Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

**Stævne resultater Thorsø+ billede**
Forfatter: 
Dato:  18-06-2005 15:11
Hej alle sammen

Er det ikke skønt at sommeren endelig har ramt det ellers så lidt triste Danmark?
Vi nød ihvertfald vejret til stævne i dag.

Jeg skulle til udv klubstævne i Thorsø. Der køre spring hest/pony, dressur hest/pony både fredag,lørdag og søndag. Så der var godt nok mange heste alle steder samt ridning på 5 baner.
Men vi skulle ride LC3 og LB1.

I LC3 havde de rykket klassen 25 min frem, og det havde jeg glemt at bemærke. Så da de siger at jeg skal holde mig klar ( er næste rytter ), så har jeg først lige sat mig i sadlen. Så vi rider direkte ind på banen, har ikke skridtet,travet eller galopperet.
Han ikke optimal, og først nu skulle han kigge på det hele.
Vi blev dog alligevel placeret som nummer 2 med 64% ( vi var 7 ryttere ). Så helt dårligt måtte han ikke have gået uden opvarmning :-D

Når så havde vi lige en halv time inden LB1, som var første gang at vi kastede os ud i. Og hold da op nogle gangmaskiner vi red i mod. Aristo har en enorm god galop, men "kun" middel galop.

I LB1 gik han ok, dog blev vores øgninger og shenkelvigninger ikke de bedste, men det var ok. Ville ride 60%, så var jeg glad nok. 3 gang den er til dressur og første LB klasse.
Men blev sgu placeret som nummer 4 med 63% ( vi var 13 ryttere )

Så det var bare supert. I morgen skal han starte LD og LC spring, det skal nok gå fint nok.

Næste weekend skal vi starte LB1 og LB2 i Hørning. Og så får han stævne fri indtil Juli, han er jo ikke van til alle de stævner.

Vi har lige fået nyt videokamera, så det blev desværre til ingen billeder, da min mor ikke har helt tjek på det nye udstyr 8-)

Men lige et billede af min nye dreng:

( første stævne )

( andet stævne )

( trejde stævne )

Andre der har startet?
:-D
¤¤Vrinsk Og Knus fra Mille & Monique(♥)¤¤

En amerikansk statsborger kan overtage enhver ukendt,
ubeboet ø,
så længe der er fugleklatter på den
~ Lov fra USA

Søger part!
0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  18-06-2005 17:22
Weee (H) floot !
Hvor kommer Aristo fra ?

Katrine ¤ Latent Lafaette <3

- Altid sammen (:
0
0
Svar på denne tråd

Resultat.
Forfatter: 
Dato:  18-06-2005 17:26
Ej sys sQ det nogle flotte resultater. Og held og lykke med i morn. Og forresten lækker hest..

:D Kram Chela :D

:-* Hell is just a sauna! :-*

Min hp!

0
0
Svar på denne tråd

Er Monique's søster....
Forfatter: 
Dato:  18-06-2005 17:57
Vi købte ham for ca. 1½ månede i Hørsholm på Sjælland af en dame der har haft ham siden han var 5 måneder. hvorfor..??

Rigtige rytter rider spring

Den rigtig springhest hedder DRITHOLMSGÅRDS GARIBALDI

Tjek min præsentation med masser af billeder og skriv i min gæstebog ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider