RolloRodeoRytter, sådan ser jeg gerne i titulere mig fremover
Hehe sry bare et fjolle indlæg herfra...
De sidste par dage har mig og Pernille (hende som rider Fame's ponyven

) redet uden sadel pga en mystisk bule Fame har.
Det er altså pænt underholdende, i starten var de rimelig dovne men nu har de fattet at vi stadig ska lave lidt... Så Fame laver de vildeste bukketure når hun ikke får lov til at galopere konstant *Gg*
Pernille var ved at falde af Donna af grin hver gang vi tog os en bukketur, fordi vi lignede virkelig nogle rodeo-idioter.
Fame kastede ryggen op og hoppede på stedet og lavede "Galop" på stedet og jeg sad med en hånd klemt fast i tøjle og man og den anden viftende rundt i luften og så sad vi der "Yihaaaar"
Kæft dem ovre på "dressur"stedet gloede *Gg* Ej de er flinke nok, men så rider de et par stykker rundt og rider seriøs dressur eller western og så kommer vi ridende uden sadel, tøjlerne hængende på halsen og så for at for at drille hinanden rider vi zig-zag efter hinanden og pjatter, og styrer udelukkende med benene osv.

Og så laver vi lige rodeoshow til ære for den lækre pinto, YIHAAAAR...
Kæft hva må de ikke tænke *Gg*
Åh gud, hva ska jeg gøre når den herlige hest ska til Sjælland... Kryds fingre for mig i weekenden, datteren skal ned og snakke med min tante *xxx-xxx-xxx-xxx* :-S Er sååå nervøs, håber hun vil sælge Famen