Jeg har da en veninde som har en Fjordhest, og den springer S- klasser. Og går M klasser, den kan de sQ bare.
Jeg kender også en anden der har en Fjordhest, som går La klasser og springer ca. 125 til klub(distrikt stævner(eller har gjort)
(Og undskyld mig...)jeg har også en "bekendt"(kender hende ikke som sådan, ved bare hvem hun er)som har en Fjordhest som OGSÅ springer nogle af de høje klasser, og også går M.
Men mht den Fjordhest du skal kikke på syndes jeg de ner for gammel....og ROLIG NU, jeg har selv en ung hest, men altså den kan være frisk som en 5 årig, men aligevældet, kan du måske ikke springe på den(og som sådan have den i så lang tid) -i så lang tid som du kan med eks. en 8 årig. Og jeg ved ikke hvor høj og gammel du er, men hvis du er omkring de 14 år, vil du jo blive for stor til den, og hvis du SKAL sælge den, så er det jo lidt(MEGET) synd. Dens højte skulle nok heler være en som du VED du ikke kommer til at vokse fra, og det SKAL jo(hvis du ikke vil)ikke være en hest, men altså?....hva´ska jeg sige?- Boller for Koberg...**LOL**...hvor er jeg dog lam, lige nu...Mæææ, Mæææ, aj UNDSKYLD, smutter nu, inden jeg ikke kan stope med det her

:-o
Julle