Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Tror i det er noget?
Forfatter: 
Dato:  04-04-2002 19:46
tekst
Ja jeg har fundet en jeg skal op at prøve tror i det er noget??
han hedder Hr.Nolle,16 år,138 i stang, fjordhest,Lc1 dressur,spring: 128, og han er lidt hurtig men har aldrig bidt eller sparket!

Hilsen Cille og Silva
0
0
Svar på denne tråd

Re: Tror i det er noget?
Forfatter: 
Dato:  04-04-2002 19:51
hejza!!!!
det kan da godt være at han er en god pony til dig!!!!!
jeg kan bare ikke lide fjordheste!!!!!
men nogle fjordheste er også kærlige og meget *zøde*
hilsen malene
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  04-04-2002 19:53
Det lyder ikke så tosset! får det næsten dårligt af at tænke på heste til salg! var på rideskolen idag! en rigtig sød pige som hedder Jackie har halpart på en pony der hedder Disco men hun må ikke købe den for sine forældre! idag var der nogle for at kigge på hende! Jackie havde helt røde øjne hun havde grædt det gik heldigvis ikke så godt for køberne! (:)) den ene faldt af to gange *HiHi* og ville ikke op igen! så de køber nok ikke lige Disco! *Puuuhh*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  04-04-2002 20:00
Fjordheste er super :-D
Og de kan sagtens gå lige så flot dressur som Dansk Varmblod og springe som en Connemara.

Knuz Marie, som æææælsker fjordprullere:-D:-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  04-04-2002 20:04
Det kræver bare somregel en stærk rytter.
Nogen fjordheste er temmelig egenrådige og tager somme tider pis på deres ejere...har set et glimrende eksempel. Min bedste veninde fik en fjordhest. Og det så da vældig flot ud da den jordede tværs igennem ridebanen, sprang over hegnet og ind i stalden med den stakkels pige på ryggen.......

-Nancie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  04-04-2002 20:16
min nabo skal låne en fjordprul! den er helt vildt fed!!! hvis du prikker den ind i siden så blævrer det!!! skulle engang ride rytterlege på den! føltes ligesom at sidde på en tønde! den lyttede overhovedet ik' til shenklerne!!! *BaaH*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  04-04-2002 20:49
Jeg har da en veninde som har en Fjordhest, og den springer S- klasser. Og går M klasser, den kan de sQ bare.
Jeg kender også en anden der har en Fjordhest, som går La klasser og springer ca. 125 til klub(distrikt stævner(eller har gjort)
(Og undskyld mig...)jeg har også en "bekendt"(kender hende ikke som sådan, ved bare hvem hun er)som har en Fjordhest som OGSÅ springer nogle af de høje klasser, og også går M.

Men mht den Fjordhest du skal kikke på syndes jeg de ner for gammel....og ROLIG NU, jeg har selv en ung hest, men altså den kan være frisk som en 5 årig, men aligevældet, kan du måske ikke springe på den(og som sådan have den i så lang tid) -i så lang tid som du kan med eks. en 8 årig. Og jeg ved ikke hvor høj og gammel du er, men hvis du er omkring de 14 år, vil du jo blive for stor til den, og hvis du SKAL sælge den, så er det jo lidt(MEGET) synd. Dens højte skulle nok heler være en som du VED du ikke kommer til at vokse fra, og det SKAL jo(hvis du ikke vil)ikke være en hest, men altså?....hva´ska jeg sige?- Boller for Koberg...**LOL**...hvor er jeg dog lam, lige nu...Mæææ, Mæææ, aj UNDSKYLD, smutter nu, inden jeg ikke kan stope med det her :-D:-o

Julle
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  04-04-2002 20:56
Cille og Silva:
Du er 12, ik?
Hvis du køber den fjordhest, skal du jo nok sælge den, når du er 16 (dit sidste ponyår).
Og så vil Hr. Nolle jo være 20, og så er det måske lidt besværligt at få ham solgt??

Knus Marie.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  05-04-2002 21:40
Enig med Marie!! har selv problemet med Chano, men hans gamle ejere vil have ham, når vi ikke vil mere!! ;)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider