Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Fremhævning af krøller?
Forfatter: 
Dato:  09-06-2005 20:38
Jeg har en smule naturkrøl, dvs., det er nok bare mere 'fald'. Ude i enderne. Sådan... Jaah, håber I ved hvad jeg mener :P

Jeg kunne godt tænke mig at få dette krøl fremhævet lidt. Hvordan gør jeg lige det?
Det skal lige siges, at jeg ikke er i besiddelse af diverse krøllejern osv., og så skal rådet være meget let at følge, og skal ikke tage for lang tid at udføre i praksis ;D

Hvad skal der til?

Duke
Where there's a Will there's Way
Don't Delay what you can Do Today
0
0
Svar på denne tråd

Svare svar
Forfatter: 
Dato:  09-06-2005 20:42
Hmm, Kender flere der bare lader det luftørre!
Da de os har en smule natur krøl, og når de så bare lader dte lufttørre så bliver krøllerne meget tydligere?!
, Men det er måske fra hår til hår?!
. Zazs .
Penge er ikke alt og du bliver ikke lykkelig af dem, - men det hjælper fandmé på det
0
0
Svar på denne tråd

Hmm....
Forfatter: 
Dato:  09-06-2005 20:43
Gå i bad, og put så en klat mousse i.. .P

MVH.
Julie xxx
Prøv lykken!

0
0
Svar på denne tråd

. . . . .
Forfatter: 
vaske hår om morgnene, og så putte noget skum i, en ag mine veninders søster har prøvet noget, hun har ike ret mange krøller, og det fik hendes har til at krølle ;-D

men så er det bare at jeg ikke ved hvad det er for noget (typisk mig :-P ) men hvis nogle finder det, så skulle det virke.

men ellers bare skum, hvis du har nok "krøl, fald" :-)

-Nogen der sagde noget?! :-*
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Jeg lader det i forvejen lufttørre ;)

Ellers tak for rådet :)

Duke
0
0
Svar på denne tråd

blabla
Forfatter: 
Dato:  09-06-2005 20:45
Du kan få mine ;-D ej, når du tørrer det putter du et eller andet stas i og på hårtørren kan man så sætte sådan en stor rund dims (ja aner ikke hvad de hedder) og så hovedet nedad og tør, det gør min veninde i hvert fald og det virker på hende :-)

Had a bad day ( ? )
Fesen farve egentlig 8-)
0
0
Svar på denne tråd

Host..
Forfatter: 
Dato:  09-06-2005 20:45
Nu kommer jeg sikker med et helt fuldstændig latterligt det-ved-da-alle-og-enhver spørgsmål, men skal jeg putte skum i når det er tørt, eller mens det stadig er vådt? ;D

Duke
0
0
Svar på denne tråd

Svare svar
Forfatter: 
Dato:  09-06-2005 20:46
Nå okay, så kan jeg også kun foreslå lidt mousse/skum!
. Zazs .
Penge er ikke alt og du bliver ikke lykkelig af dem, - men det hjælper fandmé på det
0
0
Svar på denne tråd

. . .
Forfatter: 
Dato:  09-06-2005 20:46
når det stadig er vådt ;-D

-Nogen der sagde noget?! :-*
0
0
Svar på denne tråd

Blabla
Forfatter: 
Dato:  09-06-2005 20:47
Når det er vådt :-)

Had a bad day ( ? )
Fesen farve egentlig 8-)
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  09-06-2005 20:51
Aha.

Så kommer der endnu et spørgsmål.. Suk.. :P

Hvor meget koster en føntørrer ca.?
Og det der hoved som Christine snakker om, hvilket jeg godt ved hvad er for et, fordi min søster har det, hvad koster så sådan en fætter?

Hader at snakke med min søster, så mine spørgsmål kommer til at gå ud over jer ;D :-*

Duke
0
0
Svar på denne tråd

Svare svar
Forfatter: 
Dato:  09-06-2005 20:52
En føntørre ligger på mange niveuer, men en 300 kr er vel en meget fair pris :)
. Zazs .
0
0
Svar på denne tråd

duke..:
Forfatter: 
Dato:  09-06-2005 20:57
Du skal putte skum i mens det stadig er lidt fugtigt, og så ville jeg nok også købe den store runde ting dér, der er beregnet til at "fremhæve" ens krøller! Den koster desværre bare lidt meget tror jeg nok, er ikke sikker.!

Jeg bruger selv skum nogle gang, og tror også godt jeg kunne på lidt kruset hår hvis jeg brugte den store runde ting :) - Og så giver det godt fylde :D ! :P

Cocktail

En rytter er ingen rytter uden en hest!
En hest er stadig en hest uden rytter!

{> Jeg Æælsger min CockerMus {>
0
0
Svar på denne tråd

Har gået længe med samme spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  09-06-2005 21:13

Jeg har også lidt krøl fra naturens side, men næsten intet. Så jeg lånte en shampoo af min brors kæreste (Faktisk var det mere fordi den duftede helt kanon godt :P ), som påstod den ville fremhæve krøllerne, hvis man havde lidt fra naturens side.
Og det fantastiske er at den rent faktisk virkede! :-@ Jeg har fået krøller! :-@ Det har ellers været helt umulig for mig før, pga. et meget langt og tykt (tungt) hår. Så havde sgu helt opgivet :P

Den hedder noget med Pantene - Perfect Curls. Er vist på tilbud i Bilka i denne uge :P

Enklere kan det ikke gøres :D

Der fås også en del ting man kan proppe i håret, når man lige har vasket det, som skulle få det til at krølle. Det har aldrig haft den fjerneste effekt hos mig... :-/ Men min søs får helt flof-hår af det *looool*
Og sidde med et krøllejern hver dag, gad jeg ikke :P
Men lufttørring er også altid en god ide :)

Men det er nok lidt forskelligt fra person til person, hvad der har effekt :)

:-* Mvh. Theis :-*
~ Dance with The Devil
0
0
Svar på denne tråd

svar...
Forfatter: 
Dato:  09-06-2005 21:14
Først og fremmest, må du ike vaske håret med shampoo for ofte. Det hiver hårets olier ud, og gør det "fladt" og kruset.

Husk altid balsam, og køb evt. et produkt som fremhæver dit fald i håret. Der er mærker som Reedken, stuhr, loreal osv. som har mange produkter til forskellige hårtyper.

Når du vil fremhæve dine krøller, og vælger at putte mousse i, er det vigtigt at du starter bagfra med at fordele, og kører ind mod ansigtet.. Starter du med "pandehåret" bliver de hår fladt, og en smule fedtet..

Håber du kan bruge det..

Mvh. Mille

Lucca

Tør du trykke?`
0
0
Svar på denne tråd

Jamen..
Forfatter: 
Dato:  09-06-2005 21:58
Så sir' jeg mange tak for rådene, til jer alle sammen :D

Duke
0
0
Svar på denne tråd

Gå til en frisør...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2005 11:16
Gå til en frisør og få lavet nogen ;D
Skal selv have lavet krøller hos frisøren her i næste uge ;D

Aij, men der er også sådan noget, tror det er fra L'oreal, det hedder noget med Curl. Det skal vist bare "krammes" i tørt hår, så skulle der komme krøller. Prøvede selv lige til en fest, så skulle vi videre i byen, så så jeg lige denne vidunder flaske og min veninde begyndte (hun sagde hun vidste hvad hun gjorde) at putte en masse af det der i håret.. så det var vist lidt for meget ;D *man var vel lidt stive ;D*

Venligst Cecilie
Stald Abildgaard
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider