Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

RolloRodeoRytter - Yihaaar
Forfatter: 
Dato:  25-05-2005 22:41
RolloRodeoRytter, sådan ser jeg gerne i titulere mig fremover ;-D

Hehe sry bare et fjolle indlæg herfra... :)

De sidste par dage har mig og Pernille (hende som rider Fame's ponyven :P) redet uden sadel pga en mystisk bule Fame har.

Det er altså pænt underholdende, i starten var de rimelig dovne men nu har de fattet at vi stadig ska lave lidt... Så Fame laver de vildeste bukketure når hun ikke får lov til at galopere konstant *Gg*

Pernille var ved at falde af Donna af grin hver gang vi tog os en bukketur, fordi vi lignede virkelig nogle rodeo-idioter.
Fame kastede ryggen op og hoppede på stedet og lavede "Galop" på stedet og jeg sad med en hånd klemt fast i tøjle og man og den anden viftende rundt i luften og så sad vi der "Yihaaaar" :P

Kæft dem ovre på "dressur"stedet gloede *Gg* Ej de er flinke nok, men så rider de et par stykker rundt og rider seriøs dressur eller western og så kommer vi ridende uden sadel, tøjlerne hængende på halsen og så for at for at drille hinanden rider vi zig-zag efter hinanden og pjatter, og styrer udelukkende med benene osv. :P Og så laver vi lige rodeoshow til ære for den lækre pinto, YIHAAAAR... 8-)

Kæft hva må de ikke tænke *Gg*

Åh gud, hva ska jeg gøre når den herlige hest ska til Sjælland... Kryds fingre for mig i weekenden, datteren skal ned og snakke med min tante *xxx-xxx-xxx-xxx* :-S Er sååå nervøs, håber hun vil sælge Famen :D

0
0
Svar på denne tråd

wertyui
Forfatter: 
Dato:  25-05-2005 22:45
woaw lyder sjovt..hehe:P nu lover du lige at blive på ikk...hehe... vi kan ikk lide brækket arme og ben ... men hviws du falder af så gir du flødeboller ikk??? det for vi på min rideskole når nogle falder af såå jeg måtte faktisk af med 2 kasser i torsdags..ups...hehe..
'
krydser hlet klart fingre for diig.. men husk lige at krydse igen ska nemlig til stævne..hehe:P

Jeg hedder Drude

Bare Drude

0
0
Svar på denne tråd

haha.....
Forfatter: 
Dato:  26-05-2005 16:13
Okay RolloRodeoRytter ! '
^Ska' se om jeg kan huske det !^ 8-)

*g* Hygsomt !
Så er der jo gratis underholdning ! :-P

Carina leder efter drømmeponyen <3

Mon den findes ?
0
0
Svar på denne tråd

Haha ...
Forfatter: 
Dato:  26-05-2005 16:14
Herligt.. Gad jeg godt have set frk. RolloRodeoRytter.. Hehe.. Yiiihhaaa!!

MVH.
Julie xxx
Prøv lykken!

0
0
Svar på denne tråd

lalalalalala
Forfatter: 
Dato:  26-05-2005 18:06
Fedest ;-D Det lyder godt at din tante og rideskolejeren skal tale sammen. Det er da altid et skridt på vejen :-)

MVH. Ditte
Det gode hjerte lever længst.
0
0
Svar på denne tråd

. . . . .
Forfatter: 
Dato:  26-05-2005 19:34
RolloRodeoRytter sådan :-D

er så sjovt at gøre noget hvor folk bare tænker: "hvad har de gang i?!" :-D og så kigger på en som om man er underlig, og så sidder man bare og griner.. elsker det..

kunne godt tænke mig at se det :-D

og se en messe "xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx" her fra ;-)

-Nogen der sagde noget?! :-*
0
0
Svar på denne tråd

Vrinsk
Forfatter: 
Dato:  26-05-2005 20:19
oss mig prøve!! ;D ;D får jo helt go'e idéer a det her indlæg ;D
♡Kram Sasma♡
Vil hvad jeg vil - gør hva jeg ka

Min hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

Takker ærværdigt
Forfatter: 
Dato:  26-05-2005 21:23
Kan så hilse på anden dagen og sige, at der er visse ulemper ved at være rodeorytter. AV MIN MÅÅÅÅS 8-)

Chokoladekiks, er ikke en rideskoleejer :P Men ejeren af Fame som vil have hende over til Sjælland på en rideskole så hun kan ride hende selv.

Men naaarj, Fame er da klart rodeohest og ingen dressurhest :P

Hehe vi gi'r gerne opvisninger *Gg* Og lektioner Sasma, ½ time á 1 pose gulerødder.

Meld jer straks til RolloRodeoRytter & FameBukkeHæsten's stooore RODEO-KURSUS!

Only for a limited period.

*Smider lige et par xxx efter drude til stævnet*

0
0
Svar på denne tråd

Vrinsk
Forfatter: 
Dato:  28-05-2005 12:42
Weee.. mig vil med!! :D :P
♡Kram Sasma♡

Min hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

Sasma...
Forfatter: 
Dato:  28-05-2005 12:45
Jamen du kommer bare :P Til at begynde med har jeg en shetlænder man øver sig på *Gg* Hvis du kan holde på den i mere end 1 minut kan du avancere og gå videre til Fame ;-D

Lavede den ultimative rodeo-stunt i går, desværre uden større held :P Der kom en cykel - hvad gør Fame? Drejer SKARPT til venstre - og mig? Jeg fortsatte da ligeud ;-D

0
0
Svar på denne tråd

Vrinsk
Forfatter: 
Dato:  28-05-2005 12:58
Jae... når man er rodeo rytter skal man jo osse ku flyve :P

Men betaler du for transporten over til Jylland?? :P *GG*
♡Kram Sasma♡

Min hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

lalalalalala
Forfatter: 
Dato:  28-05-2005 17:16
JEg vil osse med på dit kursus B-)

MVH. Ditte
Det gode hjerte lever længst.
0
0
Svar på denne tråd

Kursus...
Forfatter: 
Dato:  28-05-2005 21:23
Niksen, I kan bare komme på kursus i forbindelse med grill, så kan I også trække det fra i skat 8-) Eller noget *Gg*

Jamen flyve, det kan jeg - Jarj ær en SMÅG lille sommerfuuuuugl...

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  28-05-2005 21:28
så skule i have set mig og Tulle før.. hun lavede altid bukkespring og selv min ridelærer grinte.. og jeg blev kaldt rodeo rytter.. indtil tulle blev såd ejlig så hun ikk gjorde det mere
تஐ●•->♥Kris&Sera♥<-•●ஐت

Tulle er solgt..:(
0
0
Svar på denne tråd

sdfghjk
Forfatter: 
Dato:  28-05-2005 21:32
hehe...takker får xxx men de hjalp kun i den ene klasse..hehe.. ejj men ellers gik det godt nok..det var jo hyppens første staævne..hehe... men husk og krydser fingre ved 12 tiden i morn får der ska jeg sku starte igen..hehe

miig og hubert melder os gerne til selv om i ska bar sætte en lille rytter op på ham som så kan bumpe rundt i sadlen og være nybegynder lade hende ride på ham 2 uger.. eller noget.. så ska i sku se bukkespring der vil noget og bagefter en tur rundt i hele ride hallen..hehe:P

Jeg hedder Drude

Bare Drude

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider