Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

f*ck jeg skal ride ringridning :O
Forfatter: 
Dato:  03-06-2005 11:03
ja, en veninde (clarina herinde fra) skrev til mig igår om jeg ikke ville ride hendes hest(som jeg aldrig har set før :P ) til et ringridningsstævne fordi de manglede deltagere.

Jeg sagde så ja, efter kort overvejelse. Har den opfattelse, at jo flere forskellige heste man kommer til at ride, jo mere erfaring får man.

Men er godt nok lidt nervøs :D

Pyh, også vågnede jeg halv 4 i nat og havde den værste kvalme. Kunne ikke ligge ned før ved 6- tiden hvor jeg også faldt i søvn. Pisse træls :S

Anne og Lokka
0
0
Svar på denne tråd

Så lad mig :P
Forfatter: 
Dato:  03-06-2005 11:06
Jeg ska da gerne ride i stedet for dig, jeg er rigtig god til ringridning :P

Har vundet det og fået gode placeringer til HVERT stævne ;)

Hehe du har da intet at være nervøs over, det jo bare skideskægt :D Du får en god oplevelse ud af det, du får prøvet ringridning af, du får prøvet hesten osv. - det blir da vildt sjovt :) Hvornår er stævnet?

Jeg glæder mig bare til Chanell kan rides rigtigt igen og vi får trænet galoppen, så vil jeg selv bygge en ringridnings galge og træne det :) Og ride nogle stævner i det osv. - jeg synes det sååå sjovt!
0
0
Svar på denne tråd

rollo...
Forfatter: 
Dato:  03-06-2005 11:11
har ALDRIG prøvet det før og aner ikke noget om det :P nok lidt derfor jeg er så nervøs..

det er i morgen(lørdag), :D
Anne og Lokka
0
0
Svar på denne tråd

ringridning
Forfatter: 
Dato:  03-06-2005 12:02
Hos os SØnderjylland er det fast trdition emd ringridning hver søndag rundt om i de forskellige sogne og til diverse byfester. Alle med den mindste interesse for heste uanset alder er med, og alle heste, der kan galopere er med. Ofte en meget broget skare, men det er simpelthen SÅ hyggeligt!!!
Kom til at sige ja til en af mine veninder at hun måtte låne min pony til ringridning, hvis jeg ikke var til stævne, og nu er den så "booket" stort set hver søndag hele sommeren over...
Måske får du ikke så mange ringe de første gange, men bare grin af det, det kommer nok. Selv har jeg redet ringridning de sidste par år, og det er lykkes mig at få sammelagt tre ringe på én sæson... Hmmm måske burde jeg øve lidt i løbet af vinteren?! Nej, det gælder om at være med, ikke om at vinde. Og sådan er ånden virkelig også. Det er bare skønt!!!

Post proelium
-praemium

TEAM PIP
- Teamet for ryttere med forelskede heste!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider