|
|
| Rytteres Holdning til andre rytter?. |
| Forfatter:  |
Agata |
| Dato:  |
06-06-2005 21:43 |
|
Hej Ænder
Jah længe siden, men har haft lidt travlt
men ville lige skabe en debat,.
Sys i mange rytter som fx rider på landsplan og sårn, kigger meget nederlagende på dem der hyggerider og ikke har den bedste hest?.
Hvad er jeres mening? -Debat- .
Team Agata.. & ♥Vrinsk Valdimir♥
| |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
| Lalalalalalala. |
Kamilla med Chili |
06-06-2005 21:50 |
|
Det er der nok mange der syntes, at dem der ridder på højt plan er snobbede osv. Men egentlig så er der jo ligeså mange snobber, som ridder på et lavt plan.
Det er nok bare en forestilling om, at dem der ridder på højt plan er snobbede.
MVH Kamilla Freja og knaldperlen Yasmin´s Hot ChiliDe to skønne ponyer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Har mødt én som red landsstævner osv., hun virkede lidt, 'bob-bob', men jeg havde heller aldrig rigtig snakket med hende.
Jeg håber sandelig ikke man kan generelisere landsryttere til, at se ned på andre ryttere!
DukeWhere there's a Will there's WayDon't Delay what you can Do Today
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sådan er det jo altid |
|
|
lige meget om man rider på landsplan eller klubplan, ja så tror jeg de fleste kigger "ned"... jeg rider selv kun LB på distriktplan, og eg har en veninde som bare er skovtursrytter, og vi kan side at se på heste og hun siger : "ejj, hvor er den sød" og jeg siger: " ja men hva skal jeg bruge den til ? "
så tror generelt bare det handler om hvilke mål man har i ridesporten 
*DjævleØ's POWER*Livet er for kort til: Ting der ikke virker og Folk der konstant siger: "øhh"Husk mig som Julle, Julle med den farveløse humor;-DMSN: Juliemanden@ofir.dk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen.... |
Cecilie (Jason) |
06-06-2005 21:57 |
|
Uanset om man rider ih og åh så høje klasser til landstævner, eller en Lc1 til et internt klubstævne, skal man da opføre sig ordenligt, og udvise almindelige god sportsånd.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jo der er |
|
|
rigtig mange uforskammede dygtige ryttere. Snobbede vil jeg ikke kalde dem, for det er de ikke.
Mange af rytterne på landsplan kan få det at ride LB3 på klubplan til at lyde dumt.
"Jaja men hvis du kommer ud til landsstævnerne, vil du se at vi ikke rider med trensebid - det er dem der rider naboens lille Musse på marken, der gør det" (ja og vedkomne ved nok godt hvem jeg snakker om).
dét kan pisse mig lidt af, for man kan sgu godt ride, selvom man rider på naboens Musse. - og selvom man ikke har et herman sprenger pelham-bid, eller hvad det nu hedder.
Det har såmænd intet med 'snob-hed' at gøre, det er bare den måde som det er på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| " dem der rider på højt plan er snobbede " |
|
|
^^ det passer,,
Er wendy ik snobbet? EJ.. LOL.
* Miss . ] Line ? & Nikita - En dans i vilde roser †↓MSN: Viingummi_bamsen@hotmail.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmm til theis? |
Agata |
06-06-2005 22:11 |
|
Jamen theis? er der ikke nogen der tænker Uf :S, fordi du rider western? . 
Team Agata.. & ♥Vrinsk Valdimir♥
| |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
| tra-la-la |
|
|
Hvis(jeg siger HVIS) jeg bare red LA i dressur på dis. plan, ville jeg være den dygtigste dressurrytter på min rideskole  Meget sjovt ik?
-Dejligste- Man skal være selvglad, men der er grænser!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| . . . . . |
Stine (Columbine) |
06-06-2005 22:30 |
|
ike sikkert de gør det, men sådanne føles det altså..
bare da der var distrikt stævne, og jeg kom gående med min "tykke hest" skulle på fold, kunne man se folk kigge, og så på mig, og sendte mig øjne, som om jeg intet var
men hvad er foreskellen!!
-Nogen der sagde noget?!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfsdfsdf |
|
|
hmm, måske nogen af de "dygtige" ser måske ned på dem der huggerider og sådan. Men hvis jeg må have lov og bruge [Baronen] tror da bestemt ikke hun seer ned på dem der hyggerider og sån?
♥Mig og Low Länder er et perfekt ♥.Msn/ Seandersen_9@Hotmail.com ^Tilføj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nu kender |
katharina |
07-06-2005 07:24 |
|
Altså jeg vil mene at der er mange højrøvede mennesker ude til landsstævnerne, men ligesåmange der ikke er jeg kender da en del, og de er aææe sammen søde og flinke til at hjæple en eller hvad man nu spørg om, så det er bestemt ikke alle der etr sådan, men jo en del er !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vil ikke |
Trine&Melissa |
07-06-2005 12:27 |
|
vil ikke sige at jeg er snobbet, men der er selvfølgelig nole der er,,
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfhdfhdh |
|
|
Jeg rider landsstævner, men jeg ser sgu ikke ned på folk der rider LB, for det gør jeg også selv på min anden pony 
og faktisk synes jeg der er meget mere snobberi til klubstævner og sådan, det er sgu ikke til at holde ud nogen gange.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm..... |
Sofie... |
07-06-2005 14:38 |
|
Jeg tror egentlig ikk at det er rytterne på højt plan der er de snobbede(i nogle tilfælde).
Jeg tror bare dem på laver niveau, meget let kan tolke de ting de "gode" ryttere gør eller siger forkert.
Og når man er nået HØJT op er man nok lidt mere, "nu er det lykkedes" og tænker ikk rigtig over konkurrencen på samme måde, som dem der ikke har nået toppen....
Klubstævner; der er for det meste bare hygge 
Distrisk; Der er jo også en del kammeratskaber, men når man starter dér er det jo også en sport man går op i (mere en klub plan) og jeg vil da mene at dér rider man for at vinde....
Ved ikk om jeg fik drejet den væk fra emnet.. Og om jeg overhovedet er til at forstå 
Men det er bare min mening!-Sofie... -60 % Tarok ejer! Tør du trykke?!I morgen er den første dag af resten af dit liv...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm.... |
drude |
07-06-2005 15:20 |
|
der er helt klart nogle snobber der rider på høj plan men der er også mange der overhovedt ikk er snobbede... syns ikk man ka sige det sån.. kender min 2 der rider på landsplan der ikk er snobbede på den anden side mega flinke...:P
der er også dem der er snobbede og de ser vel lidt ned på folk der rider på lavt neviau.. men syns ikk det er så slemt...:)
↓ → Jeg hedder Drude ← Bare Drude ↑
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgdgdggd |
|
|
I synes næsten alle sammen at ryttere der rider på høj plan er snobbere, sårn synes jeg altså slet ikke det er
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm..... |
Henry og dressurponyerne |
08-06-2005 17:01 |
|
snobbede.... NEJ da.. langt fra.... har da aldrig mødt no'en ved landsstævner som var snobbede... os da jeg selv red LC1... efter jeg
første gang havde været med min søs og se landsstævne ser jeg så hvordan folk efter en præmieoverrækkelse krammer hinanden og ønsker tillykke... så kommer jeg
hjem til et LB c-stævne, vandt så klassen, vender mig så om for at give dem hånden og sige: Tillykke. Men
næh.. nej.. alle er gået og kørt fordi de var så røv sure over at de ikke vandt... hmm.. godt såh... tænkte jeg bare.. hehe.... sys sku nogle gange at jeg
møder folk der rider LC3 ved klubstævner som har været ældre end mig og MEGET højrøvede... hehe.. men sys det skiftede meget.....
Henry og dressurponyerne
-Man har ikke vundet sølv, man har tabt guld
| Min hjemmesidemsn: henry_henryssen@hotmail.com bare tilføj mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|