Hej...
Jeg har lige et par ting her og vil gerne hvis i vil skrive hvordan i Reagere... Græder i? Bliver i varme inden i? Eller for i en klumb i halsen? eller sidder i bare og tænker "Nå"?
OBS: Må advare om at der kan komme slemme billeder!
Er igang med et experiment om hvad der kan få os mennesker til at reagere om hvilken tyber vi er!
Men tjek lige:
1.
Dette er en lille historie
Du fik mig som hvalp, du elskede mig og jeg elskede dig. Du kærtegnede mig med din berøing, og jeg vidste at det skulle være, mig og dig, dig og mig for altid! Du var altid forståelig når jeg kom til at tisse på dit fine tæppe, og du kaldte mig din bedste ven! Vi var uadskillinge!
Men så kom menneske damen ind i dit liv, og jeg skulle dele med hende. Hun var bange for mig, og jeg kunne ikke lide hende, men vi lærte at leve med hinanen!
Så kom menneske børnene, Din kone var bange for at jeg gjorde dem noget. Men børnene hoppede bare rundt og legede omkring mig! Og det skete stadig at du gik ture med mig i parken, og jeg følte at det var dig og mig igen! Men jeg vidste at det aldrig ville blive det.
Jeres liv blev mere og mere stresset, og tilsidst var der ikke tid til mig længere.
Jeg husker tydeligt den dag du afleverede mig til internetet! Du gav mig et hurtigt klap, også gik du. Jeg stod i flere dage og ventede på dig, hylede og gøede efter dig, men du kom aldrig! Hver gang nye mennekser kom for at udvælge deres nye hund, gøede jeg og hoppede alt hvad jeg kunne! Bare de dog valgte mig, men jeg blev aldrig valgt. Jeg kunne ikke måle mig med de små hvalpe, og man indså at jeg aldrig ville få et nyt hjem!
Menneskene førte mig ned af en lang gang, og ind i et helt stille rum, Damen medroligede dig og sagde at det nok skulle gå, Jeg mærke sprøjten stikke i mit ben. Og en væske fylde min krop, Jeg tænkte på dig og de dage vi havde sammen, hvor højt vi elskede Hinanen. Og jeg lukkede øjnene bevist om at jeg aldrig skulle vågne igen...
Hvordan Reagerede du?
2. Dette er et link som nogle af jer nok kender!
Regnbuebrogen
Hvordan Reagerede du?
3. Her er regnbuebrogen igen, men her uden lyd og på dansk
Der er et sted i himlen, som kaldes regnbuebrogen, fordi den er så mange farverm på denne side af regnbuebroen er der masser af vand og bakker, og her er altid mad, og her kommer alle søde elskede dyr hen, De gamle og trætte dyr, bliver unge igen, Og de dyr som var ødelagte eller syge, bliver raske, og fine igen.
De løber rundt og leger med andre dyr dagen lang, alle er venner.
Men der er en ting de mangler, deres specele ven, Den som de elskede, De løber og leger, indtil den dag kommer, hvor de stopper med at lege og kigger op, deres næse sirre, og deres øjne lyser, Du er blevet sæt, og dig og din specelle ven mødes, I omfagner hinanen og ser hinanen i øjnene, Du er blevet savnet! Og sammen kryder i regnbuebrogen sammen, for aldrig mere at skilles!
Hvordan reagerede du nu?
Hvad med nu? Hjælper regnbue brogen noget?
Hvad tænker du på?