Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

alle de spørgsmål?
Forfatter: 
Dato:  22-05-2005 21:42
Puha, alle de spørgsmål gør mig helt ør i hovedet!
Hvorfor er der hver eneste dag et indlæg; "Spørgsmål"
Og de er alle sammen ens.. 35 spøgsmål i hver *GaB*, de samme spørgsmål:
Dit navn, din alder, har du kærste?, hvor bor du?, kan du lide musik?, osv.!
Skal vi sige vi holder en pause? :D
ja, undskyld. Kan bare ikke lade være med at sidde og tænke på det hver gang jeg ser sådan noget : spøgsmål til jer :D . Er det nu de samme som altid? jah.. det var det sørme :P

Cocktail

En rytter er ingen rytter uden en hest!
En hest er stadig en hest uden rytter!

{> Jeg Æælsger min CockerMus {>
0
0
Svar på denne tråd

fghjklæ
Forfatter: 
Dato:  22-05-2005 21:47
syns os de er trælse.. det er aligevel tit de samme der svare så hvorfor kigger man ikk i nogle af de andre indlæg... og nogle af spørgsmålene er også ret trælse og sku svare på¨syns jeg..hehe... det kunn evære skønt med en pause.. syns heller ikk der er så mange goe det batter for tiden... og så syndes jeg det er ALT FOR MANGE BILLED INDLÆG!

Jeg hedder Drude

Bare Drude

0
0
Svar på denne tråd

hmpf hmpf
Forfatter: 
Dato:  22-05-2005 21:51
Synes også de er lidt trælse til tider så undgår dem bare :) Kunne i jo også gøre ?

LIVET FORSTÅS BAGLÆNS,
MEN MÅ LEVES FORLÆNS!
0
0
Svar på denne tråd

kan godt lide
Forfatter: 
Dato:  22-05-2005 21:52
Kan godt lide at sidde og kigge på billeder.. hvis de er gode.. gider bare ikke til at svare :) :P

Cocktail

En rytter er ingen rytter uden en hest!
En hest er stadig en hest uden rytter!

{> Jeg Æælsger min CockerMus {>
0
0
Svar på denne tråd

Tja....
Forfatter: 
Dato:  22-05-2005 21:57

Enig :)

Mon der nogensinde er nogen der læser svarene? Det er jo også bare ligegyldige ting der bliver fyret af - Hvad kan man bruge til, om en man nok aldrig kommer til at møde IRL, har kæreste? :P

:-* Mvh. Theis :-*
~ Dance with The Devil
0
0
Svar på denne tråd

huhu...
Forfatter: 
Dato:  22-05-2005 22:03
Jeg er enig :) I starten synes jeg det var meget smart, man lige kunne læse lidt om hinanden, men nu har de samme 20 personer svaret på de samme 20 spørgsmål over 20 gange. Så er det knap så sjovt længere.

MVH. Nanna - VampyrNie!

...bag skyerne er himlen altid blå!
0
0
Svar på denne tråd

tja, kedsomhed
Forfatter: 
Dato:  22-05-2005 22:05
hvis man keder sig nok, så kan det faktisk være pænt underholdende at svare på :-P thihi

Med hensyn til at der skulle være for mange billedindlæg Ö det kan du da ikke mene, syntes faktisk ikke at der er så mange ? kunne endda godt bruge flere ;)
Men hvis det bare er billeder af hestene på fold, så er det sjældent at jeg gider kigge, evt svare... Men så snart hestene er i ridning, er det en anden sag, for så kan man sidde og se alle de fejl som de andre personer laver :-P og så er jeg mest intr. i dressurbillder, men det er mest fordi at jeg ikek akn se fejl på springbilleder aka dårlig springrytter ;)

*DjævleØ's POWER*

Det er gratis at drømme, men hvorfor skal det være så dyrt at udleve sine drømme?

Husk mig som Julle, Julle med den farveløse humor;-D

MSN: Juliemanden@ofir.dk :-D
0
0
Svar på denne tråd

Hmm ....
Forfatter: 
Dato:  23-05-2005 16:44
Jeg har ikke noget i mord dem .. :P
For hvis man keder sig kan man jo bare svare.. og hvis ik - spring dog indlæget over!?

MVH.
•Julie xxx•
Prøv lykken!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider