Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Fodervagt på rideskolen idag - hmm ..
Forfatter: 
Dato:  28-05-2005 08:12
Heey Ænder !

Ja idag skal vi have vagt på rideskolen , eller det vil sige at vi skal have det hele weekenden ..
Åhh .. Gider sq ikk rigtig , var jo oppe ved Betina Laisbo igår og ride undervisning .. så er helt smadret! hehe ! Hun kan nogle tricks hende Betina ..
Men er Sq træt alligevel , så er en fodervagt ikk LIGE det man mangler , meen hvaa fanen , jeg overlever .. Jeg kan da tilbringe 2 Dage sammen med hyppen .. Wiih ,, :D

Og på Mandag tager jeg afsted til Bornholm med skolen , og kommer hjem fredag ! Så i må ha det så hyggeligt så længe , og være søde ved hinanden ! :P

hvad skal i så tilbringe jeres Weekend med ?

Og Til Agata : Du Kommer Bare Ud Ad Starthullerne , Og Kommer På Ryttern Og Holder Miig Ved Selvskab :P:P:P:P Ha ! Du Ka Ta Det !

Hilsen/ Mia og
♥Jungle Fever♥

0
0
Svar på denne tråd

hejsa..
Forfatter: 
Dato:  28-05-2005 10:58
jeg skal være sammen med min veninde Sif idag.. og senere ska jeg op til Rubin.. imorgen ska vi holde arbejdsdag på rdieskolen, vi ska gøre kalr til stævnet og alt sådan noget. også ska jeg også ride Rubin imorgen..
تஐ●•->♥Kris&Sera♥<-•●ஐت

Tulle er solgt..:(
0
0
Svar på denne tråd

Orh! Heldige dig.
Forfatter: 
Dato:  28-05-2005 12:20
Da Jason stod på rideskole, synes jeg ikke der var noget mere hyggeligt at komme op tidligt, og være den første i stalden, som hørte 35 sultne morgenheste vrinske én i møde. Orh, glemmer jeg aldrig :)

Venligst Cecilie
Stald Abildgaard
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider