|
|
| Sikke en spøjs dag i dag - SPECIAL |
|
|
Jaae... har været en ret spøjs men uheldig dag... Starter lii fra om morgenstunden (skal nok gøre det kort )
Jeg stod op kl. 9, da jeg sku møde kl. 10... spildte mælk over det hele og var ved a komme for sent...
Vi sku så ha matematik, og hvad finder jeg så ud a?? At jeg mangler a lave 3 sider og hvem bad min lærer så a få bøger med hjem så han ku tjekke dem...? MIG.. Dårlig start på dagen...
Nå, jeg gik så hjem (efter skole selvf. ) og gik på JHN SPiste og tog ridetøj på... Den første bus missede jeg og den næste var 5 min. forsinket 
Nå, men kom heldigvis til tiden... *Pyha*
Kom op a sidde på den stooore pruh.. 
Rudolf (som hesten jeg rider på hedder) var strid idag og ville ikke gå til biddet.. Så måtte ha chambon (staves?:S) på... Rudolf bukkede osse... Var sQu ved a falde a..
Men så sku vi skridte a og fik nogle små flødeboller da Eva havde fødselsdag idag (14 år,,, (Og det regnede kun fordi a himlen havde mistet sin smukkeste og sødeste stjerne ))... lii pludselig blev der tændt for højtaleren *DIIIK* Hesten blev forskrækket og var ved a falde a... Så gik der 1-2 min. og så sagde de no'd.. hestene blev osse forskrækket her... vi sku så til a sidde a og de tændte for den igen - MENS jeg var ved a stige a.. nåede lii ned... Så da jeg var kommet ned begyndte de a tale VILDT meget og højt og den "skrattede" så hestene fór rundt.. på det tidspunkt var vi 11 heste inde i et ridehus på 60x40 m. (der var mit hold og det andet hold) og hestene rendte rundt i en cirkel om deres rytter... Rudolf og en anden hest havde så røven mod hinanden, k*ft main jeg fik et chock, troede sQu a Rudolf ville sparke ud efter ham!!! Men sådan rendte de rundt i 20 sek. (kan godt være a det ikk lyder a meget, men det VAR DET!!!) Vi fandt så ud a a de der højtaler tingester havde glemt a slukke for højtalerne ind til det lille ridehus... Der var nemmerlig Generalprøve på et klubstævne...
Så så et Hest&Rytter blad som jeg straks tog i hånden og læste... Hvem finder jeg så i det?? CilleR (CilleR herinde ) på Betonie... 
Nå, det var så min dag... Gør mig gladere ved a sii I har haft en der var dårligere...
Hva har I så lavet idag??
♡Kram Sasma♡ Vil hvad jeg vil - gør hva jeg ka Tør du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øhhm ja |
|
|
"den ville ikke gå til biddet, så måtte ha chambon på" what????????
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| The overskrift =} |
| Forfatter:  |
~| *Mifisto* |~ |
| Dato:  |
02-06-2005 20:57 |
|
Røv kedet mig (har ikke været hos hesten  ), og været til Neurolog. Du ved, sådan en dame, der sætter nogle sære elektroder på ens hovedbund, og så skal man sidde og slappe af/sove/PRØVE at slappe af i ½ time, hvorefter hun så kommer og fjerner de klamme elektroder 
Jeg havde MONSTER ondt i hovedet bagefter :S
Og var så alene hjemme til kl. 17... Ca... Spææændene
Roses are red, violets are blue, but af face like yours, belongs to a zoo. Don't feel bad, don't feel blue, Frankenstein was ugly too!
<33 Butte <333
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min dag.... |
|
|
træls dag du havde....
Men jeg skulle have været oppe og springe i aften...
og det blev aflyst fordi springbanen var for glat...fordi det havde regnet...så jeg kom slet ikke ud og ride fordi der var undervisning i hallen... 
Nobody is perfect - I'm Nobody
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mifisto & Nicosilver: |
|
|
Mifisto: aaaaD... 
Nicosilver; okay. godt jeg ikk er den eneste 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sasma... |
Johanne(Kahlua) |
02-06-2005 21:04 |
|
Jeg hvade nægtet selvom min ridelære havde sagt det !
Johanne & Kahlua Du blir født alene, du dør alene; Du har ikke krav på en skid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . . . |
Stine (Columbine) |
02-06-2005 21:05 |
|
trukket handicap, så kan det kun bliver sjovere 
-Nogen der sagde noget?!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har selv haft en kedelig dag.. |
Tutte |
02-06-2005 21:30 |
|
startede med skole fra klokken 8 til halv 3 og kom så hjem og sad og tudede til Titanic sammen med en af mine veninder. Hehe pinligt. Og er så ved at pakke nu!!
Snart den 12. Juni = Min fødselsdag!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Johanne(Kahlua): |
|
|
Jeg sagde lissom osse a jeg ikk ville 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . . . |
Twiggerly <3 |
03-06-2005 17:07 |
|
MaaH. Sassia
Min dag har oz været en smule forvirrende. Kan forklare det på MSN  (når du kommer ind engang i det næste årti)
† Mvh. Tessa Learning to live <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Min dag. |
Panter |
03-06-2005 20:19 |
|
@!#$.
Jeg startede med at stille min mobil til kvart i 7. Jeg står først op klokken 8, da jeg bare ikke GAD.
Kvart over 9 er jeg på skolen, og begynder at læse matematik.
Klokken 10 går jeg med en veninde ind i eksmanens-lokalet og begynder den store prøve. Klokken 11 er vi ikke kommet meget videre, end da vi begyndte.
Klokken 12 har vi fået vores karaktér - jeg fik 9, hun fik 6.
Klokken 13:40 skulle jeg ha' været til tandlæge. De ringer klokken 13:50 og beder mig komme. Godt så. Tandlæge-tid.
Der er jeg i en halv times tid, nul huller.
Så kommer jeg hjem omkring halv tre og hjælper min mor i tøjbutikken.
Cirka klokken 17 kommer min gamle veninde og tidligere danmarksmester i western, Salli, så ind i butikken med sin mor og moderens nye kæreste.
Klokken 18 tager de af sted.
I den tid de var hos os nåede jeg at fortælle min mor, at jeg er forelsket. I en fyr. Som er 31.
Jeg får selvfølgelig at vide, at jeg overhovedet ikke skal tænke på at komme sammen med ham.
Så tager mine forældre ind til byen og køber ind, imens ringer jeg til fyren. Vent - jeg bundede en flaske Smirnoff Ice først.
Vi snakker sammen i en halv time, så kommer mine forældre hjem.
For lidt siden skrev jeg til ham, at jeg ville lade ham fuldstændigt være fra nu af. Brugte en fandens masse bandeord, hvilket han også skriver til mig.
Jeg er fucking ligeglad.
Nu prøver min mor at gøre mig glad igen. @!#$. Og min far kan jeg bare ikke med lige for tiden. Så alt sutter bare i dag.
Jeg var ellers så glad, gik og smilede ved tanken om fyren, som ganske vist er lidt gammel, men som virker som en på 20 eller deromkring. Noget fucking @!#$.
Denne mand arbejder på rideskolen.
Argh.
Nu sidder jeg her med en rigtig dårlig følelese inde i mig, med en lyst til bare at forsvinde.
Et kort/længere referat over min dag, som bare er total nedern.
@!#$.
Mvh. PANTER
- Fås nu også som LYSERØD !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| chambon? |
|
|
^^jeg kan heller ikk li a ride med det på min pony (helpart) men jeg bliver nød til det i skoven .. ellers så prøver jeg a undgå det har os prøvet martingale men den hjælper ikk i skoven så jeg skal bruge den dumme chambon i skoven
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja tyror jeg |
louise A |
05-06-2005 10:49 |
|
ja jeg har
passer en lile kat og jeg sjulle skifte katte bakke
så jeg åbner baken og vups jeg taber det hele ad
nå jeg gjorde rent og gik hjem
da jeg kom hjem har min lille søster været på værelse og rodet og hvem skulle ryde op mig
men ikke lige nu da jeg skulle til ride time '
nå da jeg kommer derned 5 min for sent er den på fold (og så er den møj beskidt)
jeg hentede ham ind og strigled eham nå nu skulle jeg sadle ham op dda jeg så kommer ind til timen 20 min
for sent står klassens hotte dreng og kikker på
nå jeg sætter mig op og inden jeg ved af den begynder den at trave med de andre jeg jeg hænger på dens
hals i 10 sek da jeg pludselig falder af av alle griner da timen var færdig skulle jeg hjem da jeg kommer
hjem siger min mor at jeg skal rydde op (hun ved ikke at det er min lille søster) jeg prøver at forklare men hun gider ikke høre øv da vi spiser skal vi grille og der kommer gæster en af gæsterne sidder i en lille kort neddedel og top jeg selv i ride tøj vi
havde is kolt vand på bordet og så klodset jeg er
vælter jeg denne kande ned over hin i nededel og top
hun skriger jeg siger unskyld det var ikke emed vilje
da vi havde spist kør gæsterne hjem min mor siger ja ja typisk dig men nå jeg skulle nu til fest jubbi
men nej midt i det hele
vælter mig og den hotte dreng sammen bege to samme sted alle råber kys kys lkus og vi kyssede vu blev
kærester og jeg glete dagens roderi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
avana |
05-06-2005 15:31 |
|
"den ville ikke gå til biddet, så måtte ha chambon på"
stakkels hest, og dårlig underviser 
~avana~kast ikk med æbler hvis du selv r et skov -do YOU live..?♥♥♥♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe .. |
|
|
Jaaa .. Lige kommet hjem fra Roskilde dyrskue ..
Det er bare et herre grimt billede der er i Hest&Rytter ..
Hehe . Men det nu meget sjovt .
± Kyss Cecilie.. ±
‡ Betonie - Min fremtidige Dressur Ponii? ‡
° Msn: Mrscille@hotmail.com ° ^^ Bare Add'e..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Panter/Avana/CiLLeR <3: |
|
|
Avana: Nej, han er sQu ikk dårlig.. 
Panter: Nu er jeg glad 
CiLLeR <3: Heehe.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|