Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Sidste skoledag. Så irriterende.
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 13:29
Heeej

Ja i dag har 9. klasserne jo så haft sidste skoledag. Det er fint nok, men der er SÅ mange regler fordi det har været for vildt i mange år. Da jeg gik i 0-5. klasse havde 9. vel en halv time hvis ikke mere, til at kaste karameller, sprøjte med vand og alt det der.

I år var det MAX. 15 minutter, man måtte KUN bruge vand. Og tager man det med bliver man tjekket i hoved og røv, ligesom i en lufthavn.

Nå men så havde 9. jo bare gemt deres æg, barbaerskum osv. udenfor.

Men nu blev det for vildt igen i år, det bliver altid til en stor slåskamp.
Altså 9. klasserne tænker "Yes nu skal vi nakke de små provokerende børn" Så de sprøjter vand med vand, ligger de mindre (mest 8. klasserne) ned i vandpytter mens de så begynder at sparke, slå og putte mel i øjnene og munden.

Det er bare så nedern, for når jeg så skal ud af skolen næste år, så måske må vi slet ikke kaste med karameller eller også bliver det max. 10 minutter.

Hvordan er det på jeres skole?

Hilsen Josse og Nislotti

Team Bissemis - Josse&Kjat

Lotti din Hottie

0
0
Svar på denne tråd

på min skole
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 13:43
på min skole, har 9, klasserne en time og de må kaste med karemeller og sprøjte med æg..
Katharina & Bonzo

0
0
Svar på denne tråd

huhu...
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 13:47
Hmm, så ødelægger de jo de bare, for de andre på skolen.

På min skole får 9. klasserne i alt ca. 1 time.
Det går slet ikke over gevind på min skole. Der bliver kun sprøjtet med vand og nogle bliver lagt i baljer.

B-) Nanna B-)

...bag skyerne er himlen altid blå!
0
0
Svar på denne tråd

cyucfgyuyucf
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 14:03
På min skole får de 3 timer :-P Det er rigtig skægt, og slet ikke på den "voldsomme" måde..

MVH. Antonia&Askepot<3

Et team der kan, hvad de vil!
0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 14:05
9. klasserne har også haft sidste skoledag.

De har lige fra skoletiden starter og så til de ikke har flere karameller . Der bliver slukket fra vandet, men de har bare noget selv med. Man bliver både vasket med øl, vand, flødeskum, og jeg ved ikke hvad. Det er fandme klamt :P Og så tyrer de bare karamellerne afsted i hovederne af os .
Men ja , det er da en sjov dag sys jeg.
- Linette
* Sascha & Lady *
Team Bis - VI kæmper !
^ et perfekt springteam .
0
0
Svar på denne tråd

me nu med garconse
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 14:22
på vores skole har de en time ca til at kaste karameller og uddele nomineringer og andre ting men det går slet ikke over gevind på den måde
我喜歡馬
life is a danger...its gonna kill you
我喜歡馬

bedækning tilbydes ved super dejlig welsh hingst

http://www.menaiwilliam.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

æblegrød
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 14:28
hehe ja vi har vel ca 30 min.. vi må ikke have vand med.. det har vi godt nok alligevel.. men det bliver taget hvis nogen lærere opdager det.. andre flinke lærere er ligeglad med det.. hehe... men uheldigvis fik jeg taget alt mit af nogle sure lærere.. og jo så har vi et show på 45 min. hvor vi kårer en hel passe. shwet skal dog godkendes af vores skoleinspektør.. og så har vi volley og fodboldkamp.. mod lærerne.. men tror ikke forbud mod vand hjælper.. tværtimod.. for vi havde rigtig meget vand med...:-) men ys osse det er en latterlig regel
Si vis pacem para bellum

om du vil fred så forbered dig på krig

Lamse-Easy
0
0
Svar på denne tråd

På min skole
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 14:33
På min skole fik de af vide, at hvis de sprøjtede med flødeskum eller barberskum, så ville de blive sendt på kontoret. Der var ingen der gjrode noget, udover at der blev sprøjtet med vand, men det er jo bare sjovt :)
På min skole kommer 9. klasserne kl. 8.00 og spiser morgenmad med lærene, og kl. 8.45 kommer de rundt på skolen og giver karameler. Så kl. 9.30 går vi ud, og så er der vandkamp til kl. 9.50, og kl. halv 11 er der fodboldkamp(lærene mød eleverne)

Så det foregår stille og roligt. Ingen kommer til skade.

Trist at det er sådan på din skole :(

~Catja~
(Y) Boyzen&Epona (Y)
:D C & C Jessen :D
0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 14:34
Hos os, har 9. klasserne det midterste modul, til a kaste vand, karameller og alt muligt andet stads. Når det ringer ind til time i midterste modul, kommer 9. klasserne ned i klyngerne og står og tyrer karameller der. I år havde de købt 15 kg karameller, bare til rød klynge! ö (0-2. klasse). Og så når de har gjort det, går vi alle sammen over på sportspladsen. Undtagen 0-3. klasse. De går på skatte jagt. Også har de fyldt et vandbassin om med vand og smider så nogle børn ned i. :-P Sys godt de ku ta og varme vandet lidt op, for det var fandme koldt! Så kaster de med vandballoner, hvor der er alt muligt klamt, klisterende stads i. Og så skyder de med vandpistoler. Og kaster med vand i en spand. Og der laver de så nogle konkurrencer mellem lærer og elever. Og de har båthorn og sådan noget spray, de lige går hen og sprøjter i de andres hår. så det bliver grønt eller pinkt. (Ved ik lige hva det hedder). De beordre osse eleverne fra 4-8 klasse om a lade mobilerne blive nede i klassen.
Janni
Team BIS-Vi kæmper!
Et perfekt springteam.
Beauty, Presley & Bollen
0
0
Svar på denne tråd

arhh...
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 15:06
Ved os PLEJER de at have 1 times tid tror jeg. Men sidste år var der mange der frøs karamellerne i fryseren så de bliver stenhårde at blive ramt med, og de brugte rigtig meget vand. Derfor har de dumme (undskyld) idiotiske lære bestemt at de ikke på kaste med karameller, sprøjte med vand, og ikk engang spille fodbold med lærerne !! Drfor valgte 9. klasserne at de slet ikke ville komme op på skolen - som jeg er helt forståelig med - men istedet at tage ned i andlæget (en park tæt på skolen) med det samme og feste der :-D

De har også lavet en artikel om dte i Brandebladet. bor jo i brande.. hehe.. Så det var jo skod !!

;-D Du ved - og gør - altid hva´ du ska´ Plet ;-D
{> Vi ka´ ALT, bare vi er SAMMEN {>
:-D Love you :-D

0
0
Svar på denne tråd

vores er sjovt...
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 15:13
Vi har spist morgenmad hos en pige fra klassen og så gik vi op til skolen kl 10, og vi brugte nok en halv-hel time på at kaste karameller og vand. Selv om vi ikke må have barberskum med havde alle det selvfølgelig! Ingen kom til skade, men mange fik skum!

Bagefter har vi været til fest med alle kommunens 9.-klasser i en park, men min veninde blev desværre så fuld at Politiet kom og sagde at hvis hun ikke kom hjem, ville de ringe efter en ambulance. Hun bor så inde i byen, og vi går i skole i Birkerød, så det ville være temmeligt besværligt for mig at få hende hjem. Heldigvis bor en anden veninde tæt på, så jeg kunne gå der hen med hende. Heldigvis var der er storebror hjemme, så vi kunne komme ind, så nu sover hun.

Lidt kedeligt for mig, når nu de andrer fester videre, men så synes jeg i hvert fald også at jeg er en god ven.

Venligste Hilsener
Ida

0
0
Svar på denne tråd

hklhglhgl
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 15:30
Nu er jeg jo knap og nap kommet ind i min nye skole, så kender ikke helt reglerne. Men fandt da lidt ud af dem i dag, da det var 9. klassernes sidste dag.
Jeg tror, at de har godt 3. eller 4. lektioner til at kaste karameller, sprøjte med vand, barberskum osv.
Det var vildt skægt :P

- Odin
†. behandel hesten som du selv vil behandles .

0
0
Svar på denne tråd

sidste skoledag
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 15:54

på vores skole har de til de har flere karameller og skum.... :-D men niende klasserne har alt muligt med både remoulade, sojasovs og parfune :-(..... derefter er der fodboldt kamp mod lærene :-)

Hilsen Anne Emily

hunden er mennesket bedste ven, men hesten er menneskets ALLER BEDSTE ven.
0
0
Svar på denne tråd

på min skole...
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 16:07
på min skole er der kun til 7. klasse....de får ca. 3 kvarter eller sådan noget til at sprøjte med hvand og karameller.... for børnehaveklasserne og første klasserne bliver der smidt med karameller i klasseværelset men vis de vil have vand i hovedet må de gerne gå udenfor....
0
0
Svar på denne tråd

Hmm ,,,
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 16:36
Ca 2 timer .. Og så fodbold i 45 min bagefter . .:P

MVH.
•Julie xxx•
Prøv lykken!
0
0
Svar på denne tråd

hejsa..
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 17:20
Ved os da kaster de med karameller til de er færdige.. og smører læbestift på en og putter flødeskum i håret.. I år var det ikk mig. men sidste år fik jeg både læbestift og flødeskum.. + en bunke karameller i hånden..:)
تஐ●•->♥Kris&Sera♥<-•●ஐت

Tulle er solgt..:(
0
0
Svar på denne tråd

Min skole...
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 19:12
Vi må alt 8-)

Eller, næsten ;-D
De kaster med karameller, ikke bestemt tidsrum bare indtil de ikke har flere... Så laver de show i salen mellem 12 og 13, og efter det er der skum kamp osv...

Vi må gerne have skum og alt det der med! Det er der ikke rigtig nogle regler for.

I år var der skum, ketchup, sennep og kulør.. :-*
0
0
Svar på denne tråd

sådan forgår de på vores skole
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 19:27
det forgår sådan på vores skole: man møder kl.8 og så kommer de på et tidspunk inden halv 10. og kaster karameller ind i klasserne. og så når kl bliver halv ti går alle dem der vil være med til vandkamp ned og klæder om.! og kl. 10 er der vandkamp uden baber skum og alt det der. det er meget sjjoooovt hvis man ik fryser
Knuzzer
---(Sofia Pedersen)---
{>---(Og Sussie Tarpgaard som er verdens bedste pony for mig)--- {>
0
0
Svar på denne tråd

På min skole..
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 19:40
...^^ Har man i den førtste time bare hyggetime eller. Man laver ikke rigtig noget. Så bliver lærerne nomineret, og så bliver der delt karameller ud. Så giver de skum, vand, kechup (<---staves) æg, og hvad de nu kan finde på. Så laver de tovtrækning mod lærerne, og så finder de vinderen af karamelpapirsindsamlingen.
På min gamle skole måtte de KUN kaste karameller, ikke nohget vand, skum eller noget! Ikke engang på hinanden!
~Mvh. Fønne Trolden~
Hvem sagde charmetrolden?

0
0
Svar på denne tråd

Tand-Feen
Forfatter: 
Dato:  21-05-2005 13:27
jaa går jo slet ikke i 9. klasse såe..
nå men på vores skole er det vidst sådan at:

dem der vil være med til vandkamp møder kl. 8 i den store skole går hvor 9. klasserne så sprøjter vand, kaster karammeller osv...
så kl. 9.30 eller sådan noget samles alle på skolen i den gamle sal hvor 9. klasserne igen kaster lidt karameller og nominere lærene...kan huske de engang nominerede 1 lærer til at have skolens bedste røv :-P
så efter det dersens show begynder konkurencen om karamellerne :-* lige fra kl. 8 om morgenen til kl. 11 tror jeg gælder det også om at samle mest karamel papir ind og den klasse der har samlet mest papir ind vinder ca. 1 kg karameller til at dele mellem klassen så det er da meget sjovt!!!

Knus Marthine

*Pas på du ikke falder en bolle og brækker armen*

{>

Elsker jer Jerry og Selina!
0
0
Svar på denne tråd

Strenge regler.
Forfatter: 
Dato:  21-05-2005 13:49
Tja, der er åbenbart mange strenge regler, for i år måtte de kun kaste karameller :-) Ikke andet.

-Og så self. klæde sig ud og lave deres årlige revy. Nej, hvor var det sjovt!
-Jeg fik endda deres "Hus & Have" DVD de havde lavet :-D Den var SÅ sjov! HAHA!

Og det er mig til næste år. Det er helt mystisk at tænke på. Det kommer helt bag på mig!

Mvh,
:-P Nat.* - Døgnet rundt :-P

-Nej, jeg har ikke andet at lave.
0
0
Svar på denne tråd

Ved os!!!
Forfatter: 
Dato:  21-05-2005 13:57
Hmm .. neder det er sårn!!

Ved os starter det hele kl. 9.15 med kårringer af lærerne!
Og bag efter går de rundt i de 3 spor og kaster karameller. Så når de det store spor ( ved os) Hvor de så hyre os ned med skum og karameller.
Så går vi ud på boldbanen hvor de gale jagter går ind på at få fat i os de gerne vil gi meget skum ;)
Nå men så giver de skum osv. kaster med æg og mayonnaise .. Føj ;) .
Så er man så klam at man gerne vil hjem og så skriver vi ved en 11 tiden ;)
. Zazs .
Penge er ikke alt og du bliver ikke lykkelig af dem, - men det hjælper fandmé på det
0
0
Svar på denne tråd

På.....
Forfatter: 
Dato:  21-05-2005 17:42
...min skole gjorde man det hele tiden, altså under den stafet man lavede med hele skolen. det var en heldags stafet, altså de var delt op i hold og det hold der fik flest point efter alle posterne havde jo selvfølgelig vundet. Og i mens de var ved at konkurerer sprøjtede vi på dem osv, men igen blev kede af det ved os så vi må har gjort det fair nok og har kunnet styrre os.

Evt. Camilla-Marie

| All those moments will be lost in times - just like tears in rain |

Hjertet binder Jer sammen
0
0
Svar på denne tråd

jhjgjhg
Forfatter: 
Dato:  21-05-2005 19:44
Ved os har man 2 timer :) Der er børn over det hele, og alle render rundt og er våde. Det er på hele skolen, det er - ikke indhegnet sted. De kaster med flødeskum, æg vandballoner, ogselvfølig VAND! ;D
Så er der et badebasin, som man kan ryge i med iskoldt vand og snavset vand. Det er bare synd :-*
Også er der jo også lige mosen, man kan ryge i. Eller blive kastet i! Jeg fik heldigvis kun 3 spande vande over mig, så det var ikke så slemt i år :)
Også lidt baberskum, mere vand, og vand! Yesyes.

"A-ZI-TA! A-ZI-TA! A-ZI-TA! A-ZI-TA! A-ZI-TA!" Gik vi rundt og råbte (En gruppe..) Så fik vi bare vand og karamelloz af AZITA ;D Blæret.

- Vildrose <3
.hellere såres af sandheden
end glædes af løgne †
0
0
Svar på denne tråd

tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  22-05-2005 12:42
Vi har vist ingen særlige regler.. men de lukker for vandet! Jeg går kun i 7. men vi skal ud i år og nøj hvor skal de bare ha! vand, barberskum, flødeskum og vandfast sprittus! Sidste år blev jeg overmalet med tus, og da jeg kom hjem var der 45 gæster jeg ikke kendte i fint tøj..! For min storebror blev student, og de skulle selvfølgelig lige være hos os! Såe.. hehe.. Det var lidt noget skidt! Men de mest irriterende på skolen får ihvertfald hvad de fortjener!

~KnuS Dejligste
~man skal være selvglad, men der er grænser~

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider