Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Sproget mellem brugerne
Forfatter: 
Dato:  10-06-2005 22:43
Hvor er jeg dog skuffet i dag. Meget skuffet.

Som jeg tidl. har haft skrevet på nyheder, så har Johanne været bannet en uge til, dette har været en beslutning truffet blandt os moderatore - det var ikke et anliggende til at folk skulle begynde at sende Johanne hade-mails via beskedcenter.

Dette vil vi under ingen omstændigheder tolerere!!! Hvis vi føler Johanne - eller nogen andre for den sags skyld - trænger til en 'skideballe' så skal vi nok sørge for det. Det sprog mellem brugere, det skuffer mig simpelthen.

Hvis I føler der er behov for at der blir uddelt en advarsel eller andet, så skal I som vi mange gange har nævnt nu - skrive til os! Med grund og links til indlæg hvor vedkomne har været ubehagelig/træls/provokerende.

At se mails der blir sendt med hvor folk bliver kaldt for øgenavne og skældsord. Det er simpelthen skuffende.

Lad dette være en advarsel til alle de sender sådan nogle mails til andre brugere - og en opfodring til andre som får sådanne mails, om at sende dem videre til os, så skal vi nok sørge for at uddele 'advarsler'.

Håber I fremover vil tale i en pænere tone til hinanden og at jeg ikke får vidresendt sådan nogle 'hademails' igen, for hvor er de skuffende :(

God weekend,

Rollo, JHN Moderator
0
0
Svar på denne tråd

rollo..!
Forfatter: 
Dato:  10-06-2005 22:50
ikke fordi at jeg har gjordt det, (redder mit eget skind ;D), når nej men altså, hun var jo så ond selv, man kunne ikke have en tråd i "fred", uden man fik en forfærdelig hak, af hende:-@ .. - og hvor ret er det ??.. :{-( >:-(

Susy med Shirley var her, og lagde en besked ;)
:-P :-D
0
0
Svar på denne tråd

Hmm ....
Forfatter: 
Dato:  10-06-2005 22:52
Lyder ikke godt, har jeg nu ikke bemærket, men vi "normale" brugere for jo helle rikke så meget at vide ..

Vi må håbe det ordner dig.. :(

God weekend til dig også ..

MVH.
Julie xxx
Prøv lykken!

0
0
Svar på denne tråd

Det er rigtigt
Forfatter: 
Dato:  10-06-2005 22:53

at man skal behandle hinanden ordentligt, men nogle folk burde altså starte med sig selv - inkl mig selv garanteret.

Der bliver ødelagt SÅ mange indlæg med alle mulige dumme kommentarer, eller steder hvor folk lige skal gøre grin med et eller andet. hvis de ikke har bedre at sige, kan de så ikke ffs holde sig væk. Det synes jeg at I som moderatorer burde sætte mere ind mod, jeg synes virkelig at det er en skam.

men ja, alle skal være her, også Johanne :)

- Karen
med Isabella, Skye & Aidan
Irish Cob hingsteføl m/ afstamning sælges

0
0
Svar på denne tråd

Dumme kommentarer
Forfatter: 
Dato:  10-06-2005 23:08
Først og fremmest, Sus - du har fået en besked!

Vi er netop i gang med at finde ud af hvor grænsen skal være for at vi vil slette osv. - har vi også været inde og gøre i visse indlæg. Det vil vi til at slå hårdere ned på, vi vil til at være nogle mere onde strenge moderatore - selvf. med måde så I ikke kommer til at hade os ;-D
Men som I kan se, så har fx Johanne fået en uge til for "bare" den ting hun sagde ang. noget med en kanin.

Er bare skuffende, når folk sender sådan nogle beskeder til hinanden - og jeg vil gerne lige understrege her, at første gang gir en advarsel - anden gang, så snakker vi altså banning. Så husk på det, lad være med at begynd en lille intern hetz mod hinanden - lad os klare det på en pæn måde.

Vi prøver at være her så meget som muligt, men er jo heller ikke nemt at tildele hele vores fritidsliv til JHN :)

0
0
Svar på denne tråd

Hmm Rollo
Forfatter: 
Dato:  10-06-2005 23:14

Jeg synes sådan set ikke det har ret meget med at køre hetz imod hinanden - Johanne's dumme kommentarer kom bare for ofte.

men igen, det er jo som man ser på det.

- Karen

0
0
Svar på denne tråd

Karen...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2005 23:15
Jeg synes nu også at du er ret godt igang!
Johanne & Kahlua
Du blir født alene, du dør alene; Du har ikke krav på en skid!
0
0
Svar på denne tråd

Tjah Johanne
Forfatter: 
Dato:  10-06-2005 23:16

now you'll get it back.

Rollo skrev vel det her indlæg for at få noget respons. det får hun så nu.

- Karen

0
0
Svar på denne tråd

Karen...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2005 23:19
Åh pas på- du kører mig jo psykisk ned :-@
Johanne & Kahlua
Du blir født alene, du dør alene; Du har ikke krav på en skid!
0
0
Svar på denne tråd

Karen (Isabella)
Forfatter: 
Dato:  10-06-2005 23:22
Ja selvf. er det for at få respons - og siger bestemt heller ikke at Johanne er nogen lille engel.
Siger bare, at jeg føler mig utrolig skuffet når jeg ser de mails der så flyver rundt mellem brugerne og i særdeleshed til Johanne, for uanset om folk kan lide hinanden eller ej, vil jeg ikke finde mig i at folk snakker sådan til hinanden - sådan er min mening så bare.

0
0
Svar på denne tråd

Og det sagde
Forfatter: 
Dato:  10-06-2005 23:23

jeg vist også at jeg var enig med dig i ;)

- Karen

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2005 23:26
Jeg syntes nu også at moderatorene skal gribe ind og få stoppet de indlæg hvor der er mudderkastning. det burde selvfølgelig ikke foregå , men hvis det gør, så skalmoderatorende få det stoppet. Jeg ved selvfølgelig ikke hvad i skriver til div. personer, men jeg syntes ikke vi kan se jer ude i indlægene..

MVH.
Julie xxx
Prøv lykken!

0
0
Svar på denne tråd

karen og johanne
Forfatter: 
Dato:  10-06-2005 23:53
og måske også lidt en bøn til alle andre.

nu har jeg specielt her til aften lagt mærke til hvordan i skriver til hinanden. det er muligt at i selv finder det underholdende, det er muligt at den ene af jer gør, det skal jeg ikke kunne vide. men en ting er jeg dog ret sikker på at dele med en del andre mennesker. og det er holdningen til at jeres små stikpiller og drilske kommentare til hinanden bliver ALT for meget i længden. det er helt super at i har en mening og den skal i da også for alt i verden udtrykke. det der irriterer mig er at i laver mange indlæg om til en strid om ord eller bliver direkte personlige. Jeg finder det meget ærgeligt da rigtigt mange vil opfatte dette som mudderkast, om det er det elelr ej ved jeg dårligt, og derfor ikke gider læse alle de meget fornuftige svar der kommer i sådan en tråd. måske gider de knap læse jeres næste indlæg (sådan får jeg det selv af og til) hvilket jo er vildt ærgeligt, da i begge to mange gange virkelig har nogle gode pointer.

måske er det vi trænger mest af alt herinde lidt mere tolerence og knap så megen påståelighed.

Med venstre hånd
Line og Calano

Jumping is the balance between body and soul

Allé rideudstyr
0
0
Svar på denne tråd

Hadebeskeder...
Forfatter: 
Dato:  11-06-2005 00:27

Hadebeskeder er kun til at grine af. Men godt de bliver anmeldt :)
Og endnu bedre at der rent faktisk bliver gjort noget ved anmeldelserne (y)

Har nu aldrig selv gidet anmelde dem jeg har fået :P

:-* Mvh. Theis :-*
~ Dance with The Devil
0
0
Svar på denne tråd

Johanne..
Forfatter: 
Dato:  11-06-2005 10:08
er altså en sød pige!

* Miss . ] Line ? & Nikita
- En dans i vilde roser †
MSN: Viingummi_bamsen@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd

hademails + div.
Forfatter: 
Dato:  11-06-2005 16:03
jeg er ligesom rollo og de andre moderatorere meget skuffet over at der er nogle der kan finde på bare at tænke over at sende hinanden hademails på den måde...

tøv endelig ikke med at anmelde disse mails til os adressen er som bekendt

Jhnmoderator@heste-nettet.dk
Venlig hilsen kristian

Hvis du skal handle så husk altid: tingene skal være bedre end nye og må ikke koste noget

JHN RS Moderator

medlem af
AHNA og FNK

stifter og formand: klageklubben
0
0
Svar på denne tråd

Kronborg
Forfatter: 
Dato:  11-06-2005 19:07
Hej Julie,

Det er meget muligt I ikke ser så meget til os i indlæggende, men os moderatorer bruger RIGTIG meget tid på at gøre det bedre for jer brugere.
Det meste foregår internt mellem os og de andre der arbejder for Heste-Nettet, så det ser I ikke så meget til.
Vi skriver jo ikke rapporter til jer hver gang vi har interne diskussioner kørende, har slettet et fejlpostet indlæg eller har en diskussion med en bruger (og det hele er altså noget der sker ofte).

Vi er IKKE online 24-7, og ser derfor ikke alle indlæg og ikke alle mudderkastninger. Hvis I synes der skal gribes ind nogen steder, så er det ikke sværere end at smide en mail til os med et link i, så skal vi nok se på det.
Vi stopper de mudderkastninger vi kan, hvilket også var grunden til banningen af Johanne og Avana, og advarsler til andre brugere.

Det er utrolig svært at få tid til alt det vi gerne vil nå med JHN, derfor er vi ikke så aktive i indlæggene. Desuden er advarsler og banninger ofte heller ikke noget der skal stå til beskuelse for hele JHN, derfor foregår det internt og ikke i selve indlæggende.

Ida
/moderator
0
0
Svar på denne tråd

støtter nu
Forfatter: 
Dato:  11-06-2005 19:46
johanne i den her sag...

8-)

!Men det er bare min mening!

min HP? klik her

>o< Knus Tascha >o<
0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  11-06-2005 20:05
enig med Tascha elsker tikki..

men nu har jeg ikk været her i et stykke tid, og har heller ikke fået nogen hademails. og det vil jeg nok helle rikk håbe jeg får.

fortsat god aften og weekend.
تஐ●•->♥Kris&Sera♥<-•●ஐت

Tulle er solgt..:(
0
0
Svar på denne tråd

GåseSteg med Basillikum?
Forfatter: 
Dato:  11-06-2005 22:01
Ja.. Vi må jo bare lære a blande os uden om..

Forresten er Johanne da ikke bannet mere, vel?
♡Kram Sasma♡
Vil hvad jeg vil - gør hva jeg ka

Tør du?
0
0
Svar på denne tråd

nej hun r unbannet
Forfatter: 
Dato:  12-06-2005 09:53
hun har oss svaret længere oppe i indlæget ;-D
Har oss fået nogen hade-beskeder men jeg overlever vel nok... ;-)
~avana~
kast ikk med æbler hvis du selv r et skov
-do YOU live..?
♥♥♥♥
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider