Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Iiiiiiiiiiiiiiiiiih hvor jeg KEEEEEDER mig!!!
Forfatter: 
Dato:  02-04-2002 20:33
ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV!
Jeg keder mig HEEEEEEEEEEEEEEEEEELT VIIIIIIIIIIIIIILDT!!!
Men når jeg nu keder mig så meget så kan jeg jo fortælle jer hvad jeg har lavet i dag!?...vildt interessant! *GG*

Det hele startede med at jeg stod op kl. 07.30 - skal normalt møde kl. 07.50 - lå i senegn og muggede lidt, og tog så tøj på!...ret detaljeret ik'!?

Så kom jeg i skole, og i de 2 første timer skal vi være nede i Sognegården til konfirmations undervisning! *GAAAAAAAAAAB!* - jeg skal faktisk konfiskeres....................øøøøøøøøh?....................konfirmeres!?...den 14 april!...om 12 dage!...uhhhhhhhhh!...glæder mig HELT VIIIIIIILDT!...

Efter konfiskations undervisning skulle vi cykle om på skolen til frikvarter - og det var et "VÆLDIGT" frikvarter! - Lars, skolens STØRSTE og KLAMMESTE NAR tog min grimme røde cykel!...*GRRRRRRRRRRR*...nej hvor var jeg SUR!!! Så gik jeg over og sladrede til skoleinspektøren og Lars fik en KÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆMPE skideballe!!! Hold kæft hvor jeg grinede!!!

Efter det hersens "herlige" frikvarter, skulle vi ha' MATEMATIK!...DØD OG PINE!...jeg HADER MATEMATIK!!! Vi skulle sidde på vores flade RØV i 3 KVARTER og regne DIVISIONS STYKKER!...hvor dumme tror vores lærer egentlig vi er???
Og så lige efter MATEMATIK skulle vi have DANSK! *SUK!* Så'n no'd med billedbeskrivelse! RØV KEDELIGT!!!

Efter 3 kvarter med billedbeskrivelse fik vi så ENDELIG frikvarter! YES!!! Og det her frikvarter var RØV SYGT!!! Jeg sad og diskuterede bøger om heste med klassens bogorm! SYGT ikke?!...

Så efter det her RØV SYGE frikvarter skulle vi ha' TYSK!...Åååååååååååh NEJ!...det var osse rigtig kedeligt! - Vi skulle læse en eller anden ÅNDSVAG tekst om en 14 årig bjergbestiger!...Lyder det SYGT, eller lyder det SYGT???!

Så efter 3 LAAAAAAAAAAAAAAAANG kvarter med tyske bjergbestigere fik vi ENDELIG FRIIIIIIIIIIIIIIII! JUBIIIIIIIIII!...

Og så skulle jeg ud og ride på "mini" ponyer...det var rigtig sjovt!...og knapt så kedeligt!...

Og lige nu sidder jeg her foran skærmen og skriver det hersens RØV SYGE indlæg som INGEN gider at læse!...det eneste sjove ved det er at jeg osse sidder og gnasker i PÅSKEÆG!...Mmmmmmmmmmmmmm!...

Håber det var en gang "spænende" læsning, og så'n o-kaj billig underholdning!?...

QnuzZer *Stinna* som KEEEEEEEEEEDER sig!

*Rigtige piger rider dressur!*

http://www.myhorses.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

Re: Iiiiiiiiiiiiiiiiiih hvor jeg KEEEEEDER mig!!!
Forfatter: 
Dato:  02-04-2002 20:50
Stakkel hva?
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-04-2002 21:09
Ak, ja.
Nogle dage er noget BIIIIIIIIP.....
Jeg har også læst den tekst med den 14 årige bjergbestiger, dybt suuk!
Hvis du keder dig skal du bare skrive til mig før min mail-adresse dør af sult8-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-04-2002 21:20
Tja... Ikke for noget, men gad faktisk ikke at læse om din dag :) Men lyder da som en hård dag..
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-04-2002 21:21
He-he.... Ville gerne læse din dag;-D
Lyder hård!! >>suuuk<< nogle dage er bare baahhhhh....

Vrinsk--->*Heste-Ida*;-D
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-04-2002 21:31
Hehe Stinna... du har da i det mindste dit påskeæg. ;) Eller havde, kan vel gætte mig til det er væk nu?

Sad også og kedede mig lidt efter at have opdateret hjemmesiden - indtil jeg besluttede mig for at downloade Rammstein. Nu er det sådan at jeg i forvejen har en MEGET blandet musiksmag - derfor sidder jeg inde med en mp3 af en af Britney's nyeste sange.

DET var et spændende mix. Rammstein + Britney... *whew* De burde ikke engang stå i samme sætning. :D Men det er nu underholdende nok. Har lige fået en enorm interesse i tysk, efter jeg har hørt en del af Rammstein's sange... anbefalelsværdige, helt sikkert.

-+-KNA.

http://www.juwely.webbyen.dk

Das Wasser soll dein Spiegel sein
erst wenn es glatt ist, wirst du sehen
wieviel Märchen dir noch bleibt
und um Erlösung wirst du flehen

~ Rammstein, Alter Mann.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  03-04-2002 13:40
Hehe, jeg læste det hele ;-D
Lyder som en røvsyg dag. Men skolen er jo også røvsyg!! Totalt sur røv, at man skal sidde ovre i skolen og mugge, når man lige så godt kunne være ude ved hypperne!!!

Knus Marie.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  03-04-2002 14:53
Ja, NED MED SKOLEN!! *LoL*

ok, ville gerne i skole... Men så skulle det være en rideskole, hæhæhæhæ....

Vrinsk--->*Heste-Ida;-D

~brænd skolen af, så får du en god dag~
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider