Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

AVVVV! Det gjorde ondt!
Forfatter: 
Dato:  19-06-2005 10:58
Igår, fredag, da vi skulle holde sidste skoledag og skulle møde kl. 9, skulle jeg jo lige i bad inden. så der kl. 20 minutter over 8 gik jeg i bad og fem minutter efter opdagede jeg at jeg havde en skovflåt siddene på mig. Jeg skreg så min storebror, som har været til eksamen og nu har sommerferie lå og sov, vågnede, han blev selvfølgelig sur, men er SÅ bange for skovflåter. Tror ikke der har været ét eneste år hvor jeg har været fri for de sataner. Har fået medicin for dem og hader dem, så gider ikke at tage i skoven mere for så er jeg bare sikker på at have en skovflåt med hjem.

Nåhhr, men den ville altså ikke af, så jeg rev bare noget af den af. Så ringede vi til lægen og jeg skulle på et besøg lidt over 12. Rigtig hyggeligt. han skulle så skære den ud, men det gjorde så ondt så han bedøvede det, og så kom det ud, men det gjorde nu stadig ondt. Så skal jeg måske have medicin igen. SURT!!

Andre der altid er så Uheldige med skovflåter, og som bare ikke kan komme i skoven uden at der sidder 20 skovflåter på en??? dET ER SÅ IRRETERENDE
0
0
Svar på denne tråd

stakels dig
Forfatter: 
Dato:  19-06-2005 11:01
Jeg har da haft skovflåter iet par gange, men har aldrig fået en læge ud for at ta den af... eller fået medicin for det...
En glad hest, en go hest, en flot hest, en frisk hest, en fantastisk hest, en hurtig hest, den bedste hest er en islandskhest
0
0
Svar på denne tråd

Nej.....
Forfatter: 
Dato:  19-06-2005 11:04
Jeg har faktisk aldrig haft en skovflåt på mig på trods a jeg tit har tumlet i skoven før i tiden...
Og desuden bor ude på landet...
0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  19-06-2005 13:54
jeg ahr heller aldrig haft skovflåter på mig.. bor på landet og er tit i skoven..
تஐ●•->♥Kris&Sera♥<-•●ஐت

Tulle er solgt..:(
0
0
Svar på denne tråd

*hader overskrifter*
Forfatter: 
Dato:  19-06-2005 20:13
Avs! trist :( ..

Jeg har også haft en på mig engang.. Jeg blev SÅ bange.. Og ville IKKE ha' min mor skulle opdage den! (Hun måtte jo ik rive den ud, hvis det nu gjorde ondt 8-) ) så gik i bad, og håbede på den "druknede" 8-) .. Tja.. og da jeg kom op igen, var den væk :P ...
0
0
Svar på denne tråd

overskrift;)
Forfatter: 
Dato:  19-06-2005 20:19
har faktsik aldrig haft en skovflåd! (som jeg er meget glad for!! hehe)
bor i storkøbenhavn(lidt uden for københavn), men har tit været i skoven, og har tumlet rundt i græsset! men har altid været fri for de sataner!

8-) whatever 8-)
-yearh, sommerferie-
0
0
Svar på denne tråd

Skovflåter...
Forfatter: 
Dato:  19-06-2005 20:46
Joh, jeg har også haft et par stykker.

Hvis du vil slippe for lægen, skal du lade være med at hive den af, så den taber hovedet. :) Vi har en tægetang, som fjerner hele dyret i et snuptag ganske indtakt, og den kan anbefales.

Så behøver du ikke gå til lægen, med mindre såret viser tegn på borelia.

De kan også nulres af - gør dem tilpas rundtossede, så slipper de af sig selv. :P Har brugt den teknik på min hund masser af gange.

Men ja, rigtig træls oplevelse. Jeg er en af dem, som insekterne elsker duften af, men jeg var heldig forleden, da jeg tog en tyve minutters vandretur gennem skulderhøjt græs - uden at blive bidt. :P

-+- Zip.
0
0
Svar på denne tråd

Skovflåter
Forfatter: 
Dato:  20-06-2005 09:24

Nej har aldrig haft, men har set mange, da mine hunde har tit skovflåter.

Men jeg forstår ikke, hvorfor du bare rev den ud, når du har haft dem så mange gange, du burde vide, at det kan være farligt, hvis ikke man for dens hoved med ud, og at det er meget svært at få hoved med ud.

0
0
Svar på denne tråd

Hey..... Maya
Forfatter: 
Dato:  20-06-2005 20:04
Det er ikke farligt! det er bedre at bare kroppen eller den der rundas der sidder på kommer af. det den bider fast med er ikke så vigtig, det sagde lægen selv til mig. at det var bedst bare at ride den af og komme til lægen og få resten af hvis man synes...

M.V.H Cille
0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  20-06-2005 20:22
Jeg har ALDRIG haft en skovflåde.. Men derimod min hund :P den har en hel familie af dem ..
Jeg får heller aldrig myggesik osv :P der er altså noget ved mig :P

Katrine ¤ Latent Lafaette <3

- Altid sammen (:
0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  20-06-2005 21:28
Jeg har haft en enkelt skovflåt :-) men det lyder da ikke rart for dig...

Et æg er morsomt
- Det er en appelsin ikke!

Var der nogen der sagde plat? 8-)

"Ingen kan modstå et angreb af latter"
0
0
Svar på denne tråd

dfjfdfdjfdj
Forfatter: 
Dato:  21-06-2005 01:11
Har faktisk aldrig haft en selv.

Men har set andre fået taget det stads af, og de ligner nogle, der er ved at dø :P

kawasakierne elsker jyliæh fordi jyliæh elsker dem.
conversene elsker rikoh fordi rikoh elsker dem.
= consakierne 8D
0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  21-06-2005 22:51
Jeg er slet ikke bange for dem... MEN HADER DEM! :-*

Har haft Borelia 2 gange, den ene gang var jeg døden nær fordi vi først opdagede det 2 år efter jeg havde fået sygdommen :( så var i yderste yderste fase af sygdommen... Argh føj for en forbistret møgsygdom! :(

Det gør altså ikke ondt at få dem pillet af :) Synes jeg ikke ?:-) Og jeg er meget pivet med den slags :) Såå det er rigtigt, man kan ikke mærke det...

Min moster havde engang en på brystvorten!!!! ;-D

BARE DET VÆRSTE STED!!! :-D
Tjaa, det var jo så hvad jeg lige havde på hjerte... :D
Vinder af "Bedste Hovedbillede" og "Bedste hoved-og-kropsbillede" 2004 :D
Med den skønne Ben!!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider