Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

jeg hader kærlighed :(
Forfatter: 
Dato:  01-06-2005 21:22
Ja som overskriften siger, jeg hader kærlighed.

jeg er MEGET forelsket i en fra min klasse.
men han er ikke forelsket i mig, og jeg kan ikke få ham ud af hoved!
jeg er faktisk lidt uvenner med ham, fordi han leger med yuggiejug kort :P også sagde jeg som en bermærkning, at det er umodent at lege med dem. arg.. han blev ked af det, og sur, men har sagt undskyld, men han virker ikke sur eller noget! hmm..

argh.. irriternde.. har været forelsket i snart et år! han startede i vores klasse 2004, efter sommerferien. siden har jeg været forelsket.
men når han ikke er forelsket i mig, går det jo ik! men kan bare ikke glemme ham :{-( , altså bare lade være med at være forelsket, for det kan jeg ikke!

ville bare lige ud med det!

Hilsen
- Line & Nikita
0
0
Svar på denne tråd

line...
Forfatter: 
Dato:  01-06-2005 21:24
Love stinks !!
Men det hører med til at være 12 år ;D
Johanne & Kahlua
Du blir født alene, du dør alene; Du har ikke krav på en skid!
0
0
Svar på denne tråd

johanne...
Forfatter: 
Dato:  01-06-2005 21:27
hvad mener du?

Hilsen
- Line & Nikita
0
0
Svar på denne tråd

Tjah. Sorry ..
Forfatter: 
Dato:  01-06-2005 21:27
Man kan ikke hade kærlighed.
Man kan hade smerten og de stride tårer ved den!

Men tjaah, Kan faktisk for engangs skyld gi Johanne ret :).
Og det bliver kun værre!
For så begynder der pludselig at komme stærke følelser imellem ..
. Zazs .
Penge er ikke alt og du bliver ikke lykkelig af dem, - men det hjælper fandmé på det
0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  01-06-2005 21:29
hader bare det, når man elsker en, der ikke elsker mig :(, og tænker meget på ham, og ved at jeg ikke kommer sammen med ham :(

Hilsen
- Line & Nikita
0
0
Svar på denne tråd

Er det ikke
Forfatter: 
Dato:  01-06-2005 21:37

meget normalt at være umoden i 6. klasse? Ikke for at virke nedladende vel, men klap lige hesten, du er 12 år - der er andre fisk i havet (kæft jeg elsker den sætning ;D)

- Karen
med Isabella, Skye & Aidan
Irish Cob hingsteføl m/ afstamning sælges

0
0
Svar på denne tråd

Tja....
Forfatter: 
Dato:  01-06-2005 21:40

Min første forelskelse varede i 3 år... (Og som jeg sikkert stadig er forelsket i, jeg prøver bare at bilde mig ind at jeg IKKE er :P )

Den anden i 1½ år ind til videre....

Så du har noget at se frem til :D

Men jo, det er sgu træls med de fyre. Jeg prøver bare at glemme dem og fortælle mig selv jeg alligevel ikke kan bruge sådan en til noget :P

Men held og lykke med det, det lyder sgu som en træls situation...

:-* Mvh. Theis :-*
~ Dance with The Devil
0
0
Svar på denne tråd

Tjah...
Forfatter: 
Dato:  01-06-2005 21:43
Hm. Ja, det tror jeg de fleste af os kender. Men hvis du synes du har det hårdt nu, så vent 2-3 år, der begynder det for alvor at blive slemt, fordi der kommer andre ting ind i billedet.

Jeg var sammen med en fra min klasse for et par uger siden, i troen om at han kunne lide mig, som jeg kunne lide ham. Men ikke nikke nej.
Var pisseforelsket i ham, men da han blev ved med at komme med nedsættende kommentarer om mig, så gad jeg virkelig ikke det mere. Nå, et lille sidespring.

Du kommer over det

Karen: Det er da også vise ord.

Mvh. Anna
Embla - den lille røde
At have hest er en tillidssag. Ikke blot skal hesten have tillid til rytteren, rytteren skal også have tillid til hesten
0
0
Svar på denne tråd

hey Karen!
Forfatter: 
Dato:  01-06-2005 21:49
jeg er faktisk 13!

Hilsen
- Line & Nikita
0
0
Svar på denne tråd

altså...!
Forfatter: 
Dato:  01-06-2005 22:05
kan godt være det lyder dumt..

men tror egentlig ikk helt på forelskelse i så tidlig en alder..
personligt selv har jeg også svært ved at være forelsket da jeg ikk helt tror på det i så tidlig en alder(er 15) men alligevel er jeg forelsket i david mijn kæreste..
men kan aldrig få sagt til ham at jeg elsker.. kan ikk bare sige til ham" david, jeg elsker dig",, det er meget stærke ord.. han siger det til mig,, men kan ikk få det sagt..

men bare rolig,, hvis du kun er 12,, så kommer der flere,,, følelser er ikk altid gengældt.. men ved godt der lyder hård.. men der er andre fisk i vandet... hold hovedet højt aight??

kyzh sandra og albert..
hold altid hovedet højt..

elsker david rigtigt meget.. der findes ingen kærlighed der er større.. {> {> {>
elsker også nikolai mijn dejlige nevø
{>
OBS OBS OBS OBS OBS OBS
billeder af hestene på ARS søges.. gamle som nye
0
0
Svar på denne tråd

grrrrr... vred lille line
Forfatter: 
Dato:  01-06-2005 22:09
jeg er 13 år :o I'm a teenager!
Mange Hilsner Din Mambo
Jeg elsker at plukke græs
0
0
Svar på denne tråd

Line....
Forfatter: 
Dato:  01-06-2005 22:13
Haha I'm a teenager !! WuFF

Jeg var sgu da stærk forelsket da jeg var 8 - men det er på et helt andet plan når man ikke er så gammel...

Line ;D
Du er kun 13 det skal nok komme:)

Muha !
Johanne & Kahlua
Du blir født alene, du dør alene; Du har ikke krav på en skid!
0
0
Svar på denne tråd

huløjgåå hø oh halm
Forfatter: 
Dato:  01-06-2005 22:15
ja johanne :P du er 14? 15? 8 år? :-P
Mange Hilsner Din Mambo
0
0
Svar på denne tråd

Slap af,
Forfatter: 
Dato:  01-06-2005 22:32
Du er 13, og du tror allerede du er ved at dø af kærlighed? Ked af at sige det, men hvis du har det slemt nu - så bare vent et par år :)

Tja, jeg er også forelsket, han er bare den største narrøv jeg kender, det ændre desværre ikke på at jeg er forelsket ;S

Vh Line og hypperne.
♥Darling♥-♥Queen♥´
Min arto
LineQueenDarling@hotmail.com <-MSN, bare tilføj.

0
0
Svar på denne tråd

tihi...
Forfatter: 
Dato:  02-06-2005 00:05
Man kan sagtens være forelsket når man er 12... Jeg havde en kæreste fra jeg var 10 til jeg var 12½ og ham var jeg smask hamrende forelsket i og jeg elskede ham også, men ja... det er på et helt andet plan end det er nu (er 16). Når man bliver ældre og der begynder at komme andre ting ind i billedet (@!#$ osv) bliver følelserne stærkere, mere intnse og man føler sig meget meget sårbar fordi man lader et andet menneske komme meget tæt på... Så ja, det blir på den ene side værre med tiden, men også mere vidunderligt...
Men lov mig at nyde den tid du har nu, at være så ung og forelsket og nyd specielt den måde du er forelsket på nu, helt uforpligtigene...

Til fck-albert: Så lad vær med at sige det! Jeg elsker dig er SÅ stærke ord og folk misbruger dem rigtig meget i dag ved bare at sige demtil gud og hver mand! Vent til du er klar, men forklar din kæreste det så han ikke bliver såret... Men hvis du siger det uden at mene det kommer det til at virke kunstigt og falskt...

Men held og lykke med kærligheden...

Gør livet funny
Rid pony!!
0
0
Svar på denne tråd

jeg hader kærlighed :(
Forfatter: 
Dato:  02-06-2005 14:11
Hahaha omg hvor sødt alligevel. ;D
Ae ae på dig? :P

Stinky med Daimond
Team Bissemis - Josse&Kjat
0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  02-06-2005 15:01
jeg er blevet ae't nok :P
Mange Hilsner Din Mambo
0
0
Svar på denne tråd

bare min snut
Forfatter: 
Dato:  02-06-2005 15:33
ja jeg elsker kærlighed har en kæreste som er såååå sød
0
0
Svar på denne tråd

Heh, forelskelse...
Forfatter: 
Dato:  02-06-2005 15:53
Forelskelse er, biokemisk, det samme som at æde et ton chokolade. ;)

Held og lykke med at få fat i ham, eller alternativt, få ham slået ud af hovedet. Jeg har aldrig været forelsket, så jeg har ikke de største råd at give.

Dog vil jeg nok mene, at det er knapt så smart at kalde den, man er ude efter umoden eller barnlig på grund af en interesse han har. ;) Det ville jeg personligt tage ret negativt, i hvert fald.

-+- Zip.
0
0
Svar på denne tråd

Louise A:
Forfatter: 
Dato:  02-06-2005 15:55
Det er jo godt for diigh! ;)

PS. jeg hed Line og Nikita <3
FØR! key?

* Miss. ] princess ?
- En dans af vilde roser †
0
0
Svar på denne tråd

Sjovt...
Forfatter: 
Dato:  02-06-2005 20:32
Jeg er desværre også.. lidt den samme situration..

Jeg er 2tal forelsket i en dreng.. han kan godt nok oz lide mig.. ligger som nr 3 på hans top 3.. ;-D ud ad 20 piger, nå.. men.. Har fortalt ham hvor meget jeg kan lide ham, men tror bare ikke han kan lide mig så meget at han vil "komme sammen". Desværre. Han er RIGTIG sød.. Og jeg ved bare ikke hvad jeg gør, såden er livet.

Tror bare aldrig jeg finder en som ham..

Venlig Hilsen Julie

.....Horse Lover Forever.....

Lev mens du gør det
Elsk mens du tør det

Tag på Suså Ridlejr, Den er FOR god ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Nyforelsket...
Forfatter: 
Dato:  02-06-2005 21:55
Ja, og så sidder jeg her som nyforelsket og kan ikke beskrive den lykke jeg føler, fordi mine følelser er gengældt :)

Mvh Natacha B-)

-Nej, jeg har ikke andet at lave!
0
0
Svar på denne tråd

Zippeline:
Forfatter: 
Dato:  02-06-2005 22:12

Haha, ja det læste jeg godt i Illustreret Videnskab :) hvor mange hundrede kilo var det lige man skulle spise? Det var i samme artikel, hvor de beskrev hvilke centre kærlighed og forelskelse lå i, ikke? :)

- Karen

0
0
Svar på denne tråd

Line & Nikita
Forfatter: 
Dato:  02-06-2005 22:24
Jeg vil sige det meget enkelt:

Hvad har du at tabe ved at fortælle ham om dine følelser?

For mig lyder det som om du taler okay godt med ham og helt ærligt hvis han ikke har de samme følelser ville det da være ærgeligt at spilde tid med ulykkelig kærlighed? Ved godt det lyder lidt barskt og sådan, men gik engang selv rundt og var smask ulykkeligt forelsket lige indtil jeg konfronterede ham og så kom vi sammen i 2 år!

Det skal dog lige siges at det kræver en del mod. Man er bange for om det skal slippe ud, men de fleste tager det altså meget fint og de fortæller det ikke videre og driller. Så mit råd er at tage tyren ved hornene eler slå ham ud af hovedet
~Frede~
"Den største fejl du kan lave i livet er at være evigt bange for at begå den"
0
0
Svar på denne tråd

lige en ting til =)
Forfatter: 
Dato:  02-06-2005 22:26
Bare se på min signatur... hvis man er evigt bange for at begå en fejl, så lever man ikke sit liv fuldt ud, og i din alder skal du bare slå dig løs og finde ud af hvilken type dreng du kan li
~Frede~
"Den største fejl du kan lave i livet er at være evigt bange for at begå den"
0
0
Svar på denne tråd

Karen:
Forfatter: 
Dato:  02-06-2005 22:42
Lige præcist denne bid af ubrugelig paratviden har jeg faktisk ikke fra Illustreret Videnskab, så jeg kan ikke give noget præcist tal. :)

Jeg har det fra en artikel, hvor der stod at chokolade, på trods af sit indhold af et bestemt stof, ikke kunne gøre op for en forelskelse i normale mængder.

Så jeg konkluderede bare, der måtte meget til. ;) :P

-+- Zip.
0
0
Svar på denne tråd

OGSÅ MIG!
Forfatter: 
Dato:  02-06-2005 23:43
Kan bare græde ved tanken (indlæget der hedder "Kærlig hed gør ondt :'( )

Her er historien:

Er også ulykkeligt forelsket, Det har bare stået til i 5 år :-o Jeg elsker ham vikrelig, men jeg spurgte ham over mobil "skal vi være venner?" fordi vi flirter meget osv, og han skrev det vidste han ikke, og det er jo tydeligt han ikke er intreseret ikke engang i at være min ven...

Vi flirter hele tiden!!
Vi leger bokse kamp, Og faldt sammen i byen (lidt pinligt, men det var til at grinne af) Hjælper hindanden, fjoller og ja hvad de bedste venner gør, hvorfor afviser han så på den måde, Hjælp jeg elsker ham virkelig og VAR ret sikker på han gjoder det samme SUk....
Knus Dressur Rytteren

Skal på Enghøjsponyclub, i uge 26.

Kan godt lide noveller... :D
0
0
Svar på denne tråd

Jeg fandt
Forfatter: 
Dato:  03-06-2005 13:46

lige artiklen frem ;)

Det er stoffer phenylethylamin (PEA) som gør at man føler sig høj, på samme måde som når man er forelsket.

jeg gider ikke lige nærlæse, ang x antal kilo chokolade der skal til ;D

- Karen

0
0
Svar på denne tråd

dfgdfgsdfgdf
Forfatter: 
Dato:  04-06-2005 10:16

Har også været smask forelsket i et 1½ år.. Men det er dog gengældt {>

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider