jo også bare gå herfra, bare du lader være med at skrive indlæg om at det er så barnligt. Vi andre må også gerne have det sjovt!

Fra den over barnlige

Oztereje

Halvdelen af at være vidunderlig, består af at være underlig
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-08-2001 12:02
Helt Helt Helt enig1 Jeg nåede desværre ikke at være med til vandkampen. *GG*

Qnuzer Sarah
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-08-2001 12:16
den er stadig i gang!!!!!!!!!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-08-2001 12:23
tag min super duber isterninge maskine og skyder Maren lige i hovedet!!!

**haha**
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-08-2001 14:46
He he,Maren is back,Hello hello?Du kan nok english,hva`?
Og du kan osse stave ik`??Men det er jo HELE 2 ting du er RIGTIG "GOD"til så jeg troe ikke på at du kan mere!!!!Så ride kan du sikert ikke!Hvorfor i alverden står dine heste i KBH??Nå du bor omkring Næstved eller i Holme-olstrup(Bon-bon land)der er da MANGE steder,her nede hvor man kan have sine heste opstalet!!!!????
Meen det kan selfølig OSSE være at du slet IKKE har nogle heste!!!!????

Men hvorfor er du kommet tilbage ????Hey Maren prøv lige at sette nogle billeder ind af dine "Søde,Smukke,Gode"Heste ik`?Så ALLE vi andre kan se dem!!!!.
Så er du "sød"

Knuz Adjoa
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-08-2001 15:18
Århh.... Nu er det lige før jeg bare laver et indlæg der hedder: HOLD SÅ KÆFT! Lad hende være... Hvis hun synes det er sjovt at hakke på andre så lad hende det...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-08-2001 15:20
HA...Skulle vi lade hene såre ANDRE..????
Næ nej,det skal vi IKKE!!

Knuz Adjoa

:-0*Rigtige piger ELSKER Heste*:-0
:-0*Rigtige piger SpRiNgEr:-0
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-08-2001 15:56
Er enig med Smile. Nu må folk altså lige prøve at tænke lidt - et lille indlæg som det Maren is back har skrevet KAN DA IKKE TAGES SERIØST!? Prøv nu at lade være med at hakke hende ned, hvis det kan give hende en lille glæde i livet at kritisere os, så lad hende da... det er ET indlæg, og det er jo kun skrevet for at vi skal få en dårlig stemning herinde. Hun skal da ikke føle sig som en vinder nu, vel?

Maren is back, hvis du prøver at acceptere det her er et forum, hvor vi vil have det HYGGELIGT, så kan du bare være med. Hvis ikke, kan du jo gå på udkig efter et forum hvor alle andre folk skaber sig ligeså tosset (jeg kan foreslå Message Boardet på Theforce.net - ;-) ).

-+-Zip.
0
0
Svar på denne tråd

Adjoa Kig !
Forfatter: 
Dato:  18-08-2001 16:51
Undskyld mig lige Adjoa, men jeg ved altså ikke helt lige hvorfra at du har fået den ide fra at jeg skulle bo ved bob bon land på Sjælland!

Faktum er altså at jeg bor i en flække i Nord Jylland kaldet Stoholm, som ligger ved Skive, Viborg.

Og heste har jeg ingen af, heller ikke i København, da heste egentlig ikke interessere mig.
0
0
Svar på denne tråd

Fra Heste-nettet...
Forfatter: 
Dato:  18-08-2001 17:08
Husk at bevare roen - dette er bare en provokation fra en som gerne vil ødelægge stemningen.

Og Husk Maren: Vi sletter indlæg hvis det bliver for grove!

MVH Mette (Heste-Nettet)
mette@heste-nettet.dk
0
0
Svar på denne tråd

Re: Fra Heste-nettet...
Forfatter: 
Dato:  18-08-2001 18:41
undskyld at jeg blander mig, men nu er det da gået helt hen og blevet en "slåskamp" istedet for et sted hvor man skriver med andre og hygger sig foran sin computer, undskyld mig meget MEN HVAD ER MENINGEN???jeg ka slet ikke fatte at det bliver ved, det er virkelig trist at se på :-( Men hvad kan vi dog gøre?? det hele er jo snart op til Maren eller Brian for den sags skyld og det sku jo nødigt gå hen og blive sådan, det ville jo være for dumt ik´? ;-)

Til Maren.
Jeg ka ik forstå hvorfor at du er herinde hvis du ikke har noget med heste at gøre, ik fordi jeg siger at du ik må. Men det lyder som om at du bare er herinde for at ødelægge det for os andre, det er da totalt barneligt at starte en KÆMPE diskussion pga en som ikke staver ligeså godt som dig. Kan du ikke bare skrive noget positivt istedet for noget negativt. Det ville virkelig hjælpe meget!!!
Jeg håber at du forstår hvad jeg mener, for jeg mener ik noget ondt med det, jeg er bare træt af at vi hele tiden ska bruge tiden på at blive "gode venner"

Mange Qnuzzer fra *misti* ;-) ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-08-2001 20:26
Hej igen !

Til Maren: maren, ligesom de fleste andre, vil jeg sige jeg ikke aner hvad du laver her hvis du ikke kan lide heste. Det er hyggeligt hvis du ville lære lidt om heste eller få veninder herinde... Men som misti siger, lader det til du kun er her for at ødelægge det hele.... Trist og kedeligt.... Men som tidligere nævnt... Vi kan sagtens fjerne dine indlæg!!!

Til andre: Helt ærligt, HOLD HOVEDET KOLDT !!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-08-2001 21:58
Maren,hvis du bor i nordjyland har d fanme løjet får mig lige som du lyver nu!Hvordan ville du kende sådan en lille by som Toksværd ??Og at der over hoved lå en skole der?!Og du sage såå meget om at du havde heste,DU LYVER FÅR VILDT!!!!!!!!:-(*GRR*
Knuz
Adjoa
Forza Maldini
Valiant(mine to heste)
& Kalle(min mors hest)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-08-2001 23:07
Hvis i nu lige allesammen prøver at bevare roen når der kommer den slags indlæg - så er det jo knap så sjovt at skrive dem.

Så lad dog være med at hidse jeg op - bare fortsæt med jeres vandkamp og hyggesnak og ignorer det gas!!!

Og til Maren:

Når du nu føler dig kaldet til at hakke på andre for deres eventuelle manglende evner til at stave, kan jeg ikke lade være med at informere dig om at det hedder IRRELEVANT ikke URELEVANT- så du gjorde dig faktisk både skyldig i en sproglig OG en stavemæssig fejl..... tsk tsk....
0
0
Svar på denne tråd

Måske herfra...
Forfatter: 
Dato:  18-08-2001 23:12
Samme IP adr. og samme navn..... myyyyystisk ;o)

http://www.heste-nettet.dk/junior/read.php?f=1&i=2285&t=2285

Men må jeg spørge hvad du egentlig bruger din tid på heste-nettet for hvis du ikke interesserer dig for heste??
0
0
Svar på denne tråd

Re: Måske herfra...
Forfatter: 
Dato:  19-08-2001 00:53
Til Maren is back:

Wow...endelig noget du e god til...engelsk og stave!

Helt ærligt, hvis du virkelig bor nær Skive, er jeg i farefor at blive smittet af din sur-hed. Og hvor f... kender du denne side fra, hvis du ikke kan li' heste og ponyer?
Jeg spørger bare...og hvorfor går du overhovedet herind og retter på alle os DØDBARNLIGE?

KH

Oztereje

Halvdelen af at være vidunderlig, består af at være underlig
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  19-08-2001 10:29
Så er spørgsmålet: Skal vi slette dette indlæg - eller skal vi ignorere det?

MVH Mette der stemmer for at vi alle ignorer sådanne indlæg - så kan forfatterne sejle deres egen sø!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  19-08-2001 11:06
Lad det dog stå som et monument over den omsiggribende stupiditet :-)

Men jeg opfordrer også igen til at man blot igniorer den slags pjat. (siger jeg der nu har tre svar under denne tråd)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  19-08-2001 15:38
Til Maren ("Maren is back"):
Hvis du bar' ik' kan klare at vi andre
har det lidt skægt herinde, og skriver
"barnlige" indlæg, kan du bar' la'
vær' med at blande dig, være ligeglad
og lade vær' med at g¨herind!
Mvh. Marie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  19-08-2001 21:57
Hej alle!

Nu er jeg godt træt af den her tråd, så nu laver jeg en lang streg, og så laver vi ikke flere indlæg. Slut prut finito!! ;o)

Kærlig hilsen

Caroline A

___________________________SLUT____________________________
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-08-2001 15:15
-----------------------------------------------------------SLUT--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-08-2001 15:16
____________________SLUT______________SLUT_____________SLUT____________________SLUT__________________SLUT___________________SSLUT___________________SLUT_____________SLUT__________SLUT___________SLUT
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-08-2001 21:01
maren du er en kæmpe løgner
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-08-2001 08:25
JA, Maren DU er en STOOOOOR Løgner ! ! ! !
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-08-2001 14:24
Enig med *Zomertimez*Adjoa*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-08-2001 15:43
Ej *GG* undskyld jeg siger det.. Men skulle vi ikke selv lige hejse vores egen standart, og kalde hinanden "stor løgner" er da ikke det mest konstruktive og modne!!?? Det er da vist ikke liiige så smart vel??

Jeg prøver én gang til,

___________________SLUT!!!!!!!!!!!!________________
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-08-2001 15:46
Helt enig for hvis man kigger på det indlæg som Lisbeth har lavet har maren skrevet at hun har 2 heste, øh.. har du ikke lige skrevet at du ikke kan lide heste og at du ikke har nogen heste?
kh *Joze*
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider