Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

kærlighed
Forfatter: 
Dato:  13-06-2005 20:57
synes nogengange det er svært med sådan noget med drenge fordi jeg er jo ikke lige frem den tyndeste så der er ikke rigtig nogen drenge der er interreseret i mig synes nogengange det er lidt irriterende at drengene mest går efter dem der ser godt ud og sån helt ærgerligt man behøves jo ikke kun se god ud (vil ikke angribe nogen) men så er det jo er det os det samme med nogen af jer :-P
0
0
Svar på denne tråd

Rolig...
Forfatter: 
Dato:  13-06-2005 21:17
Helt rolig... Der er mange fisk i søen, man skal bare lige fange dem...
Jeg kan læse på din præs. at du er 13 år, det er jo ingen alder..

Du har masser af tid til at finde din prins.. {>

I stedet for at gå og være ked af det, så glæd dig over at når du bliver ældre, går fyrer ikke så meget op i udseendet længere....- de bliver klogere med tiden..

Det er det indre der tæller, men det ydre der tænder...

0
0
Svar på denne tråd

Svare svar
Forfatter: 
Dato:  13-06-2005 21:33
Der er en fyr til alle.

Men, nu ved jeg ik hvordan du ser ud! - men kan sige så meget at som 13-årig ligende jeg en lille bitte pige, pludselig udviklede jeg mig.
Alle tror slet ik det er mig når de ser billederne fra den gang.

- Det indre der tæller, men det ydre der tænder -
. Zazs .
Penge er ikke alt og du bliver ikke lykkelig af dem, - men det hjælper fandmé på det
0
0
Svar på denne tråd

fdjfjfdfdjfdfj
Forfatter: 
Dato:  13-06-2005 21:34
Ja, drenge går efter skønhed og ikke efter det indre. Det er vel det indre, der tæller? :-o

Som sagt som Azaro siger, der er masser af fisk i søen, du skal bare lige fange dem først. Din drømmefyr skal nok komme, bare tag det helt roligt. Hvis du kun går i 6. klasse - som jeg lidt går ud fra dit navn - så har du jo masser af tid til at finde en kæreste :P

Mvh. Odin
Team Tosse - Julle & Rikoh
Nemlig (y)
0
0
Svar på denne tråd

Tja.....
Forfatter: 
Dato:  13-06-2005 21:42

Folk har jo forskellig smag, det har drengene også :)
Bare rolig det skal nok komme ;)

:-* Mvh. Theis :-*
~ Dance with The Devil
0
0
Svar på denne tråd

kærlighed?
Forfatter: 
Dato:  13-06-2005 21:45
Ved du hvad ægte kærlighed har til fælles med påskeharen?
Det er ligemeget for ingen af dem findes.

Johanne & Kahlua
Du blir født alene, du dør alene; Du har ikke krav på en skid!

Pigen bag citatet?
Kig på min præs.
0
0
Svar på denne tråd

drenge mm
Forfatter: 
Dato:  13-06-2005 21:46

I den alder er drengene fuldstandig optaget af deres hormoner, og vildt fasineret af det "nye" kvindelige køn. Nu ved jeg intet om hvordan du ser ud, men også drenge bliver ældre og finder ud af at det ydre ikke er alt. Ligesom jeg også kender rigtig mange drenge der overhovedet ikke bryder sig om tynde piger, på nogen måde.

Ved det hele lyder som en kliché, men du skal tids nok opdage sandheden. Hemmeligheden bag et pænt menneske er ikke kroppens figur, men personens udstråling, hvor godt man kender sig selv (og er ærlig overfor sig selv), samt kan lide sig selv etc...

/CBK

MSN/Mail:christina_kirk@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd

Heeey.....
Forfatter: 
Dato:  13-06-2005 21:47
Ja kærlighed er noget mærkeligt noget. Drenge blir for det meste bare forblændet hvis man ser godt ud. På trods af jeg ikke just er det kønneste i verden, har 3 fyre indtil vidre ku se igennem mit ydre..
Bare rolig din drømmeprins skal nok komme! Jeg fik først min første kæreste som 13 årig. Sårh, alle mine forhold har så varet omkring et år...Mit korteste 11 måneder og 3 uger mit længste 1 år 1 måned og 1 dag ;) og mit nuværende 11dage.
Så bare rolig, der er MASSER af fisk! det er bare med at finde dem ;)

Husk! Det indre gør det ydre smukt! {>
0
0
Svar på denne tråd

tusind tak
Forfatter: 
Dato:  14-06-2005 19:57
tusind tak de svar gjorde mig gladere ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider